SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gothic?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Joke's on US, punk heb ik me nooit mee geīdentificeerd.
Ik met perfect bijgehouden schaamheuvels.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik identificeer me alleen met stoffige boekenplanken.
Ja, maar dan wel de industrial/edm kant.quote:
...je bent kut?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik met perfect bijgehouden schaamheuvels.
is dat wat er gebeurd als men op je rug slaat?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik identificeer me alleen met stoffige boekenplanken.
Ik weet niet wat dat inhoudquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel de industrial/edm kant.
Ik geloof dat ik de grap misquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat wat er gebeurd als men op je rug slaat?
Goths staan meestal voor malle verkleedpartijtjes om zelf ergens bij te willen horen, punkers staan voor mensen met jeugdige idealen die de wereld een beetje beter en rechtvaardiger willen makenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat inhoud
Stam + t.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
South Park heeft daar wel eens een verhelderende docu over gemaakt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goths staan meestal voor malle verkleedpartijtjes om zelf ergens bij te willen horen, punkers staan voor mensen met jeugdige idealen die de wereld een beetje beter en rechtvaardiger willen maken
Ik heb nooit ergens bij willen horenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goths staan meestal voor malle verkleedpartijtjes om zelf ergens bij te willen horen, punkers staan voor mensen met jeugdige idealen die de wereld een beetje beter en rechtvaardiger willen maken
Voor het kerstdiner?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
Kak, dacht ik maak alvast de pommes duchesse, de oefenrondes gingen prima. Maar nu ze klaar zijn besef ik me dat ze veel en veel te klein zijn, dus er staan nog een keer aardappels op.
Ik ben al gestresst dat ik ergens een appeltaart op de kop moet tikken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Verder heb ik totaal geen voorbereidingsstress hoor.!
Jullie doen alles morgen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kerst, oud en nieuw, verjaardag moeder en verjaardag broer. Morgen.
Waarschijnlijk ditquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar ik kijk shizzle, dus niet geluisterd.quote:
Ik doe vijf uitgebreide gangen. In mijn mini keukentje. What was i thinking.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al gestresst dat ik ergens een appeltaart op de kop moet tikken.
Ik vond die punkscene wel heel erg boeiend hoor, heeft eigenlijk ook wel mijn leven een beetje uitgestippeld, vooral door de mensen waarmee je in contact kwam, zit nog steeds een beetje in me.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nooit ergens bij willen horen
Komen ze allemaal naar Den Haag?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe vijf uitgebreide gangen. In mijn mini keukentje. What was i thinking.
We hebben de traditie dat we ergens in december bij elkaar komen. Bij mij. Ook vanwege die verjaardagen al vieren we die van mijn broer natuurlijk niet meer. Maar dan prikken we dus een datum in december en die is dus morgen.quote:
Ach joh, gaat je lukken, ik ben eens met Kerst zo bezopen geweest dat de garnalen kiezelsteentjes waren en toch was het een gouden avondjequote:Op vrijdag 17 december 2021 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe vijf uitgebreide gangen. In mijn mini keukentje. What was i thinking.
Ouders, schoonzusje en mijn twee nichtjes.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komen ze allemaal naar Den Haag?
Ik ben toch altijd teveel een individualist geweestquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond die punkscene wel heel erg boeiend hoor, heeft eigenlijk ook wel mijn leven een beetje uitgestippeld, vooral door de mensen waarmee je in contact kwam, zit nog steeds een beetje in me.
I know, sexy en vet wel hoorquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
En ja US, ik dans ook zo. Wel zonder het uitgebreide pakje/haar, want krent.
Ja maar hoe is industrial/edm anders dan gewoon goth?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een alcohol vrij diner.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach joh, gaat je lukken, ik ben eens met Kerst zo bezopen geweest dat de garnalen kiezelsteentjes waren en toch was het een gouden avondje
Helden en dweperij heb ik ook niets mee.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd teveel een individualist geweestIk heb ook geen helden of zo
Van hartegefeliciteerdprettigkerstfeestenhetbeste, snijd de kalkoen aan en steek een vuurpijl af?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben de traditie dat we ergens in december bij elkaar komen. Bij mij. Ook vanwege die verjaardagen al vieren we die van mijn broer natuurlijk niet meer. Maar dan prikken we dus een datum in december en die is dus morgen.
Stiekem toch alcohol schenkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is een alcohol vrij diner.
Maar komt wel goed maar wil gewoon het echt perfect doen.
Je beeld van punk is te romantisch vrees ik.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van hartegefeliciteerdprettigkerstfeestenhetbeste, snijd de kalkoen aan en steek een vuurpijl af?
Nog wel toch?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zat vroeger wel tegen het kak aangeplakt![]()
Mijn vader is gestopt met drinken, lijkt me geen goed idee.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stiekem toch alcohol schenken
Oh, neuh, hoogstens sexy voor wanhopige lesbiennes.quote:
Ja dat weet IJs dan weer beter, ik ben punker in hart en nieren eigenlijk, hoe dat daarna uitgesplitst is weet ik dan ook weer niet precies.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar hoe is industrial/edm anders dan gewoon goth?
Minder. Maar nog steeds wel een beetje.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog wel toch?Met Zoë-Noëlle
Ik denk dat dat een beetje een understatement is.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar gezellig Liesje, al kan ik me voorstellen dat je nu wat druk voelt
Mooie traditiequote:Op vrijdag 17 december 2021 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben de traditie dat we ergens in december bij elkaar komen. Bij mij. Ook vanwege die verjaardagen al vieren we die van mijn broer natuurlijk niet meer. Maar dan prikken we dus een datum in december en die is dus morgen.
Ik ben wel blij dat ik Tweede Kerstdag niks meer heb.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad.
En vooral dat we dan met kerst niets meer hoeven.
Ik heb wel eens samengewoond met een Industrial dansmeisje, die had ook een dansschooltje daarin, was iedere avond wel genieten na de aardappels hoor als ze wilde oefenenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, neuh, hoogstens sexy voor wanhopige lesbiennes.
Goed gepland, zo doen wij het ookquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik Tweede Kerstdag niks meer heb.![]()
Was dat dezelfde met die levende oesters in bakken water enz ?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens samengewoond met een Industrial dansmeisje, die had ook een dansschooltje daarin, was iedere avond wel genieten na de aardappels hoor als ze wilde oefenen
Ik zit te twijfelen om tweede kerstdag af te zeggen met een corona smoesje.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik Tweede Kerstdag niks meer heb.![]()
Ga alleen wel morgen zoveel mogelijk in huis halen
M'n zus en ik hebben bij een restaurant dingen besteld voor kerst. Die hoef je grotendeels alleen nog op te warmen/in de oven te doen. Scheelt een boel stress.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een beetje een understatement is.Geloof me, ik kook niet voor mijn lol nog aardappels om kwart voor 12 s avonds.
Wat leuk. Maar goed voorbereiden is het halve werkquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed gepland, zo doen wij het ook
Even bijkomen van de verplichte familierondjes
Nee dat was Isabelle, die was nog kakkerder dan het olifantennachthok in Artis.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dat dezelfde met die levende oesters in bakken water enz ?
Oesters leven als het goed is altijd nog als je ze klaarmaakt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dat dezelfde met die levende oesters in bakken water enz ?
Als ik de berichten nu her en der lees, is dat smoesje heel plausibelquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om tweede kerstdag af te zeggen met een corona smoesje.
Ja dat doen ze hier ook voor het tweede jaar inmiddels, bestellen bestellen bestellen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
M'n zus en ik hebben bij een restaurant dingen besteld voor kerst. Die hoef je grotendeels alleen nog op te warmen/in de oven te doen. Scheelt een boel stress.
Wij gaan, hoe burgerlijk, steengrillenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
M'n zus en ik hebben bij een restaurant dingen besteld voor kerst. Die hoef je grotendeels alleen nog op te warmen/in de oven te doen. Scheelt een boel stress.
Ja ongemakkelijk gezelschap, geen zin in eigenlijkquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik de berichten nu her en der lees, is dat smoesje heel plausibel
Naja, punk en new wave waren wel de oorsprong van goth, maar de gottiks zijn niet zo moeilijk en hebben aardig wat muziekstijlen geadopteerd.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat weet IJs dan weer beter, ik ben punker in hart en nieren eigenlijk, hoe dat daarna uitgesplitst is weet ik dan ook weer niet precies.
Dan gewoon samenkomen op ons dorpsplein, met een kop hete chocolademelkquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ongemakkelijk gezelschap, geen zin in eigenlijk
Beetje samen stichtelijke liederen zingen en elkaar op een nette manier vastpakken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan gewoon samenkomen op ons dorpsplein, met een kop hete chocolademelk
Dat nooit meer!quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij gaan, hoe burgerlijk, steengrillen
Het leek me leuk eens voor ze te koken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb afgelopen twee weken veel geoefend.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat leuk. Maar goed voorbereiden is het halve werkAnders sta je op de avond zelf nog te stressen in de keuken.
Alleen jij zou dit toevoegenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje samen stichtelijke liederen zingen en elkaar op een nette manier vastpakken.
Ik haat gourmetten, na een uur beestjes walmen gaat mijn vetkuif liggenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat nooit meer!Dat is met mijn zus echt niet te doen en die heeft nu een kleine die vast net zo erg is. Vooral bij gourmet had mijn zus altijd alle bakjes bezet met onzindingetjes.
Stukje paprika in een pannetje en zo.
Ja dat soort dingetjes moet je vooral vooraf doen. Soepjes en amuses zijn ook goed voor te bereiden.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het leek me leuk eens voor ze te koken.!
[..]
Heb afgelopen twee weken veel geoefend.En alles qua eten en drinken in huis, heb vanavond al de kruidenboters gemaakt bijvoorbeeld en de komkommer in de zoetzuur enzo. Kleine dingetjes.
Nee, da's cyber.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Maar is dit industrial?
quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat nooit meer!Dat is met mijn zus echt niet te doen en die heeft nu een kleine die vast net zo erg is. Vooral bij gourmet had mijn zus altijd alle bakjes bezet met onzindingetjes.
Zo ben ik stiekem hč, een ekte erudiete beschaafde heer.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen jij zou dit toevoegen
Wil ik ook wel hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik DM je morgen wel wat fijne industrial Dimmy.
Leuk om uit te pakken onder de kerstboom.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Maar is dit industrial?
Wie verzint zoiets!quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het leek me leuk eens voor ze te koken.!
Ik geloof jequote:Op vrijdag 17 december 2021 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo ben ik stiekem hč, een ekte erudiete beschaafde heer.
Uur bezig en uiteindelijk is het gewoon weer kut.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk om uit te pakken onder de kerstboom.
Prima, stuur ik jou ook een laisjequote:
Was het dat maar eensquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uur bezig en uiteindelijk is het gewoon weer kut.
Zit wel overlap in hoor.quote:
Goeie vraagquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:00 schreef UitStraling het volgende:
Wat is het vetste kerstcadeau dat jullie ooit gekregen hebben?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie vraag![]()
Ik ga er een nachtje over slapen
goudquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:00 schreef UitStraling het volgende:
Wat is het vetste kerstcadeau dat jullie ooit gekregen hebben?
je bent zelf eng en laagquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lage enge levensvorm, wel lekker uit de pan
Voor je neus?quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
Zit een beetje te zoeken naar dingen om mij te verdiepen.
"This program will be teached in English. Excellent English is required"
![]()
Volgens mij ben ik dezelfde opmerking ooit tegengekomen toen ik aan het zoeken was of toegepaste deeltjesfysica wat voor mij zou zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee gewoon studie. Zit de UvA website een beetje af te struinen.
Ik maandag, krijg ik akelig wat extra liquide middelen extra als het allemaal klopt, vrees dat ik compleet los gaquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
zit op catawiki omdat ik grof geld wil uitgeven
moet voor het nieuwe jaar eruit he...quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik maandag, krijg ik akelig wat extra liquide middelen extra als het allemaal klopt, vrees dat ik compleet los ga
Ik noem dat gewoon 'salaris'quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik maandag, krijg ik akelig wat extra liquide middelen extra als het allemaal klopt, vrees dat ik compleet los ga
Herinvesteren of gewoon mezelf helemaal hedonistisch naar de godverdomme leven?quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel met wat extra liquide middelen deze maand overigens
Dezequote:Op zaterdag 18 december 2021 00:29 schreef UitStraling het volgende:
gewoon mezelf helemaal hedonistisch naar de godverdomme leven
Ligt eraan hoe groot je buffer om jezelf helemaal hedonistisch naar de godverdomme te leven is. Maar sowieso is jezelf helemaal hedonistisch naar de godverdomme leven sowieso wel een goed ideequote:Op zaterdag 18 december 2021 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herinvesteren of gewoon mezelf helemaal hedonistisch naar de godverdomme leven?
Je bent nooit te oud om jezelf helemaal hedonistisch naar de godverdomme te levenquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan zou ik dat liever vijf jaar geleden al gedaan hebben.
Ja tot in de tiende generatie wel maar goed kinderloos dus wat ben ik eigenlijk dom bezig?quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot je buffer om jezelf helemaal hedonistisch naar de godverdomme te leven is. Maar sowieso is jezelf helemaal hedonistisch naar de godverdomme leven sowieso wel een goed idee![]()
Dus heb je genoeg om jezelf helemaal hedonistisch naar de godverdomme te leven, dan herinvesteren zodat je jezelf nog meer hedonistisch naar de godverdomme kan leven.
Ja maar als je daar al vaak gestaan hebt en het is maar niks voor je?quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om jezelf helemaal hedonistisch naar de godverdomme te leven
Maar Koosje en Tedje danquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tot in de tiende generatie wel maar goed kinderloos dus wat ben ik eigenlijk dom bezig?
Dan ga je hedonistisch leven zonder godverdommequote:Op zaterdag 18 december 2021 00:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar als je daar al vaak gestaan hebt en het is maar niks voor je?
Ja maar goed die weten vanaf de luier al dat ze nooit in hun leven hoeven te werken en dat is niet best voor ze.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar Koosje en Tedje dan![]()
Áls er hier uberhaupt iets substanieels over blijft zou ik willen dat mij neefjes en nichtjes het kregen.
Doe je mee?quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan ga je hedonistisch leven zonder godverdomme
Lolquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Kennis van mij heeft dat ook, die is daar helemaal niet zo gelukkig mee overigens. Zit al tijden compleet met zichzelf in de knoop omdat ie fokking geen doel in het leven kan bedenken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar goed die weten vanaf de luier al dat ze nooit in hun leven hoeven te werken en dat is niet best voor ze.
Dat leven dat jij af en toe mist als brave verantwoordelijke fijne stabiele sterke vader.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is hedonistisch leven?
Rollator met lichtmetalen velgen?
Ja dat is hier dagelijks gespreksonderwerp, gekke dingen hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kennis van mij heeft dat ook, die is daar helemaal niet zo gelukkig mee overigens. Zit al tijden compleet met zichzelf in de knoop omdat ie fokking geen doel in het leven kan bedenken.
Ondanks dat ie slooooooten met geld heeft zou ik niet met hem willen ruilen.
glitter en lampjes op z'n minst. En GHB en Keta in m'n Fannypackquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik weet. Kut is ook hij kan er eigenlijk met niemand echt over praten want iederen zegt dan 'wat zeik jij nou'.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is hier dagelijks gespreksonderwerp, gekke dingen hoor.
Hier ook. Zou naar de (toekomstige) neefjes en nichtjes gaan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar Koosje en Tedje dan![]()
Áls er hier uberhaupt iets substanieels over blijft zou ik willen dat mij neefjes en nichtjes het kregen.
Ik kan ook niet echt op bijval en begrip of adoratie rekenen met het feit dat ik werkquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet. Kut is ook hij kan er eigenlijk met niemand echt over praten want iederen zegt dan 'wat zeik jij nou'.
En spinnendquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een schande eigenlijk ook he... dat je werktquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan ook niet echt op bijval en begrip of adoratie rekenen met het feit dat ik werk
Geen idee wie dit is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is die Lashana Lynch toch een ongelofelijk onhebbelijke verschijning.![]()
Zit me er al de hele film aan te ergeren.
Is dat niet het moeilijkste om daadwerkelijk tot een goed einde te brengenquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kennis van mij heeft dat ook, die is daar helemaal niet zo gelukkig mee overigens. Zit al tijden compleet met zichzelf in de knoop omdat ie fokking geen doel in het leven kan bedenken.
Ondanks dat ie slooooooten met geld heeft zou ik niet met hem willen ruilen.
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goed. Heel veel info gekregen en vragen gesteld. En ze gingen botscans enzo maken.
Maar eigenlijk zijn mijn voorhoofd en kaak dus al heel vrouwelijk en heb ik bijv niet de wenkbrauwrichel die veel mannen hebben. Dus het advies was ook om dat vooral lekker met rust te laten en alleen te focussen op de neuscorrectie. En voor haarlijncorrectie ging de voorkeur uit naar transplantatie ipv operatie om te verlagen omdat het om een heel miniem stukje gaat.
Ben ik wel blij mee want bij voorhoofd correctie doen ze een incisie van oor tot oor en vouwen ze je halve gezicht open om te werken
Wat? Je leven an sich of het doel in je leven?quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is dat niet het moeilijkste om daadwerkelijk tot een goed einde te brengen
Ik richtte me in deze op een doel, dat is al moeilijk genoeg.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat? Je leven an sich of het doel in je leven?
Oh wow! Maar wat fijn joh! En genoeg vrouwen die ook niet van die fijne gelaatstrekken hebben toch? Ik heb ook een wat mannelijke bouw. Gewoon met de neus beginnen en dan kijken of je tevreden bent. Maar ook niet doorslaan want er zijn maar heel weinig helemaal tevreden over alles.quote:
Nou klinkt mij ook als gejank in de oren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is dat niet het moeilijkste om daadwerkelijk tot een goed einde te brengen
Ik heb best wel erg de drang om maatschappelijk iets bij te willen dragen. Compleet alleen maar leven, losgaan, kopen, hebben, nergens voor werken... Ik weet niet of dat een bevredigende invulling van je leven is... Lijkt wel mooi, maar is dat het echt?quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:52 schreef UitStraling het volgende:
Ach weet je, als je genoeg trots, bewijsdrang en zelfrespect hebt dan is het wel eens moeilijk om te leven van centen die je niet voor 100 procent met je eigen blote handen hebt verdiend dus ik kabbel maar voort ook al kan ik eigenlijk tot het jaar 2600 hedonistisch gaan leven.
Denk dat al die anderen die wel compleet losgaan wel een puntje hebben wel hoor maar ik kan dat niet
Mijn doel is soms wat fluīdequote:Op zaterdag 18 december 2021 00:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik richtte me in deze op een doel, dat is al moeilijk genoeg.
Pfff weet je dat t 3 maanden duurt voor ze een stopcontact voor mn tesla op mn oprit zetten? T leven is kuuuutquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou klinkt mij ook als gejank in de oren.
Kan m’n Lambos nergens meer kwijt, vanochtend was het zwembad te lauw en viel ik met mijn gezicht in de kaviaaaaarrrrr
Ff een half jaartje?? Mwoahquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb best wel erg de drang om maatschappelijk iets bij te willen dragen. Compleet alleen maar leven, losgaan, kopen, hebben, nergens voor werken... Ik weet niet of dat een bevredigende invulling van je leven is... Lijkt wel mooi, maar is dat het echt?
Jij snapt het best denk ik. Jij haalt je geluksmomenten uit bijvoorbeeld je gezin toch? Lekker sporten met vrienden. Blij als je een toffe bbq kan kopen. Tevreden met een op marktplaats gekochte robotmaaier die je hebt kunnen fixen, dat soort dingen. Zo iemand kan bijvoorbeeld eenzaam zijn en haalt denk ik een stuk minder voldoening uit het kunnen kopen van dingen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou klinkt mij ook als gejank in de oren.
Kan m’n Lambos nergens meer kwijt, vanochtend was het zwembad te lauw en viel ik met mijn gezicht in de kaviaaaaarrrrr
Tegenwoordig is 3 maanden gewoon snel heurquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pfff weet je dat t 3 maanden duurt voor ze een stopcontact voor mn tesla op mn oprit zetten? T leven is kuuuut
Dat lijkt mij prima, jaartje ook nog wel, ga ik de wereld lekker over banjeren. Maar de rest van je leven???quote:
Ja was ook wel fijn om te horen. Ga nog wel voor een paar second opinions, maar verwacht niet een heel ander oordeel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh wow! Maar wat fijn joh! En genoeg vrouwen die ook niet van die fijne gelaatstrekken hebben toch? Ik heb ook een wat mannelijke bouw. Gewoon met de neus beginnen en dan kijken of je tevreden bent. Maar ook niet doorslaan want er zijn maar heel weinig helemaal tevreden over alles.
Wij hebben na eenmegalomaan jaar qua uitgeven even een dipje dus ben nu jaloers op alles met geldquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat lijkt mij prima, jaartje ook nog wel, ga ik de wereld lekker over banjeren. Maar de rest van je leven???
Dit is wel echt zuur hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pfff weet je dat t 3 maanden duurt voor ze een stopcontact voor mn tesla op mn oprit zetten? T leven is kuuuut
Dat is het geheim van Ygrittequote:Op zaterdag 18 december 2021 00:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met die post erboven ben ik wel heel benieuwd naar hoe je dat minder abstract maakt
Patsetquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tegenwoordig is 3 maanden gewoon snel heur
Wattttttquote:Op zaterdag 18 december 2021 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb nieuw haar trouwens. Echt super kort.
Crack kapsel overgenomen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
Familieleden trekken tanden in Gambia, schuiven enorme bedragen richting de natuurramp van de dag, staan te praten op symposia aangaande drugs of vrouwenemancipatie, proberen dromen nog waar te maken bij opgegeven kinderen of houden handjes vast van stervende mensen en ik werk gewoon in de profit sector, dat voelt dan wel eens lullig en miniem en klein.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb best wel erg de drang om maatschappelijk iets bij te willen dragen. Compleet alleen maar leven, losgaan, kopen, hebben, nergens voor werken... Ik weet niet of dat een bevredigende invulling van je leven is... Lijkt wel mooi, maar is dat het echt?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zeg niks. Volgend jaar wordt nog veul erger hierquote:Op zaterdag 18 december 2021 01:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben na eenmegalomaan jaar qua uitgeven even een dipje dus ben nu jaloers op alles met geld
quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is wel echt zuur hoorSnap dat mensen daarvoor in therapie gaan.
Denk dat het wel anders is als je sowieso al de weg bent ingeslagen naar ingrepen. Dus dat je dan wat meer je lichaam bekijkt met wat moet er anders.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja was ook wel fijn om te horen. Ga nog wel voor een paar second opinions, maar verwacht niet een heel ander oordeel.
Lastige is wel dat ik heel zelfkritisch ben en naar perfectie streef, maar dat moet ik ook een beetje leren loslaten.
Jaaaaaaa, weet ik iets te veel van inmiddelsquote:Op zaterdag 18 december 2021 01:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Patset![]()
Moeten eerst een nieuw huis kopen. Afgelopen jaar 4 keer overboden, 5 keer verlorenmensen tiefen gewoon meer dan een ton op de vraagprijs. Wtf
Zorgen dat je die extra ton met een glimlach kunt betalen, hallo 2022, regel dat.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Patset![]()
Moeten eerst een nieuw huis kopen. Afgelopen jaar 4 keer overboden, 5 keer verlorenmensen tiefen gewoon meer dan een ton op de vraagprijs. Wtf
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Crack kapsel overgenomen?
Zoiets wel ja.quote:
Jij tovert dagelijks een glimlach op gezichten van mensen, dat is ook belangrijk werkquote:Op zaterdag 18 december 2021 01:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Familieleden trekken tanden in Gambia, schuiven enorme bedragen richting de natuurramp van de dag, staan te praten op symposia aangaande drugs of vrouwenemancipatie, proberen dromen nog waar te maken bij opgegeven kinderen of houden handjes vast van stervende mensen en ik werk gewoon in de profit sector, dat voelt dan wel eens lullig en miniem en klein.
Nu nog zo'n paal in de huiskamerquote:Op zaterdag 18 december 2021 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoiets wel ja.
Maar heb geen plaatjes meegenomen en de kapper een beetje verteld wat ik wilde. En haar heel veel laten bepalen. Ik ben er meestal blij mee maar af en toe denk ik wtf wat kort.
Ja, maar dingen waar we een ton of 2 (achterstallig onderhoud) kunnen neerleggen gaan opeens voor een ton of 2 meer dan redelijkquote:Op zaterdag 18 december 2021 01:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zorgen dat je die extra ton met een glimlach kunt betalen, hallo 2022, regel dat.
Jij leest echt alles hč?quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij tovert dagelijks een glimlach op gezichten van mensen, dat is ook belangrijk werk![]()
En je houdt de BV Nederland draaiend.... vlak dat niet uit he
Dapper!quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoiets wel ja.
Maar heb geen plaatjes meegenomen en de kapper een beetje verteld wat ik wilde. En haar heel veel laten bepalen. Ik ben er meestal blij mee maar af en toe denk ik wtf wat kort.
Ja sowieso is neus wel echt de highlight en centre point van je gezicht dus dat kan een hoop veranderen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat het wel anders is als je sowieso al de weg bent ingeslagen naar ingrepen. Dus dat je dan wat meer je lichaam bekijkt met wat moet er anders.
Lol nee, dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog zo'n paal in de huiskamer
quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dapper!
Ik heb dit ooit 1x gedaan. Gehuild ook daarna![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja sowieso is neus wel echt de highlight en centre point van je gezicht dus dat kan een hoop veranderen.
Bij lange na niet, heb ik toch helemaal geen tijd voorquote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoiets wel ja.
Was ook echt zenuwachtig voor de kapper.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dapper!
Ik heb dit ooit 1x gedaan. Gehuild ook daarna![]()
Siert je hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij lange na niet, heb ik toch helemaal geen tijd voorOnthoud helaas wel ongeveer 100% van de sjit die ik hier lees
Sorry, kan ik ook niks aan doen
Van Crack of van jezelf?quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja lach maar![]()
Ohhh doet nog steeds pijn als ik foto's daarvan zie
quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Zelfs als mijn kapster er precies afgehaald heeft wat ik vroeg dan denk ik nog steeds altijd "jeetje wat veel" En dan gaat het om 1 ā 2 centimeter
Oh kijk... nou blijft ie hangenquote:Op zaterdag 18 december 2021 01:10 schreef Murdera het volgende:
Wacht pics van crack? Is dat klb crack?
Nou ja dat filmpje van Crack, shit nu kom ik over als een kansloze viezerik.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijzelf.... foto's van crack????
Oei maar dan ga je ook niet zo vaak. Want haar groeit maar een cm per maand.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Ik vind het wel altijd heel fijn dat ik kan zien dat ik geweest ben zeg maar, dus een cm of 7 moet er sowieso wel af voor mij. Maar dit was wel heel drastisch. Gelukkig ben ik ook wel erg dat het me niet zo boeit en dat het wel weer aangroeit.
Kssst.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt het filmpje niet gezien?![]()
Ik heb een lichtelijke vrouwcrush op Crack man.
Mijn haar groeit wel snel, maar klopt denk een keer of 4 per jaar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oei maar dan ga je ook niet zo vaak. Want haar groeit maar een cm per maand.
Misschien een andere crack haha. Dan kan ik beter optyfen. Maar ik mis klb crack die was echt nice. Dus ergens is er altijd een "hey wat t zou toch niet" gedachtequote:
Oh mijn vriendinnetje van vroeger deed dat wel altijd bij kinki. Die riep ook gewoon 'doe maar wat ' en had altijd een nice kapsel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:11 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ging vroeger nog naar de kinki kappers. Daar zou ik echt nooit durven zeggen "weet je, doe maar wat"
Kom je daarna met een weggeschoren stuk of dreads of hippe kleuren de zaak uit lopen.
Neeeeeeequote:Op zaterdag 18 december 2021 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt het filmpje niet gezien?![]()
Ik heb een lichtelijke vrouwcrush op Crack man.
Ik kleed me tegenwoordig iets bewuster aan voordat ik naar de kapper ga en dan zeg ik doe eens wat je denkt dat bij me past en dan loop ik daarna een week of drie voor lul op een prettige manier.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:11 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ging vroeger nog naar de kinki kappers. Daar zou ik echt nooit durven zeggen "weet je, doe maar wat"
Kom je daarna met een weggeschoren stuk of dreads of hippe kleuren de zaak uit lopen.
Ik pijnig mijn hersens of ik me kan herinneren wanneer ze het postte. Maar ik denk dat US dat nog wel weet.quote:
Ja snap ikquote:Op zaterdag 18 december 2021 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pas maar op Yg komt er ook nog bij.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh vandaar dat jij zo moet je piemel liep te zwiepen laatst![]()
Relevant hoe?quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.skoften.net/s(...)-bijna-over-zijn-nek
Korte kapsels groeien wel sneller aan natuurlijk. Als een kapper van de ene kant ineens 20cm afknipt ben je twee jaar bezig om het weer terug te groeien.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kleed me tegenwoordig iets bewuster aan voordat ik naar de kapper ga en dan zeg ik doe eens wat je denkt dat bij me past en dan loop ik daarna een week of drie voor lul op een prettige manier.
Doe linkje dan? Yg is nieuwsgierig nu.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:17 schreef UitStraling het volgende:
Sorry dat ik zo pijnlijk simpel in elkaar zit.
Ditquote:Op zaterdag 18 december 2021 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe linkje dan? Yg is nieuwsgierig nu.
Ach je bent aardig constantquote:Op zaterdag 18 december 2021 01:17 schreef UitStraling het volgende:
Sorry dat ik zo pijnlijk simpel in elkaar zit.
Laarzen ook gemistquote:Op zaterdag 18 december 2021 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Was het youtube? Dan kan ik in mijn geschiedenis kijken. Ik weet alleen nog dat het nacht was en ze haar nieuwe laarzen showde.
Ik ben toch geen puberale trekvogel of zo, alsof ik dit soort shit bewaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe linkje dan? Yg is nieuwsgierig nu.
Nee dat zou echt heel raar zijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 01:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben toch geen puberale trekvogel of zo, alsof ik dit soort shit bewaar
Natuurlijk heb je dat bewaard.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben toch geen puberale trekvogel of zo, alsof ik dit soort shit bewaar
We zijn allemaal een tifje verliefd op Crack.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je dat bewaard.
Ik vroeg haar naar die plaatjes van dat haar. Ik ga zoeken.
Nee dat was denk ik een andere avond.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je dat bewaard.
Ik vroeg haar naar die plaatjes van dat haar. Ik ga zoeken.
Heb jij het filmpje gezien?quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Crack ben ik verlieft op
Crack als je dit leest “ik ben op jou”
Kan de bijbehorende posts niet vinden maar hij verscheen bij de opties toen ik imgur in mijn adresbalk typte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan de bijbehorende posts niet vinden maar hij verscheen bij de opties toen ik imgur in mijn adresbalk typte.Prachtige vrouw hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat inderdaad. Ik val niet op vrouwen maar zoals ik al zei als ik dat wel zou doen dan zou dit denk ik mijn type zijn. Iedereens type eigenlijk wel denk ik.quote:
Ik durfde steeds niet bij de oven te gaan kijken maar ze zijn minder ingezakt dan ik dacht. Ik vind het wel acceptabel zo denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik durfde steeds niet bij de oven te gaan kijken maar ze zijn minder ingezakt dan ik dacht. Ik vind het wel acceptabel zo denk ik.Moet alleen even kijken op welke temp ik ze op moet warmen morgen en voor hoe lang want veel meer kleur hebben ze niet nodig. Links de mini's, rechts de nieuwe. Er passen niet meer dan 3 per persoon in mijn oven, als ze honger hebben eten ze maar extra groenten en brood.
Nou jezus dat is perfect toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik durfde steeds niet bij de oven te gaan kijken maar ze zijn minder ingezakt dan ik dacht. Ik vind het wel acceptabel zo denk ik.Moet alleen even kijken op welke temp ik ze op moet warmen morgen en voor hoe lang want veel meer kleur hebben ze niet nodig. Links de mini's, rechts de nieuwe. Er passen niet meer dan 3 per persoon in mijn oven, als ze honger hebben eten ze maar extra groenten en brood.
Hoera voor geen plumpies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Beetje schijt aan hebben, gaat erom dat je bij elkaar bent als familie joh en om mislukte gerechten kun je af en toe dertig jaar later nog om lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat ook weer niet. Ik had van de week de perfecte bij het oefenen. Maar dat waren kleine porties, nu had ik ergens gelezen dat je ongeveer 5 a 6 per persoon moest serveren en was ik helemaal gefocused om er iig 30 op die kleine bakplaat te krijgen. Dus die werden echt mini. En naja als dan zoiets mis gaat, gaat de rest ook mis. Maar het valt me mee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou jezus dat is perfect toch?
Er is in ieder geval veel liefde in gegaan!quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet. Ik had van de week de perfecte bij het oefenen. Maar dat waren kleine porties, nu had ik ergens gelezen dat je ongeveer 5 a 6 per persoon moest serveren en was ik helemaal gefocused om er iig 30 op die kleine bakplaat te krijgen. Dus die werden echt mini. En naja als dan zoiets mis gaat, gaat de rest ook mis. Maar het valt me mee.
Dat is niet in elke familie. Vooral het er om lachen niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje schijt aan hebben, gaat erom dat je bij elkaar bent als familie joh en om mislukte gerechten kun je af en toe dertig jaar later nog om lachen.
Ja ok raar, bij mij zitten ze juist met gespannen gezichtjes te wachten tot ik iets verknal en dat vinden ze dan epic of zo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is niet in elke familie. Vooral het er om lachen niet.
Dat zeker. Mijn liefste collega zei van de week dat het een soort cadeau aan hen is. En zo voelt het ook. Man ben er al meer dan 2 weken schijtdruk mee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er is in ieder geval veel liefde in gegaan!
ik begrijp ditquote:Op zaterdag 18 december 2021 02:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok raar, bij mij zitten ze juist met gespannen gezichtjes te wachten tot ik iets verknal en dat vinden ze dan epic of zo.
Ik ben dol op een beetje gezonde zelfspotquote:Op zaterdag 18 december 2021 02:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is af en toe hard en diep vallen als je jezelf zo geweldig vind maar dat is juist humor.
Ik begrijp dit ookquote:Op zaterdag 18 december 2021 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook wel.![]()
Maar niet bij mijn moeder.
Ok, laag stomen in de oven die wortels met veel maple syrup, roomboter, wat dille, citroen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
Maar als jullie (O+) willen inzetten dan zou ik de geglaceerde wortel aanraden, die heb ik namelijk niet geoefend en ik houd niet eens van wortel maar een paar krijgen vis als hoofd. Het klinkt echt super makkelijk maar ik verwacht honing tot aan het plafond enzo.
Ja naja mijne dus ook niet, al voel ik me sinds het oefenen wel heel culinair enzo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 02:12 schreef Ygritte het volgende:
Ik vind dit allemaal gewoon wel heel dapper
Maar goed, koken is zegmaar niet mijn ding
Voordat ik het zelf goed en wel door had zit mijn huis ook ineens vol met kerst. Maar goed ik vertrouw dan op mijn favoriete slager en horecagelegenheidquote:Op zaterdag 18 december 2021 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja mijne dus ook niet, al voel ik me sinds het oefenen wel heel culinair enzo.
Het kwam gewoon opeens in me op en het was al de whatapp in voor ik er goed over had nagedacht. En toen werd het echt een dingetje zeg maar. Mijn keuken kan je amper keuken noemen. Ik vergeet ook altijd dat ik aan het koken ben.:')
Nee dat kan niet. De oven is dan bezet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 02:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, laag stomen in de oven die wortels met veel maple syrup, roomboter, wat dille, citroen.
Ohja en ergens de honing er doorheen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. De oven is dan bezet.
Het wordt pan, stomen en inkoken. Eerst bakken in boter, dan stoven in water met een boulionblokje en sinasappelsap.
Ongeveer 50% van de woorden in deze zin, kende ik tot voor een week geleden nog niet.
Liesje Boerquote:Op zaterdag 18 december 2021 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. De oven is dan bezet.
Het wordt pan, stomen en inkoken. Eerst bakken in boter, dan stoven in water met een boulionblokje en sinasappelsap.
Ongeveer 50% van de woorden in deze zin, kende ik tot voor een week geleden nog niet.
Gronings!quote:Op zaterdag 18 december 2021 02:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon prachtig mooi!
Mooie dromen! Ik moet ook.quote:Op zaterdag 18 december 2021 02:25 schreef Ygritte het volgende:
J0ng0ns, ik moet gewoon echt soort van gaan doen of ik ga slapen anders wordt het helemaal niks
vee plezwier skiwiquote:Op zaterdag 18 december 2021 07:47 schreef kwiwi het volgende:
Zo, weer op de pisteLekker zonnig vandaag.
Veel plezier Kwitje! Bijna bratwursttijd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 07:47 schreef kwiwi het volgende:
Zo, weer op de pisteLekker zonnig vandaag.
dat zou wel weer tof zijn van ze.. ga misschien zo maar een afspraak bij kapper inplannenquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:05 schreef bitterbal het volgende:
nou vandaag dus waarschijnlijk al persco melden bronnen in den haag aan bitternews en de nos
Voor zomer volgend jaar?:Pquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou wel weer tof zijn van ze.. ga misschien zo maar een afspraak bij kapper inplannen
En overdag?quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
soberso nooit koffie, en thee alleen soms in de avond
Iedereen elke dag een booster en nooit meer buitenkomenquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:05 schreef bitterbal het volgende:
nou vandaag dus waarschijnlijk al persco melden bronnen in den haag aan bitternews en de nos
elke dagquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen elke dag een booster en nooit meer buitenkomen
*springt van gallerijquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je kerst toch nog bij stiefmonster zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:05 schreef bitterbal het volgende:
Scherpquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je kerst toch nog bij stiefmonster zijn.
De geruchten gaan dat Prinses Beatrix Omicron vanuit Curacao naar Nederland meegnomen heeft.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |