SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even met een groot mes met ketchup aanbellen met een grote grijnsquote:Op donderdag 16 december 2021 23:06 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben hier iemand beneden op bezoek. Fucking schreeuwlelijk
Nietquote:Op donderdag 16 december 2021 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen over het algemeen niet met hun piemel denken en ze niet beoordelen op 'wil ik er sex mee'
Ja kan er net om lachen. Is dat zelfde huis met kut hondjesquote:Op donderdag 16 december 2021 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even met een groot mes met ketchup aanbellen met een grote grijns
Mooi klaar mee als dat toevallig net de periode is waarin je lekker baardgroei aan het ontwikkelen bent of je krappe b ineens verwordt tot een lekkere D.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Wachttijden bij de VU voor alleen de diagnostiek zijn al opgelopen naar 2,5 tot 3 jaar.
Ja ik kan je er ook niet mee helpenquote:Op donderdag 16 december 2021 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan er net om lachen. Is dat zelfde huis met kut hondjes
Ja, Jon Snow met je piemolquote:Op donderdag 16 december 2021 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen over het algemeen niet met hun piemel denken en ze niet beoordelen op 'wil ik er sex mee'
Kan ook. Maar een echte tijger is niet te temmenquote:Op donderdag 16 december 2021 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was het niet eye of the tiger?
Zag dit binnen 0,2 seconden.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mooi klaar mee als dat toevallig net de periode is waarin je lekker baardgroei aan het ontwikkelen bent of je krappe b ineens verwordt tot een lekkere D.
En ondertussen denk jij alleen maar nee nee neeeeeee![]()
Hey misschien weet jij dat wel. Waarom vragen ze je eigenlijk om al als je gewenste geslacht te gaan leven en kleden zonder dat je eigenlijk al echt ver in je transitie bent? Voelt het gros zich daar eigenlijk wel comfortabel bij?
Vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 16 december 2021 23:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan ook. Maar een echte tijger is niet te temmen
Goedemorgen maar weerquote:Op donderdag 16 december 2021 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan er net om lachen. Is dat zelfde huis met kut hondjes
Verrassendquote:Op donderdag 16 december 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag dit binnen 0,2 seconden.
Ik vind het wel bijzonder wat testosteron met een lichaam doetquote:Op donderdag 16 december 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Zag laatst Sam Bettens en die leek vroeger als vrouw minder mannelijk dan nu als man vrouwelijk, verwarrend wel.
Ik zie ook weleens iets.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Zag laatst Sam Bettens en die leek vroeger als vrouw minder mannelijk dan nu als man vrouwelijk, verwarrend wel.
Het is me wel een godenstofje ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijzonder wat testosteron met een lichaam doetDan niet alleen spiertechnisch maar ook als je naar handen e.d. kijkt.
quote:Op donderdag 16 december 2021 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedemorgen maar weer [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |