SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.![]()
![]()
Ja ommiikkrroonnn komt eraanquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:15 schreef DonDruiper het volgende:
Ik denk tussen de 10k en de 20k
Alsof het iets uitmaakt
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Goede gokquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:15 schreef DonDruiper het volgende:
Ik denk tussen de 10k en de 20k
Alsof het iets uitmaaktBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dammit, geen Omikronbokaal voor mij.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zou het? Ik bedoel.. als je bedreigd wordt, dan hoor je er wel eckt bij hé.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:16 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Marinootje wordt ook bedreigd
Alles voor de aandacht.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Eigenlijk zou gewoon helemaal niemand meer het nieuws moeten volgen en gewoon zijn/haar leven leiden. Dat er ook gewoon geen hont meer naar de persco's kijkt. En dan als je straks aangehouden wordt of zo van "oh, mag dat niet".
Dramatisch gedoe allemaal.![]()
We gaan echt de hele teringzooi weer dichtgooien hé
En voor eenieder die zo dom is om te denken dat dat voor drie weekjes gaat zijn: gaat het niet zijn, dan zit je tot eind maart/april weer binnen, inclusief een avondklok want die komt er ook, 100%
Als ze nu echt alles weer helemaal dicht gaan gooien, want hu hu omicron, dan stop er maar gewoon helemaal mee met alles, zinloze zooi![]()
Met het oog op Omicron hebben wij als gezin volgende week een afspraak bij de notaris gemaakt voor een testament.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Hij wou niet alleen zijn met kerst en nu krijgt hij een beveiliger bij zichquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:16 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Marinootje wordt ook bedreigd
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2021 15:19:45 ]![]()
Laat me raden, je doneert alles aan FOK! en je kinderen krijgen niks. En zo hoort het.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:18 schreef DonDruiper het volgende:
Met het oog op Omicron hebben wij als gezin volgende week een afspraak bij de notaris gemaakt voor een testament.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Moet je een mondkapje op bij de notaris? Of is een QR code voldoende?quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:18 schreef DonDruiper het volgende:
Met het oog op Omicron hebben wij als gezin volgende week een afspraak bij de notaris gemaakt voor een testament.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: