Slechte reden voor een vaccinatie. Je kunt hem beter halen om beschermd te zijn tegen corona en omdat gevaccineerden minder vaak anderen besmetten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:44 schreef ToT het volgende:
M'n vrouw en ik hebben die vaccinatie ook puur gehaald om nog een beetje fatsoenlijk op vakantie te kunnen en uit eten te kunnen gaan.
Ik maak me er niet zo druk om. Ik hou me voor de rest netjes aan de regeltjes, maar ben verder niet zo bang voor het virus.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Slechte reden voor een vaccinatie. Je kunt hem beter halen om beschermd te zijn tegen corona en omdat gevaccineerden minder vaak anderen besmetten.
Over welke tests heb je het dan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik maak me er niet zo druk om. Ik hou me voor de rest netjes aan de regeltjes, maar ben verder niet zo bang voor het virus.
Ben ook al meerdere keren getest. Die tests schijnen ook aan te kunnen geven of je de afgelopen maanden zelfs al eens besmet bent geweest: nope!
colonoscopiequote:Op zaterdag 18 december 2021 21:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Over welke tests heb je het dan?
Een darmonderzoek dus?quote:
Nee staafje in de neus bij de GGD. Die dame zei dat ze daarmee konden zien of je maanden geleden besmet bent geweest. Vond ik een heel rare uitspraak, had ik nog nooit van gehoord en het leek me ook heel sterk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een darmonderzoek dus?
Je hebt gewoon een bloedtest gehad? Eentje die kan meten of er antistoffen in je bloed zitten.
Ja, dat lijkt me dus ook nogal sterk. Maar je gebruikt het hier wel als argument dat je afgelopen maanden niet besmet bent geweest.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee staafje in de neus bij de GGD. Die dame zei dat ze daarmee konden zien of je maanden geleden besmet bent geweest. Vond ik een heel rare uitspraak, had ik nog nooit van gehoord en het leek me ook heel sterk.
Als de GGD het zegt, wie ben ik om het dan te ontkennen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me dus ook nogal sterk. Maar je gebruikt het hier wel als argument dat je afgelopen maanden niet besmet bent geweest.
Most reported U.S. Omicron cases have hit the fully vaccinated - CDCquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Slechte reden voor een vaccinatie. Je kunt hem beter halen om beschermd te zijn tegen corona en omdat gevaccineerden minder vaak anderen besmetten.
Gevaccineerden zijn in de VS ook de grootste groep.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:26 schreef Mytho het volgende:
[..]
Most reported U.S. Omicron cases have hit the fully vaccinated - CDC
https://www.reuters.com/w(...)ated-cdc-2021-12-10/
Ja we weten nog niet hoe het werkt , maar het werkt zo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:27 schreef Mytho het volgende:
de nieuwe wappies zijn dus die al 2 prikken hebben en niet nog een erbij willen?
Zei ik toch 75% wappie.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:43 schreef Catatafishh het volgende:
Nieuwe wappies: mensen die vaccins halen omdat ze dan naar de costa kunnen en nu een booster weigeren omdat 'het toch nooit stopt'
Missen we niet
gewoon leugen, de vaccines werken niet, dat willen ze niet toegeven, en komen met nieuwe variant als excuus.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gevaccineerden zijn in de VS ook de grootste groep.
Niet naar de Costa. Wel naar veel andere plekken. Dus meld zichquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:43 schreef Catatafishh het volgende:
Nieuwe wappies: mensen die vaccins halen omdat ze dan naar de costa kunnen en nu een booster weigeren omdat 'het toch nooit stopt'
Missen we niet
quote:Op zondag 19 december 2021 00:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Niet naar de Costa. Wel naar veel andere plekken. Dus meld zich
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |