abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2021 @ 12:59:18 #51
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202700286
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 12:54 schreef klaasweetalles het volgende:
wanneer kunnen we er vanuit gaan dat goede informatie goede informatie is waarop me we kunnen bouwen?
Als dat informatie afkomstig is van mensen die daar voor geleerd hebben. En afkomstig is van media die zich door de jaren heen bewezen hebben. Dan nog is het nodig om kritisch te blijven. Facebook, twitter en dansleraren zijn niet een bron voor betrouwbare informatie.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202700332
Dus 26,1% is niet gevaccineerd
Eens kijken
pi_202700807
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 12:59 schreef Megumi het volgende:

[..]
Als dat informatie afkomstig is van mensen die daar voor geleerd hebben. En afkomstig is van media die zich door de jaren heen bewezen hebben. Dan nog is het nodig om kritisch te blijven. Facebook, twitter en dansleraren zijn niet een bron voor betrouwbare informatie.
Hugo heeft er niet voor geleerd maar hij brengt ons wel informatie

zeg jij nou dat hij dat eigenlijk niet moet doen?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_202700822
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 20:52 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Welke mongool heeft zich niet laten vaccineren?
dat worden er steeds meer als ik die poll bekijk

zijn dat allemaal mongolen volgens jou?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_202700901
Ja, maar ga de boomer niet nemen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 19 december 2021 @ 13:34:48 #56
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202700914
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Hugo heeft er niet voor geleerd maar hij brengt ons wel informatie

zeg jij nou dat hij dat eigenlijk niet moet doen?
Nee jij wel? Als het goed is heeft Hugo adviseurs achter zich die geen dansleraar zijn die hem van de juiste informatie voorzien. Maar politiek is ook een soort van spelletje dus of hij altijd op basis van die informatie de correcte beslissingen neemt is weer een ander verhaal. Maar zo om de vier jaar geven de mensen tot nu toe aan het daar helemaal mee eens te zijn. Heil Rutte IV. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 19 december 2021 @ 13:37:41 #57
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202700956
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
dat worden er steeds meer als ik die poll bekijk

zijn dat allemaal mongolen volgens jou?
Mensen die wellicht niet helemaal begrijpen dat vaccins een betrouwbaar middel zijn om ziektes te bestrijden is klinkt wellicht wat beter?
pi_202701035
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:37 schreef Megumi het volgende:

[..]
Mensen die wellicht niet helemaal begrijpen dat vaccins een betrouwbaar middel zijn om ziektes te bestrijden is klinkt wellicht wat beter?
of ze denken dat het niet werkt kan ook natuurlijk
  zondag 19 december 2021 @ 13:42:11 #59
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202701065
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
of ze denken dat het niet werkt kan ook natuurlijk
Wat niet zo is gelukkig. Mensen die dit denken zijn wellicht geen mongolen maar wel wat dom. In tegenstelling tot veel andere mensen.
pi_202701136
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:42 schreef Megumi het volgende:

[..]
Wat niet zo is gelukkig. Mensen die dit denken zijn wellicht geen mongolen maar wel wat dom. In tegenstelling tot veel andere mensen.
maar vind jij dat vaccineren effectief is geweest

ze hebben nu weer een lockdown gedaan net als vorig jaar

wat heeft het geholpen dan
  zondag 19 december 2021 @ 13:49:23 #61
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202701212
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
maar vind jij dat vaccineren effectief is geweest

ze hebben nu weer een lockdown gedaan net als vorig jaar

wat heeft het geholpen dan
Tegen de meeste varianten werken de vaccins tot op heden goed. Uitleg geven hoe de politiek kan falen en dergelijke zijn boeken vol over geschreven. Zou beginnen bij de opkomst en ondergang van het Romeinse rijk door Edward Gibbon. Zou je dat willen.
pi_202701258
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:49 schreef Megumi het volgende:

[..]
Tegen de meeste varianten werken de vaccins tot op heden goed. Uitleg geven hoe de politiek kan falen en dergelijke zijn boeken vol over geschreven. Zou beginnen bij de opkomst en ondergang van het Romeinse rijk door Edward Gibbon. Zou je dat willen.
maar als we steeds meer varianten krijgen en mensen spuiten iedere nieuwe middelen denk je dat schadelijk kunnen zijn voor mensen?

mensen hebben nu al 3 prikken gehad voor dit probleem, vind je dat niet al veel?
straks komt er weer een nieuwe prik die noemen ze dan booster booster prik en daarna de super booster prik

wanneer is voor jou de grens bereikt voor het aantal prikken dat je wil krijgen?
  zondag 19 december 2021 @ 13:55:41 #63
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202701305
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:52 schreef klaasweetalles het volgende:
wanneer is voor jou de grens bereikt voor het aantal prikken dat je wil krijgen?
Weet ik niet ben zo vaak geprikt. Stelt niks voor verder. Eigenlijk zou je dit verder aan het covid virus moeten vragen. Wat niet kan. Dus dat is dan toch weer een mensen die daar al jaren op studeren een viroloog bijvoorbeeld wat ik niet ben. En zelfs die mensen hebben niet altijd de antwoorden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Megumi op 19-12-2021 14:01:34 ]
pi_202701400
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:49 schreef Megumi het volgende:

[..]
Goed tegen een handvol doden in ons land, niet tegen het oplossen van de situatie waarin we ons bevinden (besmettingen voorkomen).
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  zondag 19 december 2021 @ 14:04:19 #65
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202701440
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:01 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Goed tegen een handvol doden in ons land, niet tegen het oplossen van de situatie waarin we ons bevinden (besmettingen voorkomen).
klopt voor een deel. Het grote probleem is de overbelasting van de zorg nogmaals. En gevaccineerden komen minder snel op een IC terecht. Ook al zijn ze dus besmet. Maar houd met nieuwe varianten wel een slag om de arm? En kijk eens naar China daar is crematie nu verplicht. Dus op zich is het aantal doden wellicht geen probleem.
pi_202701494
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:34 schreef Megumi het volgende:

[..]
Nee jij wel? Als het goed is heeft Hugo adviseurs achter zich die geen dansleraar zijn die hem van de juiste informatie voorzien. Maar politiek is ook een soort van spelletje dus of hij altijd op basis van die informatie de correcte beslissingen neemt is weer een ander verhaal. Maar zo om de vier jaar geven de mensen tot nu toe aan het daar helemaal mee eens te zijn. Heil Rutte IV. :')
Gaan we echt vervallen in Koopmans is een kippendokter en Engel is een dansleraar en Ivermectine is paardenontwormer en Hugo is een basisschoolleraar?

Mocht je je manier van argumentatie willen opkrikken is het weglaten van dit soort crap een goede stap.
  zondag 19 december 2021 @ 14:11:20 #67
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202701527
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:08 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Gaan we echt vervallen in Koopmans is een kippendokter en Engel is een dansleraar en Ivermectine is paardenontwormer?

Mocht je je manier van argumentatie willen opkrikken is het weglaten van dit soort crap een goede stap.
Dit post jij. Niet ik. En ivermectine is een middel tegen wormen in de darmen? Vragen daarover zou ik stellen in F&F en niet hier? En nergens heb ik Koopmans of Engel genoemd in dit topic.
pi_202701547
nu worden de nee stemmers verdeeld in 2 antwoorden

eigenlijk is het dus meer dan 25% wat niet gevaccineerd is

zet er nog wat opties bij ,

ik ben gevaccineerd maar heb er spijt van

ik ben gevaccineerd maar ga geen boosters meer halen

je zult verrast staan :Y
pi_202701577
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:13 schreef Skylertje het volgende:
nu worden de nee stemmers verdeeld in 2 antwoorden

eigenlijk is het dus meer dan 25% wat niet gevaccineerd is

zet er nog wat opties bij ,

ik ben gevaccineerd maar heb er spijt van

ik ben gevaccineerd maar ga geen boosters meer halen

je zult verrast staan :Y
waarom heb jij er spijt van

omdat het in grote lijnen niet geholpen heeft?
pi_202701589
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik heb nergens spijt van

die opties zouden erbij moeten staan om een nog beter beeld te krijgen
pi_202701592
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:11 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dit post jij. Niet ik. En ivermectine is een middel tegen wormen in de darmen?
Jij gebruikt het argument van dansleraar. Ik spreek je daarop aan. Het is een zwaktebod en breekt je eigen argumentatie af. Dat weet jij hoogstwaarschijnlijk, ik heb genoeg van je gelezen om je een beetje in te kunnen schatten qua niveau. En toch post je die shit. Misschien dat je daarmee punten scoort bij medestanders, maar het gaat je niet helpen om ook maar een persoon te overtuigen.

Ik ben echt klaar met die drogredenaties. Van allebei de kanten.
  zondag 19 december 2021 @ 14:17:38 #72
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202701594
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als je nou gewoon post dat je corona vaccins niet ziet zitten is het een en ander wellicht wat duidelijker?
  zondag 19 december 2021 @ 14:21:33 #73
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202701670
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:17 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Jij gebruikt het argument van dansleraar. Ik spreek je daarop aan. Het is een zwaktebod en breekt je eigen argumentatie af. Dat weet jij hoogstwaarschijnlijk, ik heb genoeg van je gelezen om je een beetje in te kunnen schatten qua niveau. En toch post je die shit. Misschien dat je daarmee punten scoort bij medestanders, maar het gaat je niet helpen om ook maar een persoon te overtuigen.

Ik ben echt klaar met die drogredenaties. Van allebei de kanten.
Dat is jou mening verder. Ik zal duidelijk zijn ik ben pro vaccineren. En ben mensen zat die het daar niet mee eens zijn. Zeker als ze dat denken op basis van de informatie van de kapper op de hoek bijvoorbeeld. Of de eigenaar van een dansschool. Wat natuurlijk ook een mening is.,
pi_202701686
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:21 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dat is jou mening verder. Ik zal duidelijk zijn ik ben pro vaccineren. En ben mensen zat die het daar niet mee eens zijn. Zeker als ze dat denken op basis van de informatie van de kapper op de hoek bijvoorbeeld. Of de eigenaar van een dansschool.
Of van een kippendokter. Of een basisschoolleraar.

Het heb liever een inhoudelijk debat zonder drogredenaties. Maar dat is mijn mening inderdaad.
pi_202701827
Ik ben gevaccineerd, ga ook de booster wel halen. Maar veder is mijn solidariteit met de kwetsbare en ongevacineerde wel op na 2 jaar dit gezeik. Mijn eigen risico is 0 vaccin + <25. Dus veder hou ik me ook niet aan de maatregelen. Prikje nemen is niet zo’n probleem allemaal afstand regels bezoekbeperking etc etc wel hou ik me dus ook niet aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')