abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8227513
Okee een vraagje aan de vrouwen, naar aanleiding van een gesprek met een vriendin van me.

Ik vind het vaak moeilijk om vrouwen te begrijpen, om maar eens een open deur in te trappen als kerel.

Daarom een vraagje, dat van een negatieve kant missschien wat licht op de zaak kan werpen.

Wat zou jij als vrouw of meisje het ergste vinden wat er over je kon worden gezegd?

Bijvoorbeeld,
Dat je dik bent of lelijk
Dat je een slet bent
..

Maar vrouwengeesten weten vast nog veel pijnlijker, valsere en gemenere dingen te verzinnen?

[Dit bericht is gewijzigd door Graaljager op 01-02-2003 22:58]

pi_8227737
Denk toch dat de meeste liever een slet zouden zijn. Lelijke en dikke mensen hebben het vaker moeilijk dan een sletterig iemand. Bovendien kan je "stoppen" met slet zijn en terug "gewoon" worden (vraagt inspanning maar goed). Van lelijk/dik ineens knap/slank worden is moeilijker...

Disclaimer: ben een jongen en ik verveel mij, vandaar mijn analyse als menswetenschapper

zaterdag 1 februari 2003 @ 22:48:21 #3
13328 SirPsycho
No, I expect you to die
pi_8227747
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 22:37 schreef Graaljager het volgende:
Wat zou jij als vrouw of meisje het ergste vinden wat er over je kon worden gezegd?

Maar vrouwengeesten weten vast nog veel pijnlijker, valsere en gemenere dingen te verzinnen?

je moet zeggen: ik zag net een meisje met de zelfde broek
schijnen ze ook niet erg leuk te vinden
  zaterdag 1 februari 2003 @ 22:48:47 #4
22259 Fogerty
slapende account
pi_8227755
Als de keuze is tussen deze twee dingen krijg ik persoonlijk honderd keer liever 'slet' naar mijn hoofd gegooid dan 'dik' of 'lelijk'
Hieperdepiep hoera!
pi_8227776
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 22:48 schreef Fogerty het volgende:
Als de keuze is tussen deze twee dingen krijg ik persoonlijk honderd keer liever 'slet' naar mijn hoofd gegooid dan 'dik' of 'lelijk'
idem
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8227781
als je man in het zkhs ligt eb je met een andere vent in de kroeg komt...je ineens door iedereen bekeken wordt en de zogenaamde 'veelzeggende' blikken:O
nothing lasts 4ever
pi_8227805
vrouwen zijn de sluwste wezens op aarde....
pi_8227814
"Terug" als je een keer als sloerie bekend staat lijkt me anders niet makkelijk.. Voor vrouwen in elk geval veel moeilijker dan voor het mannelijke equivalent, waar geloof ik niet eens een scheldnaam voor bestaat omdat het vaak juist als stoer beschouwd wordt.
pi_8227836
quote:
Ja, dat kunnen vrouwen zeker.
Als ik een meisje afkraak kijk ik niet naar het totaalbeeld, maar naar die dichtgeslibte poriën, gespleten haarpunten, scheve tand, haar accent (sommige meisje zeggen achter alles "hoor"of "hee"). Het is zeker niet leuk om voor dik uitgemaakt te worden. Dat moet je echt niet doen. Straks krijgen ze nog anorexia neigingen ofzo...

Trouwens, bijna geen een vrouw is echt lelijk... Zelfs de meest onaantrekkelijke vrouw heeft iets moois, dat kun je van mannen niet zeggen.

If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_8227892
Laten we "je stinkt" er aan toevoegen. Zou de keuze dan moeilijker worden
pi_8227926
Ze spuiten parfum genoeg... in mijn klas, elk half uur PSHH
pi_8227938
noem me dan maar een slet idd!
pi_8228982
ik weet het nu wel, ik noem ze nu allemaal een slet!
..!
pi_8229017
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:44 schreef th4_d0n het volgende:
ik weet het nu wel, ik noem ze nu allemaal een slet!
Doe maar maandag op school
Durf je toch niet

.

pi_8229183
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:47 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Doe maar maandag op school
Durf je toch niet

.

zoals wie?
..!
pi_8229477
Noem ook redelijk wat mensen slet, soort stopwoordje geworden soms iets te hard, moet je best mee oppassen hoor
pi_8233230
nou t ligt eraan wie het tegen mij zegt...
maar slet dat doet me niet zoveel....
maar als iemand negatief gaat lopen ouwehoeren over mijn uiterlijk of innerlijk...nee liever niet
  zondag 2 februari 2003 @ 10:43:04 #18
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_8233392
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 22:51 schreef Graaljager het volgende:
"Terug" als je een keer als sloerie bekend staat lijkt me anders niet makkelijk.. Voor vrouwen in elk geval veel moeilijker dan voor het mannelijke equivalent, waar geloof ik niet eens een scheldnaam voor bestaat omdat het vaak juist als stoer beschouwd wordt.
Ach, het woord slet wordt zovaak gebruikt dat het helemaal gedevalueerd is als scheldwoord. En daarbij, wanneer een vrouw 'slet' wordt genoemd door een man, wordt dat nog niet meteen voor waar aangenomen door de omgeving.
Ik denk dan eerder; 'ah, die meneer heeft een vrouw niet kunnen krijgen of is bruut gedumpt'

[Dit bericht is gewijzigd door zwijntje op 02-02-2003 10:49]

A clean house is a sign of a wasted life.
pi_8234983
quote:
Ik vind het vaak moeilijk om vrouwen te begrijpen, om maar eens een open deur in te trappen als kerel.

Daarom een vraagje, dat van een negatieve kant missschien wat licht op de zaak kan werpen.

Bijvoorbeeld,
Dat je dik bent of lelijk
Dat je een slet bent

Hoe kan je vrouwen beter leren kennen door erachter te komen wat de impact van schelden is?
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_8235037
liever slet dan dik en lelijk.Laatste kwetst meer want je wordt aangevallen op je persoon zijn, je zelfbeeld en zelfvertrouwen enzo.En bij het woord slet gaat het meer om je handelingen, om je gedrag.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  maandag 3 februari 2003 @ 09:27:42 #21
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_8248961
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:11 schreef thoth het volgende:

[..]

Hoe kan je vrouwen beter leren kennen door erachter te komen wat de impact van schelden is?

Dat vroeg ik mij ook al af...
Daarbij, volgens mij kan je vrouwen in het algemeen niet leren kennen.
Je moet ze gewoon als individueel persoon zien, en goed luisteren...

That's all... Heeft me al een hele stapel met goede vriendinnen opgeleverd...

Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_8248994
Uit "As good as it gets"

"I think of a man, and take away reasons and accountability"

En het klopt ook nog!

It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_8253436
Doe geen moeite

pi_8253501
quote:
Op maandag 3 februari 2003 13:56 schreef Silicium het volgende: