hmmm.. @Aoibhin is verdacht stil. Is dit geen bericht, goed bericht?quote:Op zondag 19 december 2021 15:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb er een nachtje over geslapen en herinnerde me ineens deze reactie van een paar weken geleden
[..]
Dat ging om deze inzending. Heb ik het mysterie opgelost?![]()
Die wil ik wel gaan zingen in ieder geval en ik had er al iemand voor, maar wie was het ook alweerquote:Op zondag 19 december 2021 19:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
hmmm.. @:aoibhin is verdacht stil. Is dit geen bericht, goed bericht?
He sh*t weer niet goed. Dit is blijkbaar een lastigequote:Op zondag 19 december 2021 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die wil ik wel gaan zingen in ieder geval en ik had er al iemand voor, maar wie was het ook alweer
Kan best zijn dat dit hem wel was hoor, ik ben gewoon wat warrig nuquote:Op zondag 19 december 2021 20:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
He sh*t weer niet goed. Dit is blijkbaar een lastige
Ah nee zo werkt dat niet hoor. Krijg je nou wel of niet een gratis drankje van jou?quote:Op zondag 19 december 2021 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan best zijn dat dit hem wel was hoor, ik ben gewoon wat warrig nu
Ik wil graag gratis drankjes, dus wat mij betreft welquote:Op zondag 19 december 2021 20:26 schreef NailQueen het volgende:
Krijg je nou wel of niet een gratis drankje van jou?
Ik ga proberen aan te hakenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:14 schreef Aoibhin het volgende:
@:Deisyy @:Domnivoor @:chufi
Hier moeten jullie vanavond zijn
@Sableheart post hier altijd een linkje, het werkt heel makkelijk!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga proberen aan te haken![]()
En waar kan ik kijken?
Ik zal eens kijken ...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:14 schreef Aoibhin het volgende:
Er hadden wat andere leuke mensen enthousiasme getoond, dus wie weet zijn ze er vanavond bijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:10 schreef NailQueen het volgende:
Krijgen we vandaag nieuwe mensen bij?
Dan komt het wel goed, en 1992 is sowieso een goed jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Sableheart post hier altijd een linkje, het werkt heel makkelijk!En mocht je er toch niet uitkomen op het moment, dan helpen we je wel
![]()
We beginnen pas na WIDM, dus iets later, maar 1992 is gelukkig ook niet zo'n lange zit als de shows van nu en niet iedereen blijft ook hangen bij de puntentelling
* Domnivoor meldt zich.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:14 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:10 schreef NailQueen het volgende:
Krijgen we vandaag nieuwe mensen bij?
Aangepast in OP en TT gewijzigd. Veel plezier!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:32 schreef Sableheart het volgende:
Gezellig, welkom!
De link voor vanavond:
https://w2g.tv/egzphg6myeha8vvy4i
Zoals gezegd kijken we 1992, en beginnen we nadat WIDM is afgelopen, dus om 21.30 uur.
Klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is 1992 al laatst geweest met EurovisionAgain?
Zit ik er nu in?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:32 schreef Sableheart het volgende:
Gezellig, welkom!
De link voor vanavond:
https://w2g.tv/egzphg6myeha8vvy4i
Zoals gezegd kijken we 1992, en beginnen we nadat WIDM is afgelopen, dus om 21.30 uur.
Okequote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:01 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, ik zie je, maar ik start hem pas om 21.30.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |