Waar kennen we die ook alweer van?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:04 schreef Sableheart het volgende:
Ralph Siegel, die naam hebben we vaker gehoord.
Is dat niet een Sammarinees?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:04 schreef Sableheart het volgende:
Ralph Siegel, die naam hebben we vaker gehoord.
Mis, ze staat op plaats 2 aller tijden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:10 schreef NailQueen het volgende:
Ik krijg een vermoeden dat dit @:Sableheart favoriete inzending is
Goed idee! Ik ga inderdaad niet dit kijken met kerst. Dus in het nieuwe jaar beginnen vind ik een topplan!quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:11 schreef Sableheart het volgende:
Volgende week is Kerst, ik stel voor dan over te slaan, omdat waarschijnlijk de meesten wel iets beters te doen hebben.
Op 1 januari 1992?
Ik vind het niet erg omdat ik die avond toch niets anders te doen heb. Maar als ik de enige ben dan laat maarquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:11 schreef Sableheart het volgende:
Volgende week is Kerst, ik stel voor dan over te slaan, omdat waarschijnlijk de meesten wel iets beters te doen hebben.
Op 1 januari 1992?
Op 1 januari begint wel het nieuwe seizoen van Wie Is De Mol. Ik weet niet of er hier meer mensen naar kijken maar mijn voorkeur gaat daar dan naar uit.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:11 schreef Sableheart het volgende:
Op 1 januari 1992?
Tot volgend jaar Sableheart!quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:13 schreef Sableheart het volgende:
Hartelijk bedankt voor jullie gezelschap allemaal, en tot volgend jaar!
(of misschien eerder elders op het forum)
1 januari is goed wat mij betreft maar dan iets later (WIDM)quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed idee! Ik ga inderdaad niet dit kijken met kerst. Dus in het nieuwe jaar beginnen vind ik een topplan!![]()
En wat prachtig dat we dan net dit jaar afsluiten met deze winnaar en de betekenis van het liedje
Ik doe nog een gok:quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die vinden we vast wel![]()
De karaoke meet open ik meteen met het ergste nummer ooit, dus daarna durft iedereen
Tot morgen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat we alle ESF edities nog maar helemaal kapot mogen draaien!
Voor jullie allemaal een fijne kerst en oud-en-nieuw nog!![]()
Of tot morgen bij het JESF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |