SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Heeft iemand een link voor/van het spektakel ?
De persco dan... RT kan ik ook vinden."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Hoeveel politie auto's zullen sneuvelen.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
nos.nlquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:48 schreef Vallon het volgende:
Heeft iemand een link voor/van het spektakel ?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Vraag me af wat er gebeurd met de zorg als corona nog jaren een probleem blijft. Want wie wil er dan nog zuster of dokter worden als je vooruitzicht alleen maar corona patienten verplegen in een overbelaste zorg isquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je kan verwachten dat de maatschappij gewoon z'n gang gaat terwijl het in de ziekenhuizen een soort oorlogssituatie is.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ja, ik denk dat dat nu al een probleem is. De capaciteit wordt almaar minder omdat personeel er gewoon mee stopt. Ondertussen krijgen ze de opleiding ook niet vol.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vraag me af wat er gebeurd met de zorg als corona nog jaren een probleem blijft. Want wie wil er dan nog zuster of dokter worden als je vooruitzicht alleen maar corona patienten verplegen in een overbelaste zorg is![]()
40/45 denk ikquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:49 schreef D_A het volgende:
[..]
Hoeveel politie auto's zullen sneuvelen.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ook niet op Teletekstpagina 888?quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:51 schreef THEFXR het volgende:
nog steeds zonder ondertiteling, amateurs![]()
Ze zouden de natuurlijke selectie ook gewoon op zijn beloop kunnen laten.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Uiteindelijk is dat ook gewoon een keuze geweest natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat nu al een probleem is. De capaciteit wordt almaar minder omdat personeel er gewoon mee stopt. Ondertussen krijgen ze de opleiding ook niet vol.![]()
Hoeveel potten en pannen zullen gebutst wordenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:49 schreef D_A het volgende:
[..]
Hoeveel politie auto's zullen sneuvelen.![]()
Ik plop maar even een klein biertje open.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Dat was 20.000 jaar geleden ook wel gebeurd, ja. Maar sinds pak 'm beet de neolithische revolutie hebben we een beschaving waarin we proberen zieke mensen te genezen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ze zouden de natuurlijke selectie ook gewoon op zijn beloop kunnen laten.![]()
Ik denk dat je uiteindelijk een combi gaat krijgen. Je doet wat er redelijkerwijs mogelijk is om de zorg te ontlasten maar kunt tegelijkertijd niet garanderen dat er geen code zwart komt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ze zouden de natuurlijke selectie ook gewoon op zijn beloop kunnen laten.I'll give you something to do![]()
Ook als het gevolg is dat je gezonde mensen ziek(er) maakt?quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was 20.000 jaar geleden ook wel gebeurd, ja. Maar sinds pak 'm beet de neolithische revolutie hebben we een beschaving waarin we proberen zieke mensen te genezen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: