Ja ach, je netjes aan de regeltjes houden maar terughoudend zijn met toekomstige prikjes maakt je een gevaarlijke wappie.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wie heeft jou dat wijs gemaakt.... Man wat triest allemaal. En dan een ander verantwoordelijk houden en beetje neerkijken op iemand die gewoon normaal gebruik maakt van zijn of haar vrijheden?
Waar komt die aversie tegen prikjes vandaan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, je netjes aan de regeltjes houden maar terughoudend zijn met toekomstige prikjes maakt je een gevaarlijke wappie.
Ik heb m'n 2 gehad hoor, maar echt om de paar maand zo'n prikje te gaan halen vind ik vrij onaantrekkelijk wat betreft mogelijke bijwerkingen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waar komt die aversie tegen prikjes vandaan?
Geen oversterfte voor hele leeftijdscategorieën onder de 50..kans dat het vaccin meer schade doet dan goed is immens als er heftige reacties te vinden zijn... En die zijn er.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, je netjes aan de regeltjes houden maar terughoudend zijn met toekomstige prikjes maakt je een gevaarlijke wappie.
Ja ons 3-jarig zoontje willen we sowieso voorlopig nog niet laten vaccineren, voor zolang het kan in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Geen oversterfte voor hele leeftijdscategorieën onder de 50..kans dat het vaccin meer schade doet dan goed is immens als er heftige reacties te vinden zijn... En die zijn er.
En de oversterfte is forser in 2021 dan 2020 in deze niet risico groepen.
Ik ben terughoudend in of het wel goed is dat men alles wat los en vast zit vaccineert. En ik vind het onethisch om het bij kinderen te doen,tenzij medische redenen.
Zwangeren met still borns is sinds de vaccinaties begonnen zijn met 170% gestegen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ons 3-jarig zoontje willen we sowieso voorlopig nog niet laten vaccineren, voor zolang het kan in ieder geval.
Ik had juist gehoord dat die stillborns vooral bij ongevaccineerde vrouwen optrad?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zwangeren met still borns is sinds de vaccinaties begonnen zijn met 170% gestegen.
Dat wordt op de Delta variant geschroven.. Zou kunnen hoor maar ik vind het wel een forse stijging voor een virus dat niet veel dodelijker is geworden.
Mja ik snap het wel.. Vind het een gevoelig onderwerp, niet aan mij om te beslissen noch welk politicus dan ook.
Je telt alleen het aantal doden, niet alle mensen die last hebben van corona. Maar zelfs zonder dat is wat jij zegt lulkoek.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Geen oversterfte voor hele leeftijdscategorieën onder de 50..kans dat het vaccin meer schade doet dan goed is immens als er heftige reacties te vinden zijn... En die zijn er.
Kom maar met een bron. Want je verkondigt wederom lulkoek.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zwangeren met still borns is sinds de vaccinaties begonnen zijn met 170% gestegen.
Zou leuk zijn als ze vaccinatiestatus meegaven...quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had juist gehoord dat die stillborns vooral bij ongevaccineerde vrouwen optrad?
Wat precies?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je telt alleen het aantal doden, niet alle mensen die last hebben van corona. Maar zelfs zonder dat is wat jij zegt lulkoek.
Nee, dat het vaccin meer schade dan goed doet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat precies?
Ontken je dat er voor praktisch 50- geen oversterfte was in 2020?
Voor sommige groepen? Oh daar ben ik tot op het bot van overtuigd. Vandaag nog statistieken gezien van een 50% hogere non covid death rate voor jongens in de leeftijd 15-19 gezien. Van 2020 naar 2021.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, dat het vaccin meer schade dan goed doet.
Bijwerkingen van corona zijn veel gevaarlijker dan de bijwerkingen van de vaccins.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb m'n 2 gehad hoor, maar echt om de paar maand zo'n prikje te gaan halen vind ik vrij onaantrekkelijk wat betreft mogelijke bijwerkingen.
Here you go.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kom maar met een bron. Want je verkondigt wederom lulkoek.
Aha ook als de bijwerking de dood betekent?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bijwerkingen van corona zijn vele male gevaarlijker dan de bijwerkingen van de vaccins.
Hahaha.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Here you go.
https://www.businessinsid(...)nt-women-cdc-2021-11
Die bron zal best naar het paper linken.
Probeer het ff met respect.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
![]()
Kan je wel Engels?
Covid is juist gevaarlijk en veroorzaakt doodgeboorte, niet het vaccin.
COVID-19 increases the risk of stillbirth for pregnant women — 65% of whom still aren't vaccinated
Je draait. Dit zei je eerst:quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Probeer het ff met respect.
Er staat helemaal niks over het vaccin. Het gaat hier om vrouwen die positief getest zijn op Covid. Vaccinatiestatus is niet vermeld.
En tussen 2020 en 2021 is het risico op still births na een infectie toegenomen van 1% naar 2.7% na een Covid besmetting.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:51 schreef ludovico het volgende:
Dat was dan onvolledig, zie post 35.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je draait. Dit zei je eerst:
[..]
Je volledige tekst maakt het niet beter hoor:quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat was dan onvolledig, zie post 35.
En dan met dit artikel aan komen zetten als 'bewijs':quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:51 schreef ludovico het volgende:
Dat wordt op de Delta variant geschroven.. Zou kunnen hoor maar ik vind het wel een forse stijging voor een virus dat niet veel dodelijker is geworden.
Mja ik snap het wel.. Vind het een gevoelig onderwerp, niet aan mij om te beslissen noch welk politicus dan ook.
Ik vind het alleen maar mooi. Jij insinueert dat de vaccins voor doodgeboortes zorgen. En onderbouwt dat met een artikel dat laat zien dat corona gevaarlijk is, en vaccins juist beschermen tegen doodgeboorte.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat was dan onvolledig, zie post 35.
Je hebt de keuze, of respectvol een ethisch in discussie of ik ben weg.
Om een omelet te maken, moet je een eitje breken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Aha ook als de bijwerking de dood betekent?
Dat weet nog helemaal niemand.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bijwerkingen van corona zijn veel gevaarlijker dan de bijwerkingen van de vaccins.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |