Jou wel.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
soesje met haar leuke poesje![]()
die stuurt ze wel is via dm![]()
[ afbeelding ]
Handig bedacht wel.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Zo heeft mijn manager vandaag een e-mail naar het hele bedrijf gestuurd om aan te kondigen dat er nieuwe indeling komt en sommige teams krijgen ook nieuwe namen en afkortingen.
Vanaf 1 januari werk ik bij de SS
sjellie is uit de sjet, ik herhaal SJELLIE IS UIT DE SJET!quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:00 schreef Schakeltopia het volgende:
nee ik ben snel uit de sjet gegaan
Ik weet nog wel een leuk cafe om het te bespreken.quote:
Ah okayquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft met merkenrecht of zoiets te maken, we willen geen gedonder met Viva zelf krijgen, daarom is het forum ook Viva Forever in plaats van Viva genoemd. Viva Forever vonden users een beetje te lang voor de SC, dan bleef er weinig ruimte over voor een tt, dus heb ik er eerst VF van gemaakt, maar dat is zo nietszeggend en daarom is het nu VIV.
Ik had al zo'n vermoeden dat dat de reden voor de namen wasquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft met merkenrecht of zoiets te maken, we willen geen gedonder met Viva zelf krijgen, daarom is het forum ook Viva Forever in plaats van Viva genoemd. Viva Forever vonden users een beetje te lang voor de SC, dan bleef er weinig ruimte over voor een tt, dus heb ik er eerst VF van gemaakt, maar dat is zo nietszeggend en daarom is het nu VIV.
Het is dus geen ode aan @Viv ?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed gekozenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Zo heeft mijn manager vandaag een e-mail naar het hele bedrijf gestuurd om aan te kondigen dat er nieuwe indeling komt en sommige teams krijgen ook nieuwe namen en afkortingen.
Vanaf 1 januari werk ik bij de SS
Volgens mij kun je er wel copyright op laten vast leggen, al weet ik niet of Viva dat ook daadwerkelijk gedaan heeft.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:02 schreef suzi1 het volgende:
maar viva is ook gewoon een woord. daar kan je toch geen patent op krijgen dan??
Hij werd er al vrij snel op gewezen dat misschien niet meer te doenquote:
over wat? die minimies?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ja in dat geval denk ik er nog even over na soesje!
Een woord is een woord en een naam is een naam. En een bal is rond.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:02 schreef suzi1 het volgende:
maar viva is ook gewoon een woord. daar kan je toch geen patent op krijgen dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |