Ik denk als het slachtoffer zou vragen aan de psycholoog om zijn verschoningsrecht te doorbreken, dat de zaak een stuk sterker staat en dat Borsato hangt. De psycholoog kan alleen niet verklaren, maar ik neem aan dat er misschien nog aantekeningen staan in het systeem ofzo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:57 schreef Kiwi7 het volgende:
Even los van mijn onderbuikgevoel dat zegt dat Marco zeker wel schuldig is, vraag ik mij af hoe ze dit kunnen bewijzen een aantal jaar na dato.
Een dagboek en een verklaring, vraag mij af of dat voldoende is? Sowieso altijd lastige casussen natuurlijk.
Absoluut, 'gelukkig' heeft moeder ervaring met de media en alles eromheen. Het is geen slechte move geweest om bepaalde media in te schakelen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:02 schreef Benny het volgende:
Als je alleen al kijkt naar hoe er in de media wordt gereageerd. Dan is het toch ook meer dan logisch dat het -als jong meisje en ouder daarvan- te denken "hier ben ik niet klaar voor". Dan moet je het hebben van de juiste mensen. In deze in de vorm van John van den Heuvel, Micky en Plasman.
Grappige is dat vooral #TeamBorsato dat niet lijkt te begrijpenquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Absoluut, 'gelukkig' heeft moeder ervaring met de media en alles eromheen. Het is geen slechte move geweest om bepaalde media in te schakelen.
En Bram had gisteren bij VI al gehint dat hij ook van zijn zwijgrecht gebruik zou kunnen maken. Ik ben dus benieuwd of Marco voor de volledige ontkenning blijft gaan of voor zijn zwijgrecht, want toegeven zie ik hem niet doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is afwachten totdat Borsato zal worden ontboden voor een verhoor. Dan heeft de politie namelijk al veel onderzoek gedaan en achten ze het nodig om Borsato te horen.
Nou, nee, hij gaf aan welke mogelijkheden er allemaal zijn. hij heeft echt niet zo duidelijk gehint op het zwijgen van de stadionzanger.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
En Bram had gisteren bij VI al gehint dat hij ook van zijn zwijgrecht gebruik zou kunnen maken. Ik ben dus benieuwd of Marco voor de volledige ontkenning gaat of voor zijn zwijgrecht, want toegeven zie ik hem niet doen.
#videoverklaring
#kluisverklaring
Kijk nog maar even goed terug dan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nou, nee, hij gaf aan welke mogelijkheden er allemaal zijn. hij heeft echt niet zo duidelijk gehint op het zwijgen van de stadionzanger.
Hij heeft het met het faillissement van The Entertainment Group en het vreemdgaan met Iris ook gedaan. Dus op zich ben ik nog niet zo zeker van een bekentenis of niet. Mogelijk zijn eigen draai, dat hij er beter van wordt en onderbouwd met wat nieuwe woorden voor de Van Dale (intimiteitsvacuumquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
En Bram had gisteren bij VI al gehint dat hij ook van zijn zwijgrecht gebruik zou kunnen maken. Ik ben dus benieuwd of Marco voor de volledige ontkenning gaat of voor zijn zwijgrecht, want toegeven zie ik hem niet doen.
#videoverklaring
#kluisverklaring
Die roepen ook allemaal wel dat ze bewijsmateriaal hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
enige wat mij opvalt is de grote hoeveelheid roddelfiguren die beweren in direct contact te staan met het slachtoffer.
en dan te weten dat de grootste roddelboer ook contact had maar weigerde te publiceren.
De twee eerdere gevallen in de media dan weer niet. Het zal afhangen van hoe je er zelf in staat en de bewijzen die er zijn. In de eerdere twee gevallen is het een stille dood gestorven omdat er eigenlijk geen nieuwe bronnen meer waren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij heeft het met het faillissement van The Entertainment Group en het vreemdgaan met Iris ook gedaan. Dus op zich ben ik nog niet zo zeker van een bekentenis of niet.
Een eigen draai zou ook nog kunnen. Maar dat het publiek nog in lulkoek als een intimiteitsvacuum trapt, wil niet zeggen dat je daar ook een rechter mee kunt misleiden en verblinden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij heeft het met het faillissement van The Entertainment Group en het vreemdgaan met Iris ook gedaan. Dus op zich ben ik nog niet zo zeker van een bekentenis of niet. Mogelijk zijn eigen draai, dat hij er beter van wordt en onderbouwd met wat nieuwe woorden voor de Van Dale (intimiteitsvacuum__! )
Nogmaals: na de confrontatie heeft moeder meteen melding gedaan bij de politie.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dan ga je eerst anderhalf jaar met roddeljournalisten praten?
Politie zal je niet wegsturen als je aangifte doet van een zedenmisdrijf, laat staan dat ze er niets mee doen.
ja. en daarna in de goudengids alle roddeljournalisten opgezocht om ook even een melding te doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nogmaals: na de confrontatie heeft moeder meteen melding gedaan bij de politie.
Lijkt een tekst te zijn die uit een premium artikel van Angela komt. Met die link kom je daar op uit.quote:Psst, Bram Moszkowicz Had Iets Gehoord Over Het Slachtoffer Van Borsato
https://gelderlander.tv/2(...)htoffer-van-borsato/
Way to go Johanquote:Johan Derksen hekelt AD-boycot: ‘Talpa, kijk eerst naar Shownieuws!’
Johan Derksen vindt het walgelijk dat zijn werkgever Talpa, het bedrijf van John de Mol, heeft besloten om het AD te boycotten. Ze zouden zich volgens hem eens druk moeten maken om Shownieuws.
https://www.mediacourant.(...)rst-naar-shownieuws/
quote:Luuk Ikink en prominenten steunen AD: ‘John de Mol? Kim John-un!’
Het besluit van John de Mol om alle banden tussen zijn mediabedrijf Talpa en het AD te verbreken, komt als een boemerang in zijn gezicht terug. Hij wordt vierkant uitgelachen door mediaprominenten.
https://www.mediacourant.(...)-de-mol-kim-john-un/
Laat me raden, hij vond de suggestie die werd gewekt abject en infaam?quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:51 schreef AgnesGru het volgende:
Bram Moszkowicz ontploft als VI hem wijst op band met Borsato
https://www.mediacourant.(...)op-band-met-borsato/
"Ja, dat is dan jammer voor je Bram. Maar we kunnen natuurlijk ook niet blind zijn voor het voldongen feit dat jij via je eigen zoon Nathan, direct banden, connecties en belangen hebt met Marco en de uitkomst van deze zaak..."quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Laat me raden, hij vond de suggestie die werd gewekt abject en infaam?
Lekker rustig op het bankje bij Boulevard.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:49 schreef Tengano het volgende:
Er is in ieder geval 1 iemand die dwars door die bullshit van Bram Moszkowicz had heen geprikt.
Wat had ik dat graag willen zien![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet dit in extra grote koeienletters in de OP ofzo.... lijkt maar niet echt te blijven hangen bij de mensjesssquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nogmaals: na de confrontatie heeft moeder meteen melding gedaan bij de politie.
Dat is juist het mooie aan hem, en die onbevangenheid wordt nu verruineerd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:11 schreef eborn het volgende:
Ik deel je nuchterheid. Marco is een hele emotionele en fysieke man; als hij je kent dan begint elke ontmoeting met een knuffel, man of vrouw. En ook op andere momenten komt hij graag dicht bij mensen in de buurt.
Dan is die toch al te ver gegaan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:35 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie aan hem, en die onbevangenheid wordt nu verruineerd.
Ik ben er btw ook zeker van dat wanneer iemand terugdeinst of verstart bij zijn omhelsing of daar anderzins ongemakkelijk op reageert hij dat onmiddellijk aanvoelt, en niet zal volharden met het fysiek contact.
Dus als je bij iemand je hand op zijn of haar binnenbeen legt en richting de lies gaat wrijven, dan is het afhankelijk van de reactie van de ontvangende persoon of dit gewenst gedrag is?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:35 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben er btw ook zeker van dat wanneer iemand terugdeinst of verstart bij zijn omhelsing of daar anderzins ongemakkelijk op reageert hij dat onmiddellijk aanvoelt, en niet zal volharden met het fysiek contact.
quote:Ik deel je nuchterheid. Marco is een hele emotionele en fysieke man; als hij je kent dan begint elke ontmoeting met een knuffel, man of vrouw.
En ook op andere momenten komt hij graag TE dicht bij mensen in de buurt.
Zo doen ze dat juist... de grens net over zodat je denkt van "ohhhh neee johhh hij is zo lief en gekkig met die kinderen" zo voor je snuitje daar kicken ze op. Dat hebben wij diverse malen gezien in onze omgeving. Hoe goedgelovig kan je zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:35 schreef Za het volgende:
[..]
Ah je kent hem??quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:35 schreef Za het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Dan is die toch al te ver gegaan?
Oh het klonk alsof het een huisvriend van haar was.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Za heeft een ideaalbeeld van Marco. En dat is net ff wat anders...
Precies dat. En iedereen doet dus keihard zijn best. Meer kunnen we niet doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:55 schreef -Shii- het volgende:
Een vriendschappelijke omhelzing is toch heel wat anders dan aan borsten, billen en onder het rokje zitten.
Ik kan me voorstellen dat hij haar wel heeft omhelsd als begroeting of afscheid e.d., omdat hij veel over de vloer kwam, maar daar zou het dan ook bij moeten blijven. En verder weten we geen van allen of het nu waar is of niet, dus het blijft allemaal speculeren.
Ook van zijn moeder.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:49 schreef ootjekatootje het volgende:
En Za, zijn idee van “normaal” van iedere vrouw willen kussen en knuffelen is niet het standaard normaal.
En dat is waarschijnlijk hetgeen waar het hier om draait.
Die zijn nog dagboeken aan het schrijven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:57 schreef quirina het volgende:
Er was sprake van meerdere slachtoffers ,minstens twee.
Waarom doen die geen aangifte?
Maar zijn moeder zit toch ook niet aan borsten, billen en onder het rokje?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:57 schreef Za het volgende:
[..]
Ook van zijn moeder.
Die heeft een bruidswinkel en duikt weleens op op tv, dan is het ook lieverd, schat, pakt ze hun hoofd vast, omhelst ze, kust ze, pakt hun schouders en handen, streelt hun rug etc etc.
Hij is zo opgevoed door zijn moeder, zij is zo.
Je kunt het grensoverschrijdend noemen, maar hij is geconditioneerd zo met mensen om te gaan door de persoon die hem grootbracht.
Ik vind het wel mooi die onbevangenheid en liefde naar mensen.
Ik vind het gewoon als je bij onbekenden je armen en tengels thuishoud.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:57 schreef Za het volgende:
[..]
Ook van zijn moeder.
Die heeft een bruidswinkel en duikt weleens op op tv, dan is het ook lieverd, schat, pakt ze hun hoofd vast, omhelst ze, pakt hun schouders en handen, streelt hun rug etc etc.
Hij is zo opgevoed door zijn moeder, zij is zo.
Je kunt het grensoverschrijdend noemen, maar hij is geconditioneerd zo met mensen om te gaan door de persoon die hem grootbracht.
Ik vind het wel mooi die onbevangenheid en liefde naar mensen.
En amicaal zijn betekent niet dat je borsten gaat knedenquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:02 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon als je bij onbekenden je armen en tengels thuishoud.
Als ik niet bevriend met je bent, of als je mijn familie niet bent vind ik het niet fijn om zo opdringerig aangeraakt te worden.
Kan je het amicaal bedoelen, vriendelijkheid kan ook door niet mijn lichaam aan te raken.
Bij mij ben je aan het verkeerde adres.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:02 schreef quirina het volgende:
Als ik niet bevriend met je bent, of als je mijn familie niet bent vind ik het niet fijn om zo opdringerig aangeraakt te worden.
Kan je het amicaal bedoelen, vriendelijkheid kan ook door niet mijn lichaam aan te raken.
Omdat ze vanmorgen de overduidelijk manipulatieve Telegraafkop:quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:57 schreef quirina het volgende:
Er was sprake van meerdere slachtoffers ,minstens twee.
Waarom doen die geen aangifte?
Ik heb zelfs een aantal keren iemands hand van mij afgeslagen, nog voor dat hij me aanraakte. Als ik zo'n hand aan zie komen en er een ongemakkelijk gevoel bij krijg dan doe ik dat. Dan is het gelijk duidelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:05 schreef Za het volgende:
[..]
Bij mij ben je aan het verkeerde adres.
Sommige mensen zijn zo, en weer anderen vinden mensen als hen prettig en geruststellend.
Ook werken dit soort meer fysieke mensen vaak met ouderen, die ontberen vaak menselijk contact en vinden dat prettig.
Je hebt vast een prachtig leven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:06 schreef Tengano het volgende:
Ik heb zelfs een aantal keren iemands hand van mij afgeslagen, nog voor dat hij me aanraakte. Als ik zo'n hand aan zie komen en er een ongemakkelijk gevoel bij krijg dan doe ik dat. Dan is het gelijk duidelijk.
Ik geloof dit ook gewoon niet. Ze is al geruime tijd met vd Heuvel en Wely in contact. Je gaat mij niet vertellen dat een eventuele tegenaanval van Borsato niet besproken is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:05 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Omdat ze vanmorgen de overduidelijk manipulatieve Telegraafkop:
“Vrouw (22) houdt rekening met ’langdurige en emotionele lijdensweg’ na tegenaangifte Borsato” gelezen hebben. Riooljournalistiek ten top. Zo wordt de media ingezet om het straatje van ‘cute’ome Marco schoon te vegen.
Ik mag hopen van wel. Het gaat er mij om dat ik denk dat ‘men’ andere aangiften hoopt te voorkomen door keihard de media in te zetten. Dit soort koppen wordt niemand vrolijk van, zeker eventuele slachtoffers niet die op het punt staan aangifte te doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik geloof dit ook gewoon niet. Ze is al geruime tijd met vd Heuvel en Wely in contact. Je gaat mij niet vertellen dat een eventuele tegenaanval van Borsato niet besproken is.
Voor die meiden wordt vast goed gezorgd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik geloof dit ook gewoon niet. Ze is al geruime tijd met vd Heuvel en Wely in contact. Je gaat mij niet vertellen dat een eventuele tegenaanval van Borsato niet besproken is.
Die twijfelen nog wel even denk ik aangezien die Gooise tv maffia het 'eerste' slachtoffer nog kapot probeert te maken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:55 schreef quirina het volgende:
Waar blijven de aangiftes van die andere twee slachtoffers?
Met het verschil dat deze TS de OP kaapt om een bepaalde TT te kunnen gebruiken, aard van het beestje, is ook niet de eerste keer dat ze dat doet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:51 schreef Inca het volgende:
[..]
Het maakt mij niks uit wist zelf ook niks zo snel te bedenken
Ja jammer he dat er niet weer Marco smeerlap stond.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:13 schreef Leandra het volgende:
Met het verschil dat deze TS de OP kaapt om een bepaalde TT te kunnen gebruiken, aard van het beestje, is ook niet de eerste keer dat ze dat doet.
Goed bezig. Je moet echt gelijk kletsen uitdelen als iemand op een ongemakkelijke manier met een hand op je af komt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een aantal keren iemands hand van mij afgeslagen, nog voor dat hij me aanraakte. Als ik zo'n hand aan zie komen en er een ongemakkelijk gevoel bij krijg dan doe ik dat. Dan is het gelijk duidelijk.
Nou, afslaan is misschien niet het goede woord. Afwenden is beter.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:17 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Goed bezig. Je moet echt gelijk kletsen uitdelen als iemand op een ongemakkelijke manier met een hand op je af komt.
Enabling the abuse heet dat. Heel apart verschijnsel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:19 schreef Poefbank het volgende:
Al zou, dat waar Marco van wordt beschuldigd, recht voor je ogen gebeuren dan nog zou je wegkijken hè. Gezonde twijfels uiten is absoluut noodzakelijk in dit soort gevallen. Maar wat jij doet is niet meer gezond.
En die zijn wel geholpen door valse aangiftes, geïnitieerd door rancuneuze fans?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:10 schreef NothingHappened het volgende:
eventuele slachtoffers niet die op het punt staan aangifte te doen.
Of het is straks van 'weet je nog dat die Borsato ook zo fanatiek verdedigd werd? Dat bleek dus ook echt gewoon een smerig kereltje te zijn. 'quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:23 schreef Za het volgende:
[..]
En die zijn wel geholpen door valse aangiftes, geïnitieerd door rancuneuze fans?
Dat trekt hen straks over de streep wanneer deze aantijgingen louter een wraakactie blijken?
Dan zullen mensen nooit meer spoorslags iedere aantijging geloven maar zal het zijn: weet je nog die maffe Borsato fan, het zal wel weer onzin zijn.
In reactie op hoe Tengano mijn post in quote heeft aangepast in misselijkmakend, stuitend en misplaatst, kijk even terug.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:22 schreef Draak31 het volgende:
Dit vind ik een hele zieke opmerking. Misselijkmakend, uiterst stuitend en misplaatst.
En daarna wordt de epic aflevering van Showniews nog even gereviewedquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:24 schreef mazaru het volgende:
Of het is straks van 'weet je nog dat die Borsato ook zo fanatiek verdedigd werd? Dat bleek dus ook echt gewoon een smerig kereltje te zijn. '
Ik vind dat sowieso al een griezelig groepje dat daar zit. Zo vals als de neten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
En daarna wordt de epic aflevering van Showniews nog even gereviewed
Hij wordt door niemand verdedigd, dat is het juist.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:24 schreef mazaru het volgende:
Of het is straks van 'weet je nog dat die Borsato ook zo fanatiek verdedigd werd? Dat bleek dus ook echt gewoon een smerig kereltje te zijn. '
Ik denk dat dat bij 90% van de users hier wederzijds zal zijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:28 schreef Za het volgende:
[..]
Hij wordt door niemand verdedigd, dat is het juist.
Je zou denken dat de man wat credits heeft opgebouwd, vreemdgegaan OK, dat doet half Hilversum.
Maar klakkeloos ziet iedereen hem als misbruiker van een geestelijk beperkt kind.
En dat maakt mij misselijk, 90% van de users hier. 🤮
Jij hebt duidelijk de uitzending van Shownieuws gemist.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:28 schreef Za het volgende:
[..]
Je zou denken dat de man wat credits heeft opgebouwd, vreemdgegaan OK, dat doet half Hilversum.
Maar klakkeloos ziet iedereen hem als misbruiker van een geestelijk beperkt kind.
Post #241 is dat.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:24 schreef Za het volgende:
In reactie op hoe Tengano mijn post in quote heeft aangepast in misselijkmakend, stuitend en misplaatst, kijk even terug.
Dat mag ik hopen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:29 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat dat bij 90% van de users hier wederzijds zal zijn
Heb je Showniews van afgelopen dinsdag gemist dan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:28 schreef Za het volgende:
Dit gaat niet om ouderen die menselijk contact ontberen maar om een jonge meisjes die nergens om hebben gevraagd. Ik hou niet van mensen die ongevraagd aan je zitten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:05 schreef Za het volgende:
[..]
Bij mij ben je aan het verkeerde adres.
Sommige mensen zijn zo, en weer anderen vinden mensen als hen prettig en geruststellend.
Ook werken dit soort meer fysieke mensen vaak met ouderen, die ontberen vaak menselijk contact en vinden dat prettig.
Nee dat zijn de users hier, die zich verlustigen aan de aantijgingen aan het adres van Marco Borsato, zonder enig bewijs. En lullen over rokjes en shit en hem uitmaken voor smeerpijp, bewijs onnodig.quote:
Hij hep het niet niet gedaan want dat stont op Feestboek?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:34 schreef Tengano het volgende:
Wat zou een goede volgende TT zijn @:Za ?
Ik ben oprecht benieuwd en we zijn er bijna.
oke dan let ik daar opquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het verschil dat deze TS de OP kaapt om een bepaalde TT te kunnen gebruiken, aard van het beestje, is ook niet de eerste keer dat ze dat doet.
Ik ben zeker niet van het in het wilde weg beschuldigen van iemand, en dat hij vreemd is gegaan daar lig ik niet wakker van, dat is een zaak tussen hem en zijn vrouw ook al heef heel Nederland daar een mening over, maar dit vind ik een ernstiger verhaal en hij heeft gewoon duidelijk de schijn tegen en er zijn meerdere verhalen/bronnen en dat kan gewoon geen toeval zijn, mocht het allemaal niet kloppen dan vind ik dat zeer kwalijk en dan mogen die mensen van mij flink aangepakt wordenquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:28 schreef Za het volgende:
[..]
Wat een overbodige reactie weer, sneren om het sneren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een gekke ideetjes heb jij joh. Misschien even een pauze nemen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:35 schreef Za het volgende:
[..]
Nee dat zijn de users hier, die zich verlustigen aan de aantijgingen aan het adres van Marco Borsato, zonder enig bewijs. En lullen over rokjes en shit en hem uitmaken voor smeerpijp, bewijs onnodig.
Ik heb een voorbeeld gesteld door Marco te veranderen in moeder, dan kun je zien wat voor viespeuken hier zitten.
Dan is het een ander verhaal he, voelt het minder ok?
Enig bewijs hij heeft er al 3 aan zijn kont hangenquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:35 schreef Za het volgende:
[..]
Nee dat zijn de users hier, die zich verlustigen aan de aantijgingen aan het adres van Marco Borsato, zonder enig bewijs. En lullen over rokjes en shit en hem uitmaken voor smeerpijp, bewijs onnodig.
Ik heb een voorbeeld gesteld door Marco te veranderen in moeder, dan kun je zien wat voor viespeuken hier zitten.
Dan is het een ander verhaal he, voelt het minder ok?
Over dat gesproken: ik ben nog steeds wel benieuwd naar je antwoord op mijn vraag waarom een 15-jarig meisje met LVB er niet uit zou kunnen zien als een "sexy 18-jarige".quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:28 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is het toch juist? Marco kende haar en haar moeder dus wel goed. Je bevestigd hiermee Za zijn punt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:02 schreef quirina het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |