SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel live streamen toch?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aan de keukentafel![]()
Vriendin is mijn assistente, schoonzusje doet de anesthesie met een fles wodka.
Uhh, ja sommige wel zo te zien? Wat danquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zijn die niet gewoon minderjarig
Vooral dat er een hoop dingen belangrijker zijn in het leven dan werkenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja leer je vast goed om dingen in perspectief te zien
quote:
Hier zie ik geen echte correlatie in, als je nu zegt, ja er is wel wat belangrijkers in het leven dan autootje rijden dan klopt het nog een beetje.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral dat er een hoop dingen belangrijker zijn in het leven dan werken
Eeeensquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral dat er een hoop dingen belangrijker zijn in het leven dan werken
Is de gebiedende wijs van het werkwoord zeggenquote:
zal jou eens zeggenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de gebiedende wijs van het werkwoord zeggen
Oh dat geeft niet?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhh, ja sommige wel zo te zien? Wat dan
Zit je dan slaperig te mopperen tussen je oude stoffige bende.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
verder inderdaad braakneigingopwekkend, die carrièretypjes
Goed plan!quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker.
Maar misschien is John de Mol ook wel geïnteresseerd, ga maandag even bellen.
Ik zou zelf niet weten waarom maar ben wel benieuwd waarom jij dat wel vindt?quote:
Jawel, dit is wel degelijk aan elkaar gelinkt, voor mijn ongeluk had ik al dagen last van mijn buik maar ging ik telkens niet naar de dokter omdat ik het druk had op werk. En ipv naar de dokter te gaan was het dus 3 dagen achter elkaar 'morgen ga ik wel naar de dokter want nu te druk' totdat ze me dus zelf maar kwamen halen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zie ik geen echte correlatie in, als je nu zegt, ja er is wel wat belangrijkers in het leven dan autootje rijden dan klopt het nog een beetje.
Ben je nog steeds woedend?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Ik wil mezelf graag blijven ontwikkelen"
*braak*
Dat moet toch ook als je relevant wilt blijven in je vakgebied?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Ik wil mezelf graag blijven ontwikkelen"
*braak*
Die drain heb je nog altijd?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
niet had, heb..
drain.. en als je groeit wordt het slangetje te kort of de drain raakt verstopt.. (resulteert in steeds erger wordende hoofdpijn)
ga je onder het mes en fixen ze het voor je..
Doe met die muntjesverkoper dan.quote:
Ja, dat bedoelen die flap-over guru's alleen helemaal niet met 'leren' en 'ontwikkelen'quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat moet toch ook als je relevant wilt blijven in je vakgebied?
Ik crush niet echt op minderjarigenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet weten waarom maar ben wel benieuwd waarom jij dat wel vindt?
Ik zou zweren dat dit een redelijk nieuw nummer wasquote:
En in de samenlevingquote:
Rustig Etto! Hier een gouden toilet om je te kalmeren:quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Ik zie geen problemen, maar kansen"
*stroom van kots met enkele harde brokjes*
Wat bedoelen zij dan? Cursus Bedrijfstantra op de moderne werkvloer?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelen die flap-over guru's alleen helemaal niet met 'leren' en 'ontwikkelen'
Kijk, dat is smaak, en tevens handig nu ik toch aan het kotsen ben.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Rustig Etto! Hier een gouden toilet om je te kalmeren:
[ afbeelding ]
Oh, ik ook niet. Bedoelde de choreografe en die is gewoon meerjarig. 25/26 daar zelfsquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik crush niet echt op minderjarigen
ik kende het niet in iedergevalquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat dit een redelijk nieuw nummer was
Ze bedoelen er helemaal niks mee; flutbedrijfjes met nep-coaches die aan het werk gehouden moeten worden en hun bezigheidstherapie africhten op mensen die wel zinnige dingen doen. Dat, of wereldvreemde politici die als de dood zijn dat gewone mensen eens een paar minuten rust hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat bedoelen zij dan? Cursus Bedrijfstantra op de moderne werkvloer?
Zonder mensheid had je geen klanten en hadden sommige mensen geen tiet om uit te drinken maar moesten ze zelf werken.quote:
hele pizza op dus mag welquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:39 schreef Ama het volgende:
Nee niet kotsen, weeg je straks nog minder.
Ohquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kende het niet in iedergeval
Ik neem aan met extra veel kaas?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hele pizza op dus mag wel
"innoveren kun je lerennnnbraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak"
(ah shit, muur ook onder)
Ja, ik heb ook een hekel aan ballerige VVD trust fund babies.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder mensheid had je geen klanten en hadden sommige mensen geen tiet om uit te drinken maar moesten ze zelf werken.
Gewoon een keer wat oud goud verkopen en op de sofa gaan liggen bij iemand die je wat minder boos op de wereld kan maken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een hekel aan ballerige VVD trust fund babies.
yup en kom ik ook nooit meer vanafquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die drain heb je nog altijd?
Zal jou eens op de sofa leggenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer wat oud goud verkopen en op de sofa gaan liggen bij iemand die je wat minder boos op de wereld kan maken.
waar loost die drain in?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
yup en kom ik ook nooit meer vanaf
alleen voor slangenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
moet slagerijen bv en groentenboeren nu ook dicht?
essentiele winkels?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
"De enige plaats waar succes voor werk komt, is het woordenboek."quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hele pizza op dus mag wel
"innoveren kun je lerennnnbraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak"
(ah shit, muur ook onder)
Neequote:Op zaterdag 18 december 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
Nee, zijn essentiële winkels. Drogisterijen mogen ook open blijven, dus je kunt nog gewoon Lego, bluetooth speakertjes, fotolijstjes, cadeaupapier of pantoffels bij het Kruidvat kopenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
ja al de hele dagquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Waarom is het zo mistig in Rotterdam?
toffelsquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, zijn essentiële winkels. Drogisterijen mogen ook open blijven, dus je kunt nog gewoon Lego, bluetooth speakertjes, fotolijstjes, cadeaupapier of pantoffels bij het Kruidvat kopen
Jeetje, is dat niet lastig om mee te leven?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
yup en kom ik ook nooit meer vanaf
nee das ook zoquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Is toch nooit zo geweest tijdens corona.
in grote delen van het land is 't ballen dik van de mistquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Waarom is het zo mistig in Rotterdam?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in grote delen van het land is 't ballen dik van de mist
er staat geen wind.
koude lucht over warme ondergrond.. convectie dit dat.
Gewoon zo'n gedichtengenerator gebruiken en het met een moeilijk gezicht op gewichtige toon voorlezen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:45 schreef Crack_ het volgende:
Heb gezegd dat ik wel een leuk gedicht maak voor mn paps zn pensioen, wat heb ik gedaan
Er zitten hier wat virtuoze taalkunstenaars dus die kunnen je wel meehelpen wellicht.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:45 schreef Crack_ het volgende:
Heb gezegd dat ik wel een leuk gedicht maak voor mn paps zn pensioen, wat heb ik gedaan
nee want alssie goed zn werk doet heb je er geen last vanquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, is dat niet lastig om mee te leven?
Omdat het klam en vochtig is waarschijnlijkquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
oh tegenwoordig noemen ze het stralingsmist..
Het is allemaal US z'n schuld.
hobbywinkel dichtquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
oh tegenwoordig noemen ze het stralingsmist..
Het is allemaal US z'n schuld.
We zitten al eeuwen in een hogedrukgebied ook. Dan kun je ook stralend winterweer hebben, maar nee, we krijgen mist.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in grote delen van het land is 't ballen dik van de mist
er staat geen wind.
koude lucht over warme ondergrond.. convectie dit dat.
webshops mn jongquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hobbywinkel dicht
Galeriedraadfantoompijnsyndroom in 3,2,1...
Damn das wel langquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
nee want alssie goed zn werk doet heb je er geen last van![]()
en heb nu al 20 jaar, zo niet langer, geen klachten meer gehad
valt nu toch buiten niks te zienquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:49 schreef Recce het volgende:
[..]
We zitten al eeuwen in een hogedrukgebied ook. Dan kun je ook stralend winterweer hebben, maar nee, we krijgen mist.
Dat is toch veel te modern voor ons huisfossiel johquote:
sow hallootjes koekoek dan zegquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch veel te modern voor ons huisfossiel joh
Jawel, die lichtshow bij je huis!quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
valt nu toch buiten niks te zien
nou gezien een aantal posts hier deze avond zit Etto minder diep onder een steen dan een aantal andere lieden hier.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch veel te modern voor ons huisfossiel joh
Maar waar loopt die drain dan in leeg?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
nee want alssie goed zn werk doet heb je er geen last van![]()
en heb nu al 20 jaar, zo niet langer, geen klachten meer gehad
quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nou gezien een aantal posts hier deze avond zit Etto minder diep onder een steen dan een aantal andere lieden hier.
Ja, zou dat opvallen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon zo'n gedichtengenerator gebruiken en het met een moeilijk gezicht op gewichtige toon voorlezen.
Hmm ja misschien over drie uur, wil het natuurlijk eigenlijk zelf doenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zitten hier wat virtuoze taalkunstenaars dus die kunnen je wel meehelpen wellicht.
jij had waarschijnlijk externe drains..quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Damn das wel langik had na de laatste operatie 3 drains in mijn buik, was ze na 3 dagen al helemaal beu en was blij toen ze er uit mochten
LED-lampen mogen alleen nog tussen 4.00 uur en 6.30 's ochtends aan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik alleen zien als ik op het balkon ga staan
https://9gag.com/gag/adgXAR2quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
LED-lampen mogen alleen nog tussen 4.00 uur en 6.30 's ochtends aan.
GrGr. Hugo en Mark
Waarom doe je dat dan niet? Voor wie is die lichtshow anders? Als iedereen zo zou denken als jij, ziet niemand de lichtshow!quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik alleen zien als ik op het balkon ga staan
quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
jij had waarschijnlijk externe drains..
die van mij is volledig intern
in hoofd de ”pomp" (volgens mij meer drukklep)
en dan slangetje die,intern, vanaf daar helemaal naar buikholte loopt
....quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet? Voor wie is die lichtshow anders? Als iedereen zo zou denken als jij, ziet niemand de lichtshow!
buikholtequote:Op zaterdag 18 december 2021 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar waar loopt die drain dan in leeg?
shit wacht ja! 13e maand!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
Ok. knoop doorgehakt. windows desktop besteld
die krijg ik nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
shit wacht ja! 13e maand!!!!!!!!!!!!!
SHOPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik welquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die krijg ik niet
nooit gekregen ook.
En dan straks zeuren dat er ook nooit iets leuks te doen is!quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
....
nee ga niet op het balkon staan
Ja er hingen allemaal slangetjes uitquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik wel
tenzij dat ook gecancelled is door Hugo en Mark wegens... uhm... klimaatcorona of zo.
huehuequote:Op zaterdag 18 december 2021 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er hingen allemaal slangetjes uitMaar hoe wordt dat dan verder afgevoerd als het allemaal intern zit, of moet je dat dan een soort van 'aftappen'?
1 gevoel dat ik ben niet toewens:quote:
Maar wel een uniek exemplaar hoor, zo eentje waar de paleontologen een geheel nieuwe woordenboek aan wijdenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sow hallootjes koekoek dan zeg
Dat ligt aan het publiek. Er bestaan ook programma's die wetenschappelijke artikelen genereren vol bullshit. De makers daarvan is het gelukt zo'n artikel te publiceren in een tijdschrift.quote:
ventrical shunt?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
'Crack zat te denken, wat zal hij vader dit jaar eens schenken'quote:
Brrrrquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
1 gevoel dat ik ben niet toewens:
het gevoel als ze het slangetje hebben moeten vervangen.
over de hele lengte waar dat ding liep beurs gevoel
lichaam ruimt dat dan zelf op.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er hingen allemaal slangetjes uitMaar hoe wordt dat dan verder afgevoerd als het allemaal intern zit, of moet je dat dan een soort van 'aftappen'?
Die gouden wc-pot is mine, Ettoquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
ah, en nu is er een pipo mij aan het overbieden op marktplaats...
wat een dag
quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gouden wc-pot is mine, Etto
Opzoeken wie die overbieder is en die even een 'bezoekje' brengenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
ah, en nu is er een pipo mij aan het overbieden op marktplaats...
wat een dag
wedden dat het die malafide muntenboer is?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Opzoeken wie die overbieder is en die even een 'bezoekje' brengen
quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Crack zat te denken, wat zal hij vader dit jaar eens schenken'
Dat klinkt wel naarquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
lichaam ruimt dat dan zelf op.
bij jou en anderen loopt dat hersenvocht via ruggenmerg oa naar beneden en wordt het op die manier opgeruimd..
bij mij werkt de natuurlijke manier niet
quote:
Wetenschappelijke artikelen staan ook niet perse voor kwaliteit ofzo, maarja knapquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ligt aan het publiek. Er bestaan ook programma's die wetenschappelijke artikelen genereren vol bullshit. De makers daarvan is het gelukt zo'n artikel te publiceren in een tijdschrift.
klinkt bekend, het is mij veel te lang geleden uitgelegd wat het precies is, maar dat zou em zomaar kunnen zijn als ik even googlequote:
Die gaat jou vanaf nu overal bij overbieden, zou snel ingrijpen voordat het uit de hand escaleertquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wedden dat het die malafide muntenboer is?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Crack zat te denken, wat zal hij vader dit jaar eens schenken'
Omdat die de vuige ransbak aan het uithangen wasquote:
schandalig...quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaat jou vanaf nu overal bij overbieden, zou snel ingrijpen voordat het uit de hand escaleert
opnieuw: weinig verrassendquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die de vuige ransbak aan het uithangen was
heb ik helemaal gemistquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee keer een viesch plaatje.
Wees blijquote:
say whatquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
De enige in Foqueville met een normaal leven en normaal brein en een gezin en werk
Normale mensen zijn dan ook maar een vreemd soortquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
De enige in Foqueville met een normaal leven en normaal brein en een gezin en werk
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
nou poeh poeh poehquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee keer een viesch plaatje.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
ja, en kan er idd prima oud mee wordenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brrrr![]()
Maar het is dus een medisch dingetje waar je oud mee kunt worden?
alleen last van als die afvoer niet goed meer werkt (verstopping bv), dan krijg je hoofdpijn door oplopende druk in hoofd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt wel naarHeb je daar zelf ook veel last van of alleen als ze dat slangetje vervangen?
goeie sex is over het algemeen wel een beetje viesquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Seks is meestal niet netjes nee, hoop ik
Beetje wenkwenkquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
goeie sex is over het algemeen wel een beetje vies
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Seks is meestal niet netjes nee, hoop ik
Kun je dat dan wel oplossen met medicatie als je dat aan voelt komen, iets van bloedverdunners ofzo?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:06 schreef mschol het volgende:
alleen last van als die afvoer niet goed meer werkt (verstopping bv), dan krijg je hoofdpijn door oplopende druk in hoofd.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of wil je zeggen dat jij 100 procent en normaal bent met je wijvengeaai
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
OH ZEKER... van buiten oogt het menselijk lichaam wellicht bekoorlijk en hemels zo mooi, maar van binnen, beminde lieden, van BINNEN, zijn het vaten van ontucht en onreinheid, vleselijke omhulsels tot niets dienende dan het binnen houden van allerhande sappen en emulsies en slijm, groezelige ingewanden en bleek gebeente... JA VOORWAAR beminde lieden... ranzigheid alom, wandelende walmende karkassen van verderf...
Dit was gewoon een smerig porno plaatjequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
goeie sex is over het algemeen wel een beetje vies
I rest my case.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
OH ZEKER... van buiten oogt het menselijk lichaam wellicht bekoorlijk en hemels zo mooi, maar van binnen, beminde lieden, van BINNEN, zijn het vaten van ontucht en onreinheid, vleselijke omhulsels tot niets dienende dan het binnen houden van allerhande sappen en emulsies en slijm, groezelige ingewanden en bleek gebeente... JA VOORWAAR beminde lieden... ranzigheid alom, wandelende walmende karkassen van verderf...
Even mijn koetsje binnen zettenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel de bible belt of bij de Amish
Ok pastoor Ettoquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wacht maar tot bitterbal op je gezicht gaat zitten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was gewoon een smerig porno plaatje
Voor veel mensen die niet een vakgebied thuis zijn, zit er ook totaal geen verschil in begrijpelijkheid tussen zo'n nepartikel en een echt artikel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wetenschappelijke artikelen staan ook niet perse voor kwaliteit ofzo, maarja knap
Hij voert (indien hij goed functioneerd) vocht af.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je dat dan wel oplossen met medicatie als je dat aan voelt komen, iets van bloedverdunners ofzo?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht maar tot bitterbal op je gezicht gaat zitten.
Dat is toch geenzins te vergelijken met de wansmaak van dat gifje johquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook even andere taalquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor veel mensen die niet een vakgebied thuis zijn, zit er ook totaal geen verschil in begrijpelijkheid tussen zo'n nepartikel en een echt artikel.
geloof je het zelfquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af of je nu serieus bentquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch geenzins te vergelijken met de wansmaak van dat gifje joh
Heb je niks aan gemist hoorquote:
Ik had daar geen specifieke gevoelens bijquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was gewoon een smerig porno plaatje
jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
walgelijk hoe ze hier met snacks omgaan
Wat vind je nog meer allemaal vies dan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch geenzins te vergelijken met de wansmaak van dat gifje joh
Mayonaisequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat vind je nog meer allemaal vies dan?
mayo en kaasquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat vind je nog meer allemaal vies dan?
nee.(tenzij ze laatste jaren wat uitgevonden hebben)quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je dat dan wel oplossen met medicatie als je dat aan voelt komen, iets van bloedverdunners ofzo?
Ik hoef niet zo nodig piemels te zienquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had daar geen specifieke gevoelens bij![]()
Kan écht niet wakker liggen van zulke gifjes. Maar goed, policy dit dat. Beetje flauw wel.
dat doen ze maar thuis, inderdaad.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig piemels te zien
Dat klinkt vrij naarquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
nee.(tenzij ze laatste jaren wat uitgevonden hebben)
als ik het aan voel komen (hoofdpijn die alsmaar erger en erger wordt is een dead giveaway) is het met bloedspoed naar ehbo (of 112 bellen), daar doen(/deden ze altijd) ze tests en CT scan, om daarna met spoed geopereerd te worden
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ram jij kleine Etto ook nooit in de uitnodigende gewillige anus van je prinsesje dan?
Ja, dat denk ik ook wel, al zijn sommige dingen gewoon heel moeilijk te vatten in taal.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is ook even andere taalwel snel te leren denk ik
Daar is het niet voor bedoeld, US...quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ram jij kleine Etto ook nooit in de uitnodigende gewillige anus van je prinsesje dan?
Als ik eens vakantie wil spam ik hier de hele SC vol met gay porn. Top plan wel al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig piemels te zien
een duim tijdens doggy werkt ook hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar is het niet voor bedoeld, US...
Omzetten in een stripquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel, al zijn sommige dingen gewoon heel moeilijk te vatten in taal.
wij hebben geen hond. We werken allebei en vinden het zielig als zo'n beest alleen thuis zit.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een duim tijdens doggy werkt ook hoor
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik eens vakantie wil spam ik hier de hele SC vol met gay porn. Top plan wel al zeg ik het zelf
Ja maar stel dat ze het je heel lief en romantisch vraagt?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar is het niet voor bedoeld, US...
uhquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een duim tijdens doggy werkt ook hoor
'etto, mijn heilige god, wil jij mijn aarsbisschop worden? neem jij me in mijn anus tot ik bloed kak?'quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar stel dat ze het je heel lief en romantisch vraagt?
In geen enkele menselijke taal of klank is 'anus' romantisch.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar stel dat ze het je heel lief en romantisch vraagt?
Bang voor piemels is wel een bijzondere of niet?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik eens vakantie wil spam ik hier de hele SC vol met gay porn. Top plan wel al zeg ik het zelf
Dit lijkt me inderdaad zo'n regel uit het US 'Een beter seksleven voor jou en je partner' handboekquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'etto, mijn heilige god, wil jij mijn aarsbisschop worden? neem jij me in mijn anus tot ik bloed kak?'
zoiets?
Vunzige deernequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
vroeger, tot ergens brugklas ofzo, vaak gehad, in brugklas jaar 3x onder mes geweest voor zover ik mij herinner, daarvoor zat er nog wel langere tijd tussen hoor. toen ik eenmaal echt uitgegroeid was geen last meer van gehad.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt vrij naarHeb je dat regelmatig of is dat maar incidenteel?
ffsquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:17 schreef Crack_ het volgende:
Een van mijn beste vrienden toen ik nog een jong pubertje was gingen anaal proberen, poep zat daarna op de muur![]()
'ja waar moest ik het anders laten' duuuude
Be yourself en praat eens met elkaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit lijkt me inderdaad zo'n regel uit het US 'Een beter seksleven voor jou en je partner' handboek
USeleke Liekensquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit lijkt me inderdaad zo'n regel uit het US 'Een beter seksleven voor jou en je partner' handboek
Altijd zorgen dat er gordijnen dichtbij zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:17 schreef Crack_ het volgende:
Een van mijn beste vrienden toen ik nog een jong pubertje was gingen anaal proberen, poep zat daarna op de muur![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:17 schreef Crack_ het volgende:
Dit is het boek trouwens, kom maar op met dat geldquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Be yourself en praat eens met elkaar
OK...quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Be yourself en praat eens met elkaar
watquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat er gordijnen dichtbij zijn.
Wil je goede seks met US? Nicequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK...
Uhm... @:Uitstraling , wat zijn je hobby's?
Zwart is mijn lievelingskleur.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK...
Uhm... @:Uitstraling , wat zijn je hobby's?
2 girls 1 crack?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke dit was een grapje, niet in paniek raken nu
feitquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sex is alleen maar vies als je het zelf vies maakt
Lijkt me wel lastig om zo in het onzekere te zitten, of ben je er inmiddels aan 'gewend'?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
vroeger, tot ergens brugklas ofzo, vaak gehad, in brugklas jaar 3x onder mes geweest voor zover ik mij herinner, daarvoor zat er nog wel langere tijd tussen hoor. toen ik eenmaal echt uitgegroeid was geen last meer van gehad.
maar kan bijwijze van spreken morgen weer misgaan,kan er ook helemaal geen last meer van hebben
klopt, kennelijk moet je eerst een verjaardagscadeau geven.quote:
Oh holy e-coli, where art thouquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke dit was een grapje, niet in paniek raken nu
Een rijke markt?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zal vast een markt voor zijn
Staat dit in het boekquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
klopt, kennelijk moet je eerst een verjaardagscadeau geven.
begin een onlyfans ¯\_(ツ)_/¯quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een rijke markt?
[..]
Staat dit in het boek
Oh nou en offiequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een rijke markt?
[..]
Staat dit in het boek
De helft is hier whackquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Wel leuk dat het hier over seks en poep en vies en piemels gaat en dan nog even dat serieuze drainverhaal tussendoor
Misschien dat ik dan ook zou aanraden om het wat schoner te houdenquote:
jij bent dan natuurlijk ook onze pakkingschaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De helft is hier whack![]()
Soms is de scheidslijn wie bij welke helft hoort overigens wat shady
het isber door mn ouders (vooral ma) zo ingedrilled dat ik, zodra ik hoofdpijn krijg, op scherp sta om op te letten dat het niet te erg wordt..quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig om zo in het onzekere te zitten, of ben je er inmiddels aan 'gewend'?
Beter dan Moët et Chandonquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alsof je dat ene drupe urine niet wegbeft
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoor bij de Preciesen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Normaal bestaat nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ach, zijn we hier gewend, ik negeer de andere posts maar gewoonquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Wel leuk dat het hier over seks en poep en vies en piemels gaat en dan nog even dat serieuze drainverhaal tussendoor
Heeft die een poes?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s de poes van Dimmy, toch?
Haha, goedquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, zijn we hier gewend, ik negeer de andere posts maar gewoon
wattequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij bent dan natuurlijk ook onze pakkingschaar
Dus met een beetje 'geluk' zul je er nooit meer echt last mee krijgen, of zou het nog kunnen dat ze in de toekomst een soort versie van dat slangetje ontwikkelen dat je er daarna gegarandeerd nooit meer last van kunt krijgen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
het isber door mn ouders (vooral ma) zo ingedrilled dat ik, zodra ik hoofdpijn krijg, op scherp sta om op te letten dat het niet te erg wordt..
datgezegd hebbende: het is al zo lang geleden dat ik niet weet of ik het nu nog steeds herken als zijnde "verkeerde" hoofdpijn
We hebben hier geen scheidslijn, iedereen is hier onderdeel van de familiequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iedere familie heeft een gekke oom en debiel neefje.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben hier geen scheidslijn, iedereen is hier onderdeel van de familie
Mehhh, afvallige he, 3x extra branden in de hel wordt het voor mijquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:Ygritte is een Arminiaensch wicht!!!
De Ouderlingen zullen hier van horen
Lief dat je alleen het mannelijke geslacht opnoemd hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere familie heeft een gekke oom en debiel neefje.
Eentje heeft er een ban en de ander vertelt sterke verhalenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En een vieze oom en een hysterische tante die naar brie ruikt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
nee gewoon Groot en stevig.. en doortastendquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet een kartel of ander leuk figuurtjes schaar?
Noem je mij nou dik!quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
n
[..]
nee gewoon Groot en stevig.. en doortastend
Je bent de laatste tijd wel op de kaas-Tour en hebt de bloemkool achter je gelaten lijkt het.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een vieze oom en een hysterische tante die naar brie ruikt.
Hintquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
trek in thee maar dan moet mij ontwikkelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |