Dat merken we over een tijdje wel.quote:Op zondag 19 december 2021 00:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welk wetenschappelijk bewijs wijst erop dat vaccins gevaarlijker zijn dan corona?
Virus of vaccin = beide laat het lichaam een reactie geven op een viruseiwit (wat bij vaccins in zeer zeldzame gevallen dodelijk of anderszins schadelijk voor het lichaam is)quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Aha ook als de bijwerking de dood betekent?
Vraag dat in 2076 nog een keer..quote:Op zondag 19 december 2021 00:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welk wetenschappelijk bewijs wijst erop dat vaccins gevaarlijker zijn dan corona?
Bespaar je de moeite als dat je insteek is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat was dan onvolledig, zie post 35.
Je hebt de keuze, of respectvol een ethisch in discussie of ik ben weg.
? Wat is er mis met een paper van het CDC?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je volledige tekst maakt het niet beter hoor:
[..]
En dan met dit artikel aan komen zetten als 'bewijs':
COVID-19 increases the risk of stillbirth for pregnant women — 65% of whom still aren't vaccinated
? Wat is er mis met een paper van het CDC?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je volledige tekst maakt het niet beter hoor:
[..]
En dan met dit artikel aan komen zetten als 'bewijs':
COVID-19 increases the risk of stillbirth for pregnant women — 65% of whom still aren't vaccinated
Ik insinueer dat het met elkaar te maken zou kunnen hebben. Zoals het ook met delta variant te maken zou kunnen hebben of met de combi daarvan. Geļsoleerd delta besmetting is uitgezonderd want die is al onderzocht in dit onderzoek..quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar mooi. Jij insinueert dat de vaccins voor doodgeboortes zorgen. En onderbouwt dat met een artikel dat laat zien dat corona gevaarlijk is, en vaccins juist beschermen tegen doodgeboorte.
''Getting vaccinated before or during pregnancy "is critical to reduce the impact of COVID-19 on stillbirths," the CDC researchers wrote.''
Zo simpel is het niet.quote:Op zondag 19 december 2021 00:08 schreef Loena. het volgende:
[..]
Virus of vaccin = beide laat het lichaam een reactie geven op een viruseiwit (wat bij vaccins in zeer zeldzame gevallen dodelijk of anderszins schadelijk voor het lichaam is)
Waar vaccinatie dan nog altijd veiliger en dus beter is want dan heb je alleen de eiwitmantels en niet de rest van het ziekmakende virus
Oversterfte statistieken. Mortaliteit onder gevaccineerden die hoger ligt, het hele lage IFR van covid vergelijken met die van dodelijke bijwerkingen vaccins.quote:Op zondag 19 december 2021 00:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb in post 35 al ingezet hoe het in dat onderzoek zit. En dat ik een 170% stijging van still births na infectie fors vind.quote:Op zondag 19 december 2021 08:21 schreef Basp1 het volgende:
Wacht even Ludo,jij komt zelf met een onderzoek aan, en geeft nu nadat je erop gewezen bent opeens aan dat het precair is omdat je erachter komt dat het onderzoek juist jou eerder onzin uitspraken over dood geborene totaal tegenspreekt.
Voor iedereen onder de pak hem beet 60 als je meet in IFR. Zeker.quote:Op zondag 19 december 2021 08:34 schreef Basp1 het volgende:
En verder is in ludos wereld covid toch maar een griepje dus waar maak je je druk over.
Laatste weken zo’n 600+ mensen op de IC. Terwijl we minder contactmomenten hebben (nog steeds werkt men veel thuis bijvoorbeeld) en we een hele grote groep mensen met antistoffen hebben én geprikt zijn. Hoe vaak komt zoiets voor met griep?quote:Op zondag 19 december 2021 08:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Voor iedereen onder de pak hem beet 60 als je meet in IFR. Zeker.
Er is wel oversterfte bij de oudere leeftijden maar ook gedeeltelijk vanwege meer mensen die besmet zijn geraakt in dezelfde tijd... Dat vertekend ook nog want die aantallen zullen niet even hoog blijven vanwege opbouw antistoffen.
En de dodelijkheid neemt ook af vanwege opbouw antistoffen.
Aannemen dat op dit moment covid gevaarlijker zou zijn dan een zware griep kan je helemaal niet, laat staan dat je een significant verschil zou kunnen vinden als je het zou onderzoeken.
Dat is niet helemaal waar.. MIS-C bij kinderen kan ernstig verlopen. Dat zie je niet bij influenza.quote:Op zondag 19 december 2021 08:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Voor iedereen onder de pak hem beet 60 als je meet in IFR. Zeker.
Voor het geval je het niet gelezen hebt: er is een uitzondering gemaakt voor examens en tentamens. Mogelijk gaat je toets dus morgen gewoon door. Toch nog maar even studeren vandaag...quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:34 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ja. Ik ben zelf zo'n student die in de problemen komt als ik het niet haal (herkansing van een vak dat ik moet halen om het vervolg te mogen doen etc.), maar ik heb ook griep (#nocorona) waardoor leren moeilijk gaat. Dus ik heb erg veel ambivalente gevoelens.
Duidelijkheid zou wel lekker zijn.
Kunnen uitzieken zou toch ook niet zo verkeerd zijn.
Infection fatality rate.quote:Op zondag 19 december 2021 08:49 schreef Basp1 het volgende:
Ifr = instrument flight rules. Waar zit je over te bazelen?
Heb je ergens iets gelezen en praat je dat zo na.
Nee als er keer op keer verdraaide onzin verteld blijft worden is het respect wel verdwenen. Met zijn griepje en cherry picked verhaaltjes of half verzonnen dingen die later toch weer anders blijken.quote:Op zondag 19 december 2021 09:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Infection fatality rate.
Kan jij ook nog met respect naar Ludo discussiėren?
Klinkt als een Facebook wetenschapper.quote:Op zondag 19 december 2021 09:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee als er keer op keer verdraaide onzin verteld blijft worden is het respect wel verdwenen. Met zijn griepje en cherry picked verhaaltjes of half verzonnen dingen die later toch weer anders blijken.
Die contactmomenten en weet ik het welke maatregelen zullen wel wat effect hebben maar dat maakbaarheidsdenken is verder ook misplaatst. Het zal ietsss doen maar men gebruikt het in de argumentatie alsof ze 3 verschillende voorbehoedsmiddelen gebruiken en de vrouw nog steeds zwanger raakt.quote:Op zondag 19 december 2021 08:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Laatste weken zo’n 600+ mensen op de IC. Terwijl we minder contactmomenten hebben (nog steeds werkt men veel thuis bijvoorbeeld) en we een hele grote groep mensen met antistoffen hebben én geprikt zijn. Hoe vaak komt zoiets voor met griep?
Ja het OMT doet het overtuigend beter -lol-quote:Op zondag 19 december 2021 09:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klinkt als een Facebook wetenschapper.
Het probleem bij dit type discussies is dat men reageert op een compleet verhaal en de emotie eronder men niet zint en daarom maar de conclusie trekt dat het onzin is. Ik heb echt geen idee wat je onzin vindt en waarom. Dat kun je wss ook niet uitleggen.. En als je het wel probeert laat je wss blijken dat je het punt mist.quote:Op zondag 19 december 2021 09:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee als er keer op keer verdraaide onzin verteld blijft worden is het respect wel verdwenen. Met zijn griepje en cherry picked verhaaltjes of half verzonnen dingen die later toch weer anders blijken.
Ja ok, maar dan kunnen we alles gevaarlijk noemen. Griep is ook niet onschuldig, sommige risico's moeten we gewoon accepteren.quote:Op zondag 19 december 2021 08:48 schreef June. het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.. MIS-C bij kinderen kan ernstig verlopen. Dat zie je niet bij influenza.
https://www.ntvg.nl/artik(...)rde-hyperinflammatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |