SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel live streamen toch?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aan de keukentafel![]()
Vriendin is mijn assistente, schoonzusje doet de anesthesie met een fles wodka.
Uhh, ja sommige wel zo te zien? Wat danquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zijn die niet gewoon minderjarig
Vooral dat er een hoop dingen belangrijker zijn in het leven dan werkenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja leer je vast goed om dingen in perspectief te zien
quote:
Hier zie ik geen echte correlatie in, als je nu zegt, ja er is wel wat belangrijkers in het leven dan autootje rijden dan klopt het nog een beetje.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral dat er een hoop dingen belangrijker zijn in het leven dan werken
Eeeensquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral dat er een hoop dingen belangrijker zijn in het leven dan werken
Is de gebiedende wijs van het werkwoord zeggenquote:
zal jou eens zeggenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de gebiedende wijs van het werkwoord zeggen
Oh dat geeft niet?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhh, ja sommige wel zo te zien? Wat dan
Zit je dan slaperig te mopperen tussen je oude stoffige bende.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
verder inderdaad braakneigingopwekkend, die carrièretypjes
Goed plan!quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker.
Maar misschien is John de Mol ook wel geïnteresseerd, ga maandag even bellen.
Ik zou zelf niet weten waarom maar ben wel benieuwd waarom jij dat wel vindt?quote:
Jawel, dit is wel degelijk aan elkaar gelinkt, voor mijn ongeluk had ik al dagen last van mijn buik maar ging ik telkens niet naar de dokter omdat ik het druk had op werk. En ipv naar de dokter te gaan was het dus 3 dagen achter elkaar 'morgen ga ik wel naar de dokter want nu te druk' totdat ze me dus zelf maar kwamen halen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zie ik geen echte correlatie in, als je nu zegt, ja er is wel wat belangrijkers in het leven dan autootje rijden dan klopt het nog een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |