Dat zou het eind betekenen van "de pandemie" in een maandje oid.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Snel mijn put opties verkopen dus want omicron is een natte dweil?
tenzij ze het op een andere wijze in stand houdenquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat zou het eind betekenen van "de pandemie" in een maandje oid.
Omdat in ZA de golf weer omlaag gaat zijn wij binnen een maand uit de pandemie?quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
maar wat moeten we dan gaan doen? er valt wel een leegte dan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kweet het ook niet. Volgens mij moet ik gewoon de grote gok aan gaan. All in op zwart.quote:
je bent nog jong(toch?)quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kweet het ook niet. Volgens mij moet ik gewoon de grote gok aan gaan. All in op zwart.
Ik vind jouw methode leuk voor als de zorg het aan kan.. En evt valt er wat voor te zeggen dat je het even wat vertraagd zolang er geen vaccinaties zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Toch geloof ik nog steeds dat het RIVM handelt met de beste bedoeling.
Dus als voor die oudjes vaccineren en boosteren beter is zal dat wel.
Zelf meer voorstander voor snel meer doden en daarna bijna volledige natuurlijke immuniteit, maar ik ben daarin dan ook veel harder dan de gem Nederlander.
Haha slecht advies Grey. Gokken is slecht.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent nog jong(toch?)
dus doen
Mag je hem ook in je bovenbeen of bil krijgen? Zodat je zeker weet dat het een in spier terecht komt?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kweet het ook niet. Volgens mij moet ik gewoon de grote gok aan gaan. All in op zwart.
FEDs printer goes brrrrrrrquote:
you have to life a littlequote:Op vrijdag 17 december 2021 20:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Haha slecht advies Grey. Gokken is slecht.
Ja, betrapt op het strooien van zand.quote:
In je bil lopen ook best veel aderen...quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:27 schreef _I het volgende:
[..]
Mag je hem ook in je bovenbeen of bil krijgen? Zodat je zeker weet dat het een in spier terecht komt?
Of is dat een gekke vraag?
Waar hadde gij dit kekke plaatje vandaan jong?quote:
twitter.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar hadde gij dit kekke plaatje vandaan jong?
Ja, dat zeg ik precies inderdaad.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat in ZA de golf weer omlaag gaat zijn wij binnen een maand uit de pandemie?
Ik bewonder je optimisme.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik precies inderdaad.
Bij het accepteren van meer doden maakt het niet uit of de zorg het aankan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind jouw methode leuk voor als de zorg het aan kan.. En evt valt er wat voor te zeggen dat je het even wat vertraagd zolang er geen vaccinaties zijn.
Maar vertragen is geen long term solution.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |