abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 12 september 2024 @ 10:08:21 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_214958505
Maan de Steenwinkel moet een tik op de vingers krijgen van haar manager, vindt Tina Nijkamp. De zangeres beging in de talkshow van Jeroen Pauw dezelfde fout als André Hazes jr.

Van ruilen komt huilen: Maan de Steenwinkel heeft haar oude repertoire aan de kant gegooid voor nieuwe, ‘hoogwaardige’ muziek, maar daar zit helemaal niemand op te wachten. Haar nieuwe liedjes komen niet eens binnen in de Top 40. Oftewel: ze is een beetje de vrouwelijke André Hazes jr., die zijn comeback ook al zag mislukken.

Andere richting
Maan zat van de week in de talkshow van Jeroen Pauw en daar gaf ze aan dat haar oude muziek helemaal niet meer bij haar past, net zoals André dat eerder deed. Onhandig, vindt Tina Nijkamp dat. “Wat me opvalt is dat Maan en André Hazes jr. eigenlijk hetzelfde hebben gedaan qua muziek”, zegt ze in de podcast Tina’s TV Update.

“Ze zijn een andere richting ingeslagen en dan zeggen ze in die talkshows ook van: ‘Ja, ik ga doen wat ik nu zelf leuk vind’, en dan denk ik: daar zit de Nederlandse kijker denk ik niet echt op te wachten, op die zin, omdat het namelijk impliceert dat wat je daarvoor deed, dat je dat niet leuk vond, terwijl je fans dat wel heel leuk vonden.”

Rare boodschap
Aan die oude liedjes heeft Maan haar succes te danken, benadrukt Tina. “Want daarom kochten ze dat kaartje voor je concert en keken ze naar je op televisie.”

“Nu zeg je eigenlijk tegen je fans: ‘Ik heb eigenlijk heel lang gedaan wat ik niet leuk vond en nu pas doe ik wat ik wel leuk vind. Ik ben gegroeid, ik ben volwassen geworden en nu doe ik wat ik echt leuk vind.'”

Tik op vingers
Een onhandige mediastrategie die niet erg dankbaar overkomt, vindt Tina het. Als zij de manager was van Maan, dan zou ze eens even goed met haar gaan zitten.

“Ik zou als ik de manager was van Maan en André zeggen: ‘Ik zou dat niet meer zeggen en gewoon zeggen van: nou, het lijkt best wel op die andere muziek en dit is gewoon een nieuw album, hartstikke leuk.’ Ik zou m’n oude muziek niet zo afkraken.”

https://www.mediacourant.(...)den-bij-jeroen-pauw/

https://www.mediacourant.(...)n-de-Steenwinkel.jpg

Ik las een stukje over haar in de OOR. Ze had er schijt aan dat zoveel mensen haar haten. Ik kende haar helemaal niet, maar nu begrijp ik het. :D Is haar vader geen BNer en neukte zij met Borsato ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 21 september 2024 @ 10:11:43 #102
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215050589
Zelfs het haar van Linda is niet echt.

https://www.mediacourant.(...)-ja-kost-2-000-euro/

quote:
Linda de Mol draagt op televisie altijd nephaar: "Ja, kost 2.000 euro"

Linda de Mol draagt op televisie steevast allemaal nephaar op haar hoofd, onthult de gevallen tv-koningin in de LINDA. "Een mooi haarwerk kost al gauw dik boven de 2.000 euro."

Als je met één knip in de vingers álles wat nep is zou kunnen verpulveren op het Media Park, dan kun je de restanten werkelijk waar met stoffer en blik bij elkaar vegen. Veel BN'ers bestaan tegenwoordig zo'n beetje voor de helft uit plastic - alleen hun ouders weten nog hoe ze eruitzagen voordat ze met hun botoxhobby's aan de slag gingen.
Pannenkoek

Linda de Mol is 60 jaar, ziet er op televisie prima uit, maar zonder ingrepen en zonder geld was zij natuurlijk ook gewoon de willekeurige buurvrouw op de hoek geweest. Gelukkig heeft ze de luxe om haar hele uiterlijk bij elkaar te kopen en zo loopt ze bijvoorbeeld in televisiestudio's rond met pruiken van duizenden euro's.

Het probleem is namelijk dat Linda van zichzelf dun haar heeft, vertelt ze in - hoe kan het ook anders - de LINDA. "Ik heb een héleboel fijn haar dat zo steil is, dat elke krul die ik erin probeer te föhnen of stylen er binnen vijf minuten weer uit valt, waardoor het altijd als een platte pannenkoek om mijn hoofd hangt en dus dun lijkt."

Nephaar

De televisiekijker krijgt dat dunne haar van Linda echter nooit te zien. "Voor het geval je nu denkt: wat zit die De Mol in godsnaam te zeiken over haar steile fijne haar, op tv zie ik een fikse portie volume? In de studio hang ik er altijd aan de achterkant een fiks stukkie haar bij. Net als ik denk het gros van de celebrities worldwide."

Wie maakt dat nephaar van onze poldercelebrity Linda? Haar kapper Pieter. "Hij zit deze prachtige werkjes dagenlang met de hand zit te knopen."
2.000 euro

Dat nephaar van Linda is afschuwelijk duur. "Een mooi haarwerk van echt haar kost al gauw dik boven de 2.000 euro", zegt ze.

Ze schaamt zich er niet voor. "Ik durf wel te beweren dat heel veel 'waanzinnig haar' dat je ziet in clips, op social media en op tv en in films, deels of helemaal nep is."
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 september 2024 @ 10:37:17 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_215050847
Ze ziet er helemaal niet prima uit. :D Helemaal strak getrokken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 21 september 2024 @ 10:43:58 #104
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_215050956
Je zou denken dat ze ondertussen wel een keer een nieuw pruikkie laat maken want dit heeft haar nooit gestaan, die vreemde styling.

Waar ze wél gelijk in heeft: het merendeel van het ‘waanzinnige haar’ op de socials, maar ook bij de (binnen- en buitenlandse) celebs is (deels) nep.

Moet altijd wel gniffelen om ‘poldercelebrity’ en ‘gevallen tv-koningin’. Zij neukt nog steeds met Jeroen, of niet?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 september 2024 @ 10:49:41 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_215051115
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 september 2024 10:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Je zou denken dat ze ondertussen wel een keer een nieuw pruikkie laat maken want dit heeft haar nooit gestaan, die vreemde styling.

Waar ze wél gelijk in heeft: het merendeel van het ‘waanzinnige haar’ op de socials, maar ook bij de (binnen- en buitenlandse) celebs is (deels) nep.

Moet altijd wel gniffelen om ‘poldercelebrity’ en ‘gevallen tv-koningin’. Zij neukt nog steeds met Jeroen, of niet?
Ja, en ik las net dat een Meilandje, Kan dat ene Erica zijn, dat belachelijk vond, respectloos naar zichzelf.

Miss 200.000.000! zaterdag 21 september 2024 @ 10:50:33 #106
367000 roos94
pi_215051126
quote:

Hij zal wel een gouden lul van 47 cm hebben, anders bleef ze niet bij hem. B-)
  zaterdag 21 september 2024 @ 11:41:09 #107
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215051674
quote:
Toen ze jonger was wel, maar nu matchen haar gezicht (ondanks ingrepen toch duidelijk 50+) en haar haar niet meer helemaal.
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 september 2024 @ 15:12:18 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_215053451
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 11:41 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Toen ze jonger was wel, maar nu matchen haar gezicht (ondanks ingrepen toch duidelijk 50+) en haar haar niet meer helemaal.
Ik vind dat haar hele gezicht niet matched. Ze begon ooit als naturel Goois meisje bij DJ kat.

woensdag 2 oktober 2024 @ 17:16:03 #109
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215159097
twitter
pi_215234803
Gastvrouw Anna Nooshin gaat de diepte in. “Echt waar?”, vraagt ze.

https://www.mediacourant.(...)-dr-neus-verscheurd/
anonieme razernist
  donderdag 17 oktober 2024 @ 10:06:49 #111
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215287318
quote:
Wat een plaag: werkelijk elke polderzanger ruikt tonnen nu RTL de terugkeer van The Voice of Holland heeft aangekondigd. Ook René le Blanc biedt zich aan: "Lijkt me wel leuk."

Veel mensen krijgen een nare bijsmaak in de mond van de aangekondigde terugkeer van The Voice of Holland. Niet alleen de slachtoffers, maar ook intern is er kritiek bij RTL: waarom is de top nú al bezig met een doorstart? Het is nog niet eens duidelijk of oud-bandleider Jeroen Rietbergen vervolgd gaat worden of bij RTL denken ze alweer aan geld.

René wil ook

Het ergste zijn nog al die middelmatige polderzangers en -zangeresjes zoals Jaap Reesema die zichzelf aanbieden om coach te worden. Waarom ze allemaal zo gretig zijn? Geld. Hoe kan het ook anders. Volgens Rob Goossens pakte Waylon drie ton per seizoen bij de talentenjacht, en Tina Nijkamp stelt dat Anouk zelfs een miljoen kreeg.

Niet zo gek ook dat er uit alle hoeken en gaten artiesten kruipen om zichzelf aan te bieden bij The Voice. Wie nu ook al mee wil doen? René le Blanc. Het moet echt niet gekker worden. Hij spreekt - en dat is geen verrassing - zijn volledige steun uit aan Peter van der Vorst, de fel bekritiseerde zenderbaas van RTL 4.

'Ik wil ook!'

The Voice kan prima weer op de buis, zegt René in de Party. "Het gaat om een paar individuen die zich bij The Voice misdragen hebben, iets verkeerd hebben gedaan, dat is het verhaal. The Voice als programma heeft niks fout gedaan. Dat The Voice weer op tv komt, vind ik geweldig. Het is een van de leukste programma's om talenten een kans te geven."

Wie er gevraagd moet worden als coach? "Ik zou voor een coach gaan die midden vijftig is. René le Blanc ofzo, haha. Het lijkt mij wel leuk om een keer op die knop te drukken en met de stoel om te draaien."

Man met ervaring

René beseft dat het een beetje vrijpostig is om zichzelf zo opzichtig naar voren te schuiven. Hij vervolgt dan ook: "Maar alle gekheid op een stokje, wie moet je als coach nemen? René Froger is een man met ervaring, vind ik. En voor de jeugd moet je er misschien ook wat jonge mensen bij zetten. Ik zou zo één-twee-drie niet weten wie."

In elk geval geen man, denkt Johan Derksen. "Ik word een beetje moe van al die open sollicitaties, want ze willen er plotseling allemaal zitten", zegt hij in de Vandaag Inside van gisterenavond. "Ik zou er als RTL heel demonstratief vier leuke dames neerzetten, dan heeft niemand wat te klagen."

Geen kerel

Je moet daar echt even een jaartje geen heren neerzetten, aldus Johan. "Als kerel moet je daar nu gewoon even niet gaan zitten. Als je een wind laat, dan is het grensoverschrijdend gedrag."

Toch zijn vrouwen ook niet compleet risicoloos, merkt Wilfred Genee op. "Vlak voordat het stopte… Die week erna misdroeg Glennis Grace zich natuurlijk. Ik was heel benieuwd wat RTL dan had gedaan toen dat naar buiten kwam."
En je weet bij die vent gewoon dat 'ie het nog meent ook.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 10:47:36 #112
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_215287550
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 10:06 schreef Eightyone het volgende:

[..]
En je weet bij die vent gewoon dat 'ie het nog meent ook.
The Voice kan prima weer op de buis, zegt René in de Party. "Het gaat om een paar individuen die zich bij The Voice misdragen hebben, iets verkeerd hebben gedaan, dat is het verhaal. The Voice als programma heeft niks fout gedaan. Dat The Voice weer op tv komt, vind ik geweldig. Het is een van de leukste programma's om talenten een kans te geven.

Hier heeft 'ie best gelijk in, het is alleen jammer dat hij zichzelf daarna aanbiedt. Maar Rene le Blanc is is nu eenmaal Rene le Blanc _O-
With love :*
  Trouwste user 2022 donderdag 17 oktober 2024 @ 16:18:54 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_215289879
'The Voice als programma heeft niks fout gedaan.' :D

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 29 maart 2025 @ 12:29:16 #114
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_217218045
Kickje met deze.

quote:
Beau vindt ui op straat, snijdt hem thuis in ringen: ‘Tranen in ogen’

RTL 4-ster Beau van Erven Dorens heeft deze week op een ochtend ná de presentatie van zijn talkshow een ui gevonden op straat. Hij heeft besloten om die mee naar huis te nemen. “Tranen.”

Beau van Erven Dorens, de 54-jarige talkshowhost van RTL 4 die de laatste tijd vaak het verwijt krijgt geen ambitie meer te hebben, heeft een roerige week achter de rug. Hij is op een ochtend na het presenteren van zijn talkshow namelijk een ui tegengekomen op straat, schrijft hij in zijn AD-column. Zijn hele stukje staat deze week in het teken van die groente.

Ui op de weg

Waar heeft Beau die ui zien liggen? “Midden op het wegdek, tussen de tramrails”, vertelt hij.

Niemand anders deed er volgens hem wat mee. “Het was behoorlijk vroeg en de vele voorbijgangers hadden haast. Dan wil je naar je werk of je school en het laatste waar je mee bezig bent is rondslingerende groente.”

Zelf kwam Beau net van de sportschool en hij hoefde pas ’s avonds op te draven bij zijn talkshow. Alle tijd dus.

Boodschappentas

Beau heeft sterk het vermoeden dat die ui bovenin een boodschappentas lag en er, bijvoorbeeld bij het passeren van een drempel, uit is gevallen. In dat geval is er iemand in Amsterdam thuisgekomen zónder die aangekochte ui, legt hij uit.

Wat heeft de presentator er mee gedaan? Hij heeft die ui opgepakt en thuis gevierendeeld. “Tranen welden op in mijn ogen. Even later sudderden de ringetjes comfortabel in een laagje olie en gefascineerd keek ik hoe ze arm in arm lagen met krulletjes rode peper.”

En wij maar denken dat we met Daphne Deckers en d’r niet-zwetende kont het dieptepunt wel hadden bereikt…
https://www.mediacourant.(...)ngen-tranen-in-ogen/

Ik krijg Quinty en de douchekop-vibes, :') :D.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 maart 2025 @ 12:34:15 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_217218130
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 12:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Kickje met deze.
[..]

Het wordt steeds triester. Terwijl ik briljante columns schrijf voor de FP van FOK! krijgt iedereen die ooit in GTST een ijskast heeft geopend, een podium om de Nederlandse taal te verkrachten. :{

maandag 31 maart 2025 @ 07:40:00 #116
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217238848
quote:
Kickje met deze.
[..]

De grootste onzin die ooit die site heeft gehaald.

Grote kans dat Bob (of wie ook de 'journalist' van dienst was) dit met tranen in de ogen van het lachen tikte. :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 2 april 2025 @ 10:56:13 #117
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_217260761
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 07:40 schreef Eightyone het volgende:

[..]
De grootste onzin die ooit die site heeft gehaald.

Grote kans dat Bob (of wie ook de 'journalist' van dienst was) dit met tranen in de ogen van het lachen tikte. :')
Prachtig stuk, though (van de Mediacourant) _O-. Het ergste is dat die column van Beau het ooit bij de AD heeft gehaald, :').

Of bedoelde je dat?
  woensdag 2 april 2025 @ 11:18:50 #118
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217260985
Ik bedoelde idd de Mediacourant-site. :)
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 2 april 2025 @ 11:52:21 #119
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217261371
quote:
Kickje met deze.
[..]

Dit is fantastisch _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Trouwste user 2022 woensdag 2 april 2025 @ 12:53:41 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_217262140
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 11:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit is fantastisch _O-
Ik kijk iedere dag op Mediacourant. Eerst nam ik ze serieus. Maar het is zo vet allemaal.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')