Ja Daniel heeft me echt heel erg positief verrast !quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:34 schreef WheeleE het volgende:
Wat een fantastisch eliminatiegerecht zeg! En wat deed Daniel het goed!
Haha, mooie vergelijkingquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:00 schreef WheeleE het volgende:
Heerlijke aflevering!
Het zal ongetwijfeld grotendeels door de montage komen maar Marco kwam over als een combinatie tussen Albus Dumbledore en Hannibal Lecter![]()
Volgend seizoen weer een hectische restaurantproef of cook-along met YES MARCO als chef, please.
quote:
Dit is zo'n andere Marco dan die we gisteren en vandaag hebben gezienquote:
ik zal na 2u eens even verder voor je zoeken, heb wel de ingredienten gevonden maar het recept zelf nog niet, kom er op terug. wie weet kan ik er achter komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
Die opdracht van gisterenheb al geprobeerd het recept van de tipomisu te vinden. Helaas staat ie op een Australische website, maar vanuit NL kan je daar niet op
dit is in elk geval de ingrediëntenlijst maar die had je vast zelf ook al gevondenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
Die opdracht van gisterenheb al geprobeerd het recept van de tipomisu te vinden. Helaas staat ie op een Australische website, maar vanuit NL kan je daar niet op
Kloptquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit is in elk geval de ingrediëntenlijst maar die had je vast zelf ook al gevonden
https://www.mastercook.co(...)ls?recipeId=29051290
Heldinquote:Op woensdag 19 oktober 2022 14:23 schreef Nizno het volgende:
vanuit Los Angeles mocht ik hem openen![]()
ik heb een pdf er van gemaakt dus als je je mailadres even in mn dm gooit @:agnesgru dan mail ik je.
was kleine moeite toen ik eenmaal een goeie manier had gevonden om me voor te doen als een ander afkomst. Stond geen enkele Australische tussen dus dat was even hopen dat het ergens werkte.quote:
Topquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
was kleine moeite toen ik eenmaal een goeie manier had gevonden om me voor te doen als een ander afkomst. Stond geen enkele Australische tussen dus dat was even hopen dat het ergens werkte.
Londen werkte niet, maar Los Angeles wel.
zit in je mail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |