Ik vind het vaak moeilijk om vrouwen te begrijpen, om maar eens een open deur in te trappen als kerel.
Daarom een vraagje, dat van een negatieve kant missschien wat licht op de zaak kan werpen.
Wat zou jij als vrouw of meisje het ergste vinden wat er over je kon worden gezegd?
Bijvoorbeeld,
Dat je dik bent of lelijk
Dat je een slet bent
..
Maar vrouwengeesten weten vast nog veel pijnlijker, valsere en gemenere dingen te verzinnen?
[Dit bericht is gewijzigd door Graaljager op 01-02-2003 22:58]
Disclaimer: ben een jongen en ik verveel mij, vandaar mijn analyse als menswetenschapper
quote:je moet zeggen: ik zag net een meisje met de zelfde broek
Op zaterdag 1 februari 2003 22:37 schreef Graaljager het volgende:
Wat zou jij als vrouw of meisje het ergste vinden wat er over je kon worden gezegd?
Maar vrouwengeesten weten vast nog veel pijnlijker, valsere en gemenere dingen te verzinnen?
quote:idem
Op zaterdag 1 februari 2003 22:48 schreef Fogerty het volgende:
Als de keuze is tussen deze twee dingen krijg ik persoonlijk honderd keer liever 'slet' naar mijn hoofd gegooid dan 'dik' of 'lelijk'
quote:Ja, dat kunnen vrouwen zeker.
Trouwens, bijna geen een vrouw is echt lelijk... Zelfs de meest onaantrekkelijke vrouw heeft iets moois, dat kun je van mannen niet zeggen.
quote:Doe maar maandag op school
Op zaterdag 1 februari 2003 23:44 schreef th4_d0n het volgende:
ik weet het nu wel, ik noem ze nu allemaal een slet!
.
quote:zoals wie?
Op zaterdag 1 februari 2003 23:47 schreef SuperUli het volgende:[..]
Doe maar maandag op school
Durf je toch niet
.
quote:Ach, het woord slet wordt zovaak gebruikt dat het helemaal gedevalueerd is als scheldwoord. En daarbij, wanneer een vrouw 'slet' wordt genoemd door een man, wordt dat nog niet meteen voor waar aangenomen door de omgeving.
Op zaterdag 1 februari 2003 22:51 schreef Graaljager het volgende:
"Terug" als je een keer als sloerie bekend staat lijkt me anders niet makkelijk.. Voor vrouwen in elk geval veel moeilijker dan voor het mannelijke equivalent, waar geloof ik niet eens een scheldnaam voor bestaat omdat het vaak juist als stoer beschouwd wordt.
[Dit bericht is gewijzigd door zwijntje op 02-02-2003 10:49]
quote:Hoe kan je vrouwen beter leren kennen door erachter te komen wat de impact van schelden is?
Ik vind het vaak moeilijk om vrouwen te begrijpen, om maar eens een open deur in te trappen als kerel.Daarom een vraagje, dat van een negatieve kant missschien wat licht op de zaak kan werpen.
Bijvoorbeeld,
Dat je een slet bent
quote:Dat vroeg ik mij ook al af...
Op zondag 2 februari 2003 13:11 schreef thoth het volgende:[..]
Hoe kan je vrouwen beter leren kennen door erachter te komen wat de impact van schelden is?
That's all... Heeft me al een hele stapel met goede vriendinnen opgeleverd...
"I think of a man, and take away reasons and accountability"
En het klopt ook nog!
quote:
Op maandag 3 februari 2003 13:56 schreef Silicium het volgende:
Doe geen moeite
Zo hoort het ook
quote:Dikke slet ???
Bijvoorbeeld,
Dat je een slet bent
|