abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 18 december 2021 @ 22:46:56 #32
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_202693833
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 22:40 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Geen belang? Werk, sociale activiteiten etc.... Oh, wacht.... Zolderkamer4Life
En zo is dat.
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
pi_202694976
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 22:40 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Geen belang? Werk, sociale activiteiten etc.... Oh, wacht.... Zolderkamer4Life
Misschien zijn er andere redenen waarom hij zich niet hoeft te laten vaccineren

Dat weet jij niet

Er zijn 2miljoen mensen in Nederland die geen prik hebben en van alles doen en niet op een zolderkamer zitten….en die misschien noooit ziek zijn geweest
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_202695389
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 23:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Misschien zijn er andere redenen waarom hij zich niet hoeft te laten vaccineren

Dat weet jij niet

Er zijn 2miljoen mensen in Nederland die geen prik hebben en van alles doen en niet op een zolderkamer zitten….en die misschien noooit ziek zijn geweest
Het gaat niet om het wel/niet vaccineren. Ik ben benieuwd waarom hij/zij/lij/gij/zul geen last heeft van de corona-Maatregelen. Ik begrijp echt wel dat er genoeg legitieme redenen zijn (religie/overtuiging/medisch...oftewel, mijn inziens kan er NOOIT vaccinatiedwang zijn) om geen vaccinatie te krijgen/nemen.

Het bevreemd mij dat er gezegd wordt 'ik heb geen last van de corona-maatregelen'. Hoe dan? Zit ie in de gevangenis ofzo? Ik bedoel, ik werk/supermarkt/thuis. Meer niet. Ben t zat. :(
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 18 december 2021 @ 23:53:05 #35
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_202695562
Geen prik in mijn lijf. Opzouten met die troep.
pi_202697452
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 23:44 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Het gaat niet om het wel/niet vaccineren. Ik ben benieuwd waarom hij/zij/lij/gij/zul geen last heeft van de corona-Maatregelen. Ik begrijp echt wel dat er genoeg legitieme redenen zijn (religie/overtuiging/medisch...oftewel, mijn inziens kan er NOOIT vaccinatiedwang zijn) om geen vaccinatie te krijgen/nemen.

Het bevreemd mij dat er gezegd wordt 'ik heb geen last van de corona-maatregelen'. Hoe dan? Zit ie in de gevangenis ofzo? Ik bedoel, ik werk/supermarkt/thuis. Meer niet. Ben t zat. :(
ik zie niet echt staan dat hij dat zegt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_202697505
Vaccins enten je in, immuniseren, belemmeren besmettingen. Dat doen deze experimentele middelen niet. En je neemt ze ook niet om de 3 (hier nu nog 6) maanden. Vit D + K2 + Zink + NAD + ivermectine doet dat wel. Dus nee. Ik heb niet op me laten experimenteren en ben dat ook niet van plan. Totaal roekeloos! Hebben we dan niets van de Spaanse griep geleerd?
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem.
pi_202698153
Tot op heden (nog) niet. Tenzij ik werk-technisch verplicht ga worden. Echter ga ik niet meedoen aan de QR onzin, met of zonder prik.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_202698237
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 10:07 schreef Chandler het volgende:
Tot op heden (nog) niet. Tenzij ik werk-technisch verplicht ga worden. Echter ga ik niet meedoen aan de QR onzin, met of zonder prik.
Ik vrees dat dat het nieuwe normaal is. Totalitair en dystopisch. Eens afgestane vrijheden worden immers zelden terug gegeven. (In Zweden wordt inmiddels al geexperimenteerd met je vaxpas als microchip-implantaat.)
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem.
pi_202698330
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
hugo vind onze vaccinatie graad nog te laag
Het is nooit goed genoeg inderdaad, zie Portugal maar met een hoge vaccinatiegraad en toch is het niet voldoende want ook daar stijgt het alweer, vaccinatie is niks meer dan een ondersteuning.
pi_202698558
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 10:14 schreef primumnonnocere het volgende:

[..]
Ik vrees dat dat het nieuwe normaal is. Totalitair en dystopisch. Eens afgestane vrijheden worden immers zelden terug gegeven. (In Zweden wordt inmiddels al geexperimenteerd met je vaxpas als microchip-implantaat.)
Ik zal mijn best doen om te zorgen dat het niet al te snel het 'normaal' voor mij gaat zijn! :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_202698593
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 08:33 schreef primumnonnocere het volgende:
. Dat doen deze experimentele middelen niet.
pfizzer is dus een experiment volgens jou?
pi_202698612
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 10:22 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]
Het is nooit goed genoeg inderdaad, zie Portugal maar met een hoge vaccinatiegraad en toch is het niet voldoende want ook daar stijgt het alweer, vaccinatie is niks meer dan een ondersteuning.
dus het werkt niet echt?
pi_202698634
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 08:24 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
ik zie niet echt staan dat hij dat zegt
OK, toegegeven, hij zegt: "Ik heb er geen belang bij." Ik interpreteer dat direct als 'geen last van Corona-maatregelen/perikelen'. Mijn fout. Toch ben ik benieuwd op welke wijze je er 'geen belang/geen last' van hebt.

No flame intended.

Edit: mening: vaccinatie is keuze geen dwang (of zelfs geen drang), maar die drang is er wel (o.a. QR-crap)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zondag 19 december 2021 @ 11:04:45 #45
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202698686
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 22:22 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Deze mening kan ik wel waarderen. Ik ben wel gevaccineerd,maar dat komt omdat ik me heb laten chanteren door 'je doet t voor een ander'. Blijkbaar niet, want vaccinatie gaat transmissie niet tegen. Ben wel blij dat jij geen last hebt van lockdown-perikelen.
De reden om je te laten vaccineren is het ontlasten van de zorg. Tot nu toe hebben gevaccineerden wel minder kans om op een IC terecht te komen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202698736
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:04 schreef Megumi het volgende:

[..]
De reden om je te laten vaccineren is het ontlasten van de zorg. Tot nu toe hebben gevaccineerden wel minder kans om op een IC terecht te komen.
Klopt, de 'je doet t voor een ander' nam ik in brede zin. Normaal gesproken ligt nooit zo vaak op de IC, dus doe je t per definitie voor een ander (personeel, capaciteit, reguliere zorg). :) Wat niet wegneemt dat t fijn is om te weten dat er een IC voor je is als je per ongeluk onder een bus loopt. :)
  zondag 19 december 2021 @ 11:14:48 #47
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202698819
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 08:33 schreef primumnonnocere het volgende:
Vaccins enten je in, immuniseren, belemmeren besmettingen. Dat doen deze experimentele middelen niet. En je neemt ze ook niet om de 3 (hier nu nog 6) maanden. Vit D + K2 + Zink + NAD + ivermectine doet dat wel. Dus nee. Ik heb niet op me laten experimenteren en ben dat ook niet van plan. Totaal roekeloos! Hebben we dan niets van de Spaanse griep geleerd?
Dit klopt niet en is pure nep informatie.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202699749
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 10:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
dus het werkt niet echt?
Het werkt minder dan gehoopt werd.
Dit doordat andere landen niet mee doen(voornamelijk de 3e wereldlanden), virussen stoppen niet bij de landgrenzen.

De cijfers in Nederland bevestigen dit ook alweer, waarom zijn er zoveel besmettingen in Amsterdam denk je...
pi_202700196
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 12:25 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]
Het werkt minder dan gehoopt werd.
Dit doordat andere landen niet mee doen(voornamelijk de 3e wereldlanden), virussen stoppen niet bij de landgrenzen.

De cijfers in Nederland bevestigen dit ook alweer, waarom zijn er zoveel besmettingen in Amsterdam denk je...
Omdat het niet werkt?
pi_202700218
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:14 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dit klopt niet en is pure nep informatie.
waarom is dit nep informatie dan?

Misschien vertellen op de tv wel nep informatie

wanneer kunnen we er vanuit gaan dat goede informatie goede informatie is waarop me we kunnen bouwen?
  zondag 19 december 2021 @ 12:59:18 #51
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202700286
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 12:54 schreef klaasweetalles het volgende:
wanneer kunnen we er vanuit gaan dat goede informatie goede informatie is waarop me we kunnen bouwen?
Als dat informatie afkomstig is van mensen die daar voor geleerd hebben. En afkomstig is van media die zich door de jaren heen bewezen hebben. Dan nog is het nodig om kritisch te blijven. Facebook, twitter en dansleraren zijn niet een bron voor betrouwbare informatie.
pi_202700332
Dus 26,1% is niet gevaccineerd
Eens kijken
pi_202700807
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 12:59 schreef Megumi het volgende:

[..]
Als dat informatie afkomstig is van mensen die daar voor geleerd hebben. En afkomstig is van media die zich door de jaren heen bewezen hebben. Dan nog is het nodig om kritisch te blijven. Facebook, twitter en dansleraren zijn niet een bron voor betrouwbare informatie.
Hugo heeft er niet voor geleerd maar hij brengt ons wel informatie

zeg jij nou dat hij dat eigenlijk niet moet doen?
pi_202700822
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 20:52 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Welke mongool heeft zich niet laten vaccineren?
dat worden er steeds meer als ik die poll bekijk

zijn dat allemaal mongolen volgens jou?
pi_202700901
Ja, maar ga de boomer niet nemen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 19 december 2021 @ 13:34:48 #56
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202700914
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Hugo heeft er niet voor geleerd maar hij brengt ons wel informatie

zeg jij nou dat hij dat eigenlijk niet moet doen?
Nee jij wel? Als het goed is heeft Hugo adviseurs achter zich die geen dansleraar zijn die hem van de juiste informatie voorzien. Maar politiek is ook een soort van spelletje dus of hij altijd op basis van die informatie de correcte beslissingen neemt is weer een ander verhaal. Maar zo om de vier jaar geven de mensen tot nu toe aan het daar helemaal mee eens te zijn. Heil Rutte IV. :')
  zondag 19 december 2021 @ 13:37:41 #57
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202700956
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
dat worden er steeds meer als ik die poll bekijk

zijn dat allemaal mongolen volgens jou?
Mensen die wellicht niet helemaal begrijpen dat vaccins een betrouwbaar middel zijn om ziektes te bestrijden is klinkt wellicht wat beter?
pi_202701035
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:37 schreef Megumi het volgende:

[..]
Mensen die wellicht niet helemaal begrijpen dat vaccins een betrouwbaar middel zijn om ziektes te bestrijden is klinkt wellicht wat beter?
of ze denken dat het niet werkt kan ook natuurlijk
  zondag 19 december 2021 @ 13:42:11 #59
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202701065
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
of ze denken dat het niet werkt kan ook natuurlijk
Wat niet zo is gelukkig. Mensen die dit denken zijn wellicht geen mongolen maar wel wat dom. In tegenstelling tot veel andere mensen.
pi_202701136
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:42 schreef Megumi het volgende:

[..]
Wat niet zo is gelukkig. Mensen die dit denken zijn wellicht geen mongolen maar wel wat dom. In tegenstelling tot veel andere mensen.
maar vind jij dat vaccineren effectief is geweest

ze hebben nu weer een lockdown gedaan net als vorig jaar

wat heeft het geholpen dan
  zondag 19 december 2021 @ 13:49:23 #61
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202701212
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
maar vind jij dat vaccineren effectief is geweest

ze hebben nu weer een lockdown gedaan net als vorig jaar

wat heeft het geholpen dan
Tegen de meeste varianten werken de vaccins tot op heden goed. Uitleg geven hoe de politiek kan falen en dergelijke zijn boeken vol over geschreven. Zou beginnen bij de opkomst en ondergang van het Romeinse rijk door Edward Gibbon. Zou je dat willen.
pi_202701258
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:49 schreef Megumi het volgende:

[..]
Tegen de meeste varianten werken de vaccins tot op heden goed. Uitleg geven hoe de politiek kan falen en dergelijke zijn boeken vol over geschreven. Zou beginnen bij de opkomst en ondergang van het Romeinse rijk door Edward Gibbon. Zou je dat willen.
maar als we steeds meer varianten krijgen en mensen spuiten iedere nieuwe middelen denk je dat schadelijk kunnen zijn voor mensen?

mensen hebben nu al 3 prikken gehad voor dit probleem, vind je dat niet al veel?
straks komt er weer een nieuwe prik die noemen ze dan booster booster prik en daarna de super booster prik

wanneer is voor jou de grens bereikt voor het aantal prikken dat je wil krijgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')