abonnement Unibet Coolblue
pi_202736498
https://www.revolver.news(...)operators-january-6/

Hier, stukje leesvoer over "TEH INSURRECTION"

Internet detectives *O*
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202736511
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:37 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat weet je natuurlijk pas zodra de ongevaccineerden en masse besmet raken. Het kan nu ongevaarlijker lijken omdat mensen die al gevaccineerd zijn antistoffen hebben en dus niet zo ziek worden.
Jij gelooft dat zuid Afrika een hogere vaccinatiegraad heeft dan Nederland?
  dinsdag 21 december 2021 @ 14:47:18 #228
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202736533
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:46 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je snapt het nog steeds niet, email, facebook e.d zijn niet van de staat. Ik heb trouwens geen facebook, nog nooit gehad.

epicbeardman in BNW / Toekomst van de Green Vaccine Passport/corona-apps

Google moet altijd nog gevraagd worden door de staat op dit moment voor inzage in mijn gegevens, jij vindt het allemaal prima dat de staat ons beheerd, of EU. Of welk grote macht er achter de ID2020 app zit en aan de touwtjes trekt.

Heel groot verschil zit daar in.

Stel je voor elke politieagent heeft inzage in jouw digitale dossier en alles wat daar bij komt kijken in de toekomst? als je door politie staande wordt gehouden op de snelweg checken ze je QR en zien ze ALLES over je. Ook als je keer slecht over de politie hebt gepraat op FOK.nl of waar dan ook. De staat gaat jouw straks verbieden om te posten op social media of accounts te hebben. Dat is de toekomst...
Eh nee. De QR code in Nederland geeft groen of rood aan.
Je id is al jaren verplicht.
En heb je er toen over lopen jammeren toen dat verplicht werd?
Ik heb tot nu toe nog maar 1x mijn QR code moeten laten zien, mijn vispas wat meer info weer geeft nu al 20x maar dat is ook heel extreem hier door de vele illegale Duitse vissers.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202737239
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
We weten ieder geval dat omikron besmettelijker is en lang niet zo gevaarlijk als Delta. Het bewijs daarvoor zit in Zuid Afrika en in het VK waar de besmettingen weliswaar hoog zijn maar de ziekenhuis opnamen qua omikron achter blijven. Met deze kennis, vind je het huidige beleid van onze regering dan te rechtvaardigen? Snap je wel dat wij nu wereldnieuws zijn omdat we met een relatief hoge vaccinatiegraad alsnog in een keiharde lockdown gaan zonder dat er een noodzaak voor is?
Hoe kun je in godsnaam het huidige beleid verdedigen en geloven dat er geen andere motieven spelen?
Luister jij ook naar de redenen die worden gegeven voor de huidige lockdown of lees je alleen wat je wil lezen?

Ja, het ziet er goed uit. Het lijkt erop dat omicron een stuk milder is, wat leidt tot minder ziekenhuisopnames. We weten het alleen niet zeker en daar wringt de schoen.

Het probleem is dat de ziekenhuizen al retevol liggen. Mocht omicron toch voor een hoop opnames zorgen, dan kan het flink fout gaan. Daarom neemt de regering nu het zekere voor onzekere. Als omicron inderdaad blijkt mee te vallen, dan kan de boel weer open.

We staan daarin niet alleen. Ook in het VK gaan steeds meer zaken dicht, uit angst voor omicron.

Hopelijk valt het mee en kan deze jongen in maart alsnog op wintersport.

quote:
Ik ben trouwens ook echt benieuwd wat je vind van het feit dat onze bewindslieden vol in de zak zitten van het WEF en dat er openlijk gesproken word over een great reset ondanks het feit dat dit door het huidige kabinet werd afgedaan als een samenszweringstheorie?
Hoe de wappiebrigade 'the Great Reset' interpreteert is dan ook een complottheorie. Het zijn wat ideeën om de wereld te veranderen als deze crisis straks voorbij is.

De heer Schwab hoopt op medewerking van de hele westerse wereld. Laat de beste man vooral in de waan dat dat lukt. Ons kabinet durft nog niet eens de hypotheekrenteaftrek de nek om te draaien, laat staan dat de hele samenleving op de schop gaat.

Dat paniekerige gezeik over the Great Reset is echt gedoe om niks.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 21 december 2021 @ 15:41:24 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202737346
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Luister jij ook naar de redenen die worden gegeven voor de huidige lockdown of lees je alleen wat je wil lezen?

Ja, het ziet er goed uit. Het lijkt erop dat omicron een stuk milder is, wat leidt tot minder ziekenhuisopnames. We weten het alleen niet zeker en daar wringt de schoen.

Het probleem is dat de ziekenhuizen al retevol liggen. Mocht omicron toch voor een hoop opnames zorgen, dan kan het flink fout gaan. Daarom neemt de regering nu het zekere voor onzekere. Als omicron inderdaad blijkt mee te vallen, dan kan de boel weer open.

We staan daarin niet alleen. Ook in het VK gaan steeds meer zaken dicht, uit angst voor omicron.

Hopelijk valt het mee en kan deze jongen in maart alsnog op wintersport.
[..]
Hoe de wappiebrigade 'the Great Reset' interpreteert is dan ook een complottheorie. Het zijn wat ideeën om de wereld te veranderen als deze crisis straks voorbij is.

De heer Schwab hoopt op medewerking van de hele westerse wereld. Laat de beste man vooral in de waan dat dat lukt. Ons kabinet durft nog niet eens de hypotheekrenteaftrek de nek om te draaien, laat staan dat de hele samenleving op de schop gaat.

Dat paniekerige gezeik over the Great Reset is echt gedoe om niks.
Eens en de allergische reactie over dat je gegevens op straat liggen slaat helemaal de plank mis.
De overheid heeft al je gegevens al.
Je hebt een I'd kaart en je financiële status weten ze ook aangezien je BTW betaald en de overige dit allemaal gewoon in kan zien.
Wat ik niet snap is dat als je zo allergisch bent voor verspreiden van informatie waarom men nog met een smartphone het hier spuwt in dit topic.
Alleen al om er gebruik van te kunnen maken heb je al een mobiel abbo en een Google account etc.
Tenminste groot gedeelte hier wel.
Ik noemde net maar een paar voorbeelden op maar er zijn er tig waarbij je informatie gewoon te achterhalen valt.

Nja hoe het went of keert dit is niet het topic voor corona bladieblah daar hebben we nu meer dan 20 topics voor in bnw.
En dit gaat over de verkiezingen in de VS, en men dwaalt elke keer af om maar niet te willen horen over de fraude (bewijs) het falen van 4 jaar oompaloempa of 6 januari.

Dus gaarne weer ontopic.

Dank u.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202737768
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
Leg mij eens waarom Rutte (nota bene de politiek leider van de partij waar jij naar eigen zeggen op hebt gestemd) de QR-code zou willen handhaven als corona op z'n retour is).
Beleidsmakers zullen in veel gevallen alles doen om hun controle en macht te vergroten. En wanneer zal Covid op z'n retour gaan? Het ziet er juist naar uit dat dit een jaarlijks terugkerend fenomeen blijft. Die QR-code blijft nog wel even en is ook makkelijk te koppelen aan allerlei andere zaken. Het valt mij als VVD-stemmer (want inderdaad, ik heb op deze partij gestemd) tegen dat zij hier zo makkelijk in meegaan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
De bangeriken zijn vooral de anti-vaxxers. Waarom je druk maken om een lullig prikje? Zelfs als je ervan overtuigd dat het niet werkt (wat het wel doet): baat het niet, dan schaadt het niet.
Je draait het om. De vermeende "anti-vaxxers" (definitie hier graag) zijn over het algemeen niet degenen die elke avond half snikkend voor de buis zitten om zich te voeden met een verscheidenheid aan apocalyptische MSM-narratieven, over hoe erg Covid wel niet is en hoe moreel verwerpelijk de ongevaccineerden wel niet zijn. Er zijn ondertussen mensen zo ontzettend bang voor Covid, dat er wellicht een redelijk grote groep nog zo gek valt te krijgen om zich maandelijks te laten bij-boosteren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202738046
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2021 16:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Beleidsmakers zullen in veel gevallen alles doen om hun controle en macht te vergroten.
daarom was 6 januari dus een poging tot staatsgreep. :D
pi_202738064
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2021 16:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Beleidsmakers zullen in veel gevallen alles doen om hun controle en macht te vergroten. En wanneer zal Covid op z'n retour gaan? Het ziet er juist naar uit dat dit een jaarlijks terugkerend fenomeen blijft. Die QR-code blijft nog wel even en is ook makkelijk te koppelen aan allerlei andere zaken. Het valt mij als VVD-stemmer (want inderdaad, ik heb op deze partij gestemd) tegen dat zij hier zo makkelijk in meegaan.
Corona verdwijnt niet, maar staat straks wel weer op een laag pitje. Als het lente/zomer is en er zijn nauwelijks nieuwe besmettingen en ziekenhuisopnames, is er geen reden meer om de QR-code te handhaven. Ik ben er dan ook van overtuigd dat die code dan niet langer nodig is in de horeca en andere gelegenheden.

Wanneer dat moment komt? Dan zien we met onze eigen ogen. Het RIVM is al anderhalf jaar transparant over het aantal besmettingen en opnames. Mocht de regering het stringente beleid handhaven terwijl daar geen reden voor is, dan is dat aanleiding om vraagtekens te plaatsen.

Ondernemers hekelen die lockdowns en QR-code. Waarom zou je die als VVD willen handhaven, wetende dat dat leidt tot een electorale afstraffing? Het huidige beleid kost de VVD al (virtuele) zetels. Reken maar dat lokale afdelingen daar niet blij mee zijn, met de gemeenteraadsverkiezingen op komst.

quote:
Je draait het om. De vermeende "anti-vaxxers" (definitie hier graag) zijn over het algemeen niet degenen die elke avond half snikkend voor de buis zitten om zich te voeden met een verscheidenheid aan apocalyptische MSM-narratieven, over hoe erg Covid wel niet is en hoe moreel verwerpelijk de ongevaccineerden wel niet zijn. Er zijn ondertussen mensen zo ontzettend bang voor Covid, dat er wellicht een redelijk grote groep nog zo gek valt te krijgen om zich maandelijks te laten bij-boosteren.
Werkelijk? In mijn gevaccineerde omgeving zie ik geen angst, wel irritatie over de zoveelste lockdown.

Intussen leven er onder wappies, antivaxxers of hoe je zo ook wil nemen de meest krankzinnige theorieën.

Onze eigen Chivaz voorziet een of andere fascistische machtsovername. Die denkt dat we straks opgescheept zitten met een corona-Gestapo en dat Klaus Schwab de vrije wereld in een ijzeren greep houdt.

Andere wappies denken dat ongevaccineerde straks opgesloten worden in kampen, ze vergelijken zichzelf met joden. Dan is er ook nog een groep wapperts die denkt dat vaccins leiden tot massasterfte, wereldwijde genocide.

Wie is er dan de bangerik? Want als ik bovenstaande waanzin zou geloven, zou ik ook bang zijn.

Gelukkig spoor ik wel en weet ik dat dat allemaal dom gelul is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202738141
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 16:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Corona verdwijnt niet, maar staat straks wel weer op een laag pitje. Als het lente/zomer is en er zijn nauwelijks nieuwe besmettingen en ziekenhuisopnames, is er geen reden meer om de QR-code te handhaven. Ik ben er dan ook van overtuigd dat die code dan niet langer nodig is in de horeca en andere gelegenheden.

Wanneer dat moment komt? Dan zien we met onze eigen ogen. Het RIVM is al anderhalf jaar transparant over het aantal besmettingen en opnames. Mocht de regering het stringente beleid handhaven terwijl daar geen reden voor is, dan is dat aanleiding om vraagtekens te plaatsen.

Ondernemers hekelen die lockdowns en QR-code. Waarom zou je die als VVD willen handhaven, wetende dat dat leidt tot een electorale afstraffing? Het huidige beleid kost de VVD al (virtuele) zetels. Reken maar dat lokale afdelingen daar niet blij mee zijn, met de gemeenteraadsverkiezingen op komst.
[..]
Werkelijk? In mijn gevaccineerde omgeving zie ik geen angst, wel irritatie over de zoveelste lockdown.

Intussen leven er onder wappies, antivaxxers of hoe je zo ook wil nemen de meest krankzinnige theorieën.

Onze eigen Chivaz voorziet een of andere fascistische machtsovername. Die denkt dat we straks opgescheept zitten met een corona-Gestapo en dat Klaus Schwab de vrije wereld in een ijzeren greep houdt.

Andere wappies denken dat ongevaccineerde straks opgesloten worden in kampen, ze vergelijken zichzelf met joden. Dan is er ook nog een groep wapperts die denkt dat vaccins leiden tot massasterfte, wereldwijde genocide.

Wie is er dan de bangerik? Want als ik bovenstaande waanzin zou geloven, zou ik ook bang zijn.

Gelukkig spoor ik wel en weet ik dat dat allemaal dom gelul is.
De QR code werd ingevoerd in de zomer toen er op dat moment haast geen problemen waren met covid. Waarom denk je dan dat hij volgende zomer zal verdwijnen ? En denk je dan dat de QR in de winter weer terug komt ?
pi_202738320
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 16:28 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
De QR code werd ingevoerd in de zomer toen er op dat moment haast geen problemen waren met covid. Waarom denk je dan dat hij volgende zomer zal verdwijnen ? En denk je dan dat de QR in de winter weer terug komt ?
Onze QR-code werd eind september ingevoerd en ging gepaard met een versoepeling van de beperkingen. Idee was dat iedereen zich tegen die tijd had kunnen laten vaccineren. De boel kon verder worden geopend, zonder dat dit samen zou gaan met een najaarsgolf. Dat was althans de hoop.

Zolang het coronavirus voor volle ziekenhuizen blijft zorgen, zal de QR-code van kracht blijven.

Als dat verandert - bijvoorbeeld als omicron de zegen blijkt waar we allemaal op hopen - dan verdwijnt ook de QR-code. Daar ben ik van overtuigd.

Mocht corona niet langer leiden tot volle ziekenhuizen en de QR-code blijft toch van kracht, dan zit ik er volledig naast. Ik ben niet te beroerd om dat tegen die tijd te erkennen. Maar vooralsnog zie ik echter geen reden dat te denken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202738367
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 16:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Onze QR-code werd eind september ingevoerd en ging gepaard met een versoepeling van de beperkingen. Idee was dat iedereen zich tegen die tijd had kunnen laten vaccineren. De boel kon verder worden geopend, zonder dat dit samen zou gaan met een najaarsgolf. Dat was althans de hoop.

Zolang het coronavirus voor volle ziekenhuizen blijft zorgen, zal de QR-code van kracht blijven.

Als dat verandert - bijvoorbeeld als omicron de zegen blijkt waar we allemaal op hopen - dan verdwijnt ook de QR-code. Daar ben ik van overtuigd.

Mocht corona niet langer leiden tot volle ziekenhuizen en de QR-code blijft toch van kracht, dan zit ik er volledig naast. Ik ben niet te beroerd om dat tegen die tijd te erkennen. Maar vooralsnog zie ik echter geen reden dat te denken.
Voor horeca enzo in September. Voor reizen al in Juli.

Ik hoop dat je gelijk hebt. Al denk ik dat we er de komende jaren echt nog niet vanaf zijn. Van zowel covid als de QR.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjemmert op 21-12-2021 16:46:56 ]
pi_202738468
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 16:41 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Voor horeca enzo in September. Voor reizen al in Juli.
Juli was een EU-brede maatregel, genomen met het oog op de vakantiedrukte. Vorig jaar september beleefde heel Europa een opleving van coronagevallen omdat vakantieganger het virus mee naar huis namen.

Nogmaals, vooralsnog vallen de beperkingen best uit te leggen. Corona vormt nou eenmaal nog altijd een gigantisch probleem.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202738507
Niks geen 3D schaak, de verklaring is heel eenvoudig, het zijn Trump's vaccins! :D

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202738722
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 16:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]
daarom was 6 januari dus een poging tot staatsgreep. :D
Een stel idioten, met een dwaas in carnavalskleren en stierenhoorns, voorop tellen nochtans niet als beleidsmakers. Al kan ik goed begrijpen een progressief georiënteerd persoon als jij, dit onderscheidt wellicht lastig kunt maken. De progressieve geest is immers wel fan van clowneske figuren in de politiek, als je bijvoorbeeld in Amerikaanse context 'the Squad' bekijkt, die zouden waarschijnlijk beter in een circus passen dan in de politiek. Hihi.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 16:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Corona verdwijnt niet, maar staat straks wel weer op een laag pitje. Als het lente/zomer is en er zijn nauwelijks nieuwe besmettingen en ziekenhuisopnames, is er geen reden meer om de QR-code te handhaven. Ik ben er dan ook van overtuigd dat die code dan niet langer nodig is in de horeca en andere gelegenheden.

Wanneer dat moment komt? Dan zien we met onze eigen ogen. Het RIVM is al anderhalf jaar transparant over het aantal besmettingen en opnames. Mocht de regering het stringente beleid handhaven terwijl daar geen reden voor is, dan is dat aanleiding om vraagtekens te plaatsen.

Ondernemers hekelen die lockdowns en QR-code. Waarom zou je die als VVD willen handhaven, wetende dat dat leidt tot een electorale afstraffing? Het huidige beleid kost de VVD al (virtuele) zetels. Reken maar dat lokale afdelingen daar niet blij mee zijn, met de gemeenteraadsverkiezingen op komst.
Leuke theorie maar de werkelijkheid laat tot op heden anders zien. Ik kan enkel hopen dat je voor de toekomst gelijk hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
Intussen leven er onder wappies, antivaxxers of hoe je zo ook wil nemen de meest krankzinnige theorieën.

Onze eigen Chivaz voorziet een of andere fascistische machtsovername. Die denkt dat we straks opgescheept zitten met een corona-Gestapo en dat Klaus Schwab de vrije wereld in een ijzeren greep houdt.

Andere wappies denken dat ongevaccineerde straks opgesloten worden in kampen, ze vergelijken zichzelf met joden. Dan is er ook nog een groep wapperts die denkt dat vaccins leiden tot massasterfte, wereldwijde genocide.

Wie is er dan de bangerik? Want als ik bovenstaande waanzin zou geloven, zou ik ook bang zijn.

Gelukkig spoor ik wel en weet ik dat dat allemaal dom gelul is.
"Wappies", "anti-vaxxers", definities zouden hier fijn zijn, Koos. Want wie behoren er allemaal tot deze groep(en)? En al deze mensen omarmen het gedachtegoed dat jij hier schetst? Ik heb het idee van niet namelijk. Het is voornamelijk een hysterische hyperbool die je hier creëert. En van @Chivaz zijn post, die heel begrijpelijk bepaalde kritische vragen stelt, maak je een grote stropop.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202738845
Fox News neemt ook geen genoegen meer met tests. Vaccinatie verplicht!

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202739080
Het onderwijs in Texas wordt er vast een stuk beter van! :')

twitter


Hoeveel vervolgingen zijn er al?

En komen er ook rituele boekverbrandingen?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202739391
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2021 16:58 schreef HowardRoark het volgende:

Leuke theorie maar de werkelijkheid laat tot op heden anders zien. Ik kan enkel hopen dat je voor de toekomst gelijk hebt.
Tot op heden zijn er dan ook gegronde redenen voor maatregelen. De ziekenhuizen stromen vol, de zorg loopt op z'n tandvlees.

Het kabinet staat juist te popelen om de beperkingen op te heffen. Dat zag je afgelopen zomer ook, toen de horeca weer volledig open ging. Deze versoepeling bleek te prematuur, waardoor het aantal besmettingen en opnames weer explodeerde. Maar het liet zien dat het kabinet ook zsm weer terug wil naar het oude normaal.

Ik ben dus niet bang voor maatregelen die in het post-coronatijdperk van kracht blijven.

quote:
"Wappies", "anti-vaxxers", definities zouden hier fijn zijn, Koos. Want wie behoren er allemaal tot deze groep(en)? En al deze mensen omarmen het gedachtegoed dat jij hier schetst? Ik heb het idee van niet namelijk. Het is voornamelijk een hysterische hyperbool die je hier creëert. En van @:Chivaz zijn post, die heel begrijpelijk bepaalde kritische vragen stelt, maak je een grote stropop.
Heb jij soms moeite met lezen. Ik geef aan dat er binnen het kamp van de ongevaccineerden uiteenlopende angstbeelden leven, van kampen tot genocide.

Chivaz stelt geen 'begrijpelijke vragen'. Hij blaast het WEF en the Great Reset op tot ongekende proporties. Het is dom wappiegelul, voer voor angstige poeperds.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202739760
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Luister jij ook naar de redenen die worden gegeven voor de huidige lockdown of lees je alleen wat je wil lezen?

Ja, het ziet er goed uit. Het lijkt erop dat omicron een stuk milder is, wat leidt tot minder ziekenhuisopnames. We weten het alleen niet zeker en daar wringt de schoen.

Het probleem is dat de ziekenhuizen al retevol liggen. Mocht omicron toch voor een hoop opnames zorgen, dan kan het flink fout gaan. Daarom neemt de regering nu het zekere voor onzekere. Als omicron inderdaad blijkt mee te vallen, dan kan de boel weer open.

We staan daarin niet alleen. Ook in het VK gaan steeds meer zaken dicht, uit angst voor omicron.

Hopelijk valt het mee en kan deze jongen in maart alsnog op wintersport.
[..]
Hoe de wappiebrigade 'the Great Reset' interpreteert is dan ook een complottheorie. Het zijn wat ideeën om de wereld te veranderen als deze crisis straks voorbij is.

De heer Schwab hoopt op medewerking van de hele westerse wereld. Laat de beste man vooral in de waan dat dat lukt. Ons kabinet durft nog niet eens de hypotheekrenteaftrek de nek om te draaien, laat staan dat de hele samenleving op de schop gaat.

Dat paniekerige gezeik over the Great Reset is echt gedoe om niks.
Waar baseren ze de mogelijkheid op dat de ziekenhuizen vol komen te liggen met omicron patienten? Die mogelijke verwachting is totaal uit de lucht gegrepen, nogmaals in Zuid Afrika heeft men nergens de maatregelen aangescherpt en de ziekenhuis opnamen liggen een stuk lager dan met delta.
Dan rest alleen nog maar de vraag waarom die harde lockdown?
De enige logische conclusie die ik kan trekken is dat men het verzet wilt breken onder de bevolking. Een harde lockdown voor Nederland zodat 2G algemeen geaccepteerd word.
Ook het 2G gebeuren is nu totaal zinloos gezien het feit dat Omikron een stuk besmettelijker is en minder gevaarlijk dan Delta.
Het beleid valt gewoon niet meer te verdedigen.
pi_202740075


How to destroy economy's for dummys heeft Biden vast gelezen
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202740119
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 18:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waar baseren ze de mogelijkheid op dat de ziekenhuizen vol komen te liggen met omicron patienten? Die mogelijke verwachting is totaal uit de lucht gegrepen, nogmaals in Zuid Afrika heeft men nergens de maatregelen aangescherpt en de ziekenhuis opnamen liggen een stuk lager dan met delta.
Dan rest alleen nog maar de vraag waarom die harde lockdown?
De enige logische conclusie die ik kan trekken is dat men het verzet wilt breken onder de bevolking. Een harde lockdown voor Nederland zodat 2G algemeen geaccepteerd word.
Ook het 2G gebeuren is nu totaal zinloos gezien het feit dat Omikron een stuk besmettelijker is en minder gevaarlijk dan Delta.
Het beleid valt gewoon niet meer te verdedigen.
De tekenen uit Zuid-Afrika zijn hoopvol, maar we weten simpelweg nog te weinig over de omicron-variant. Het is nog geen zekerheid dat omicron leidt tot minder ziekenhuisopnames (al ziet het er absoluut goed uit).

Omdat de ziekenhuizen momenteel al vol liggen, neemt het kabinet geen risico. Voorkomen is beter dan genezen. Als vast staat dat omicron enorm meevalt, kan de boel zsm weer open.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202740282
twitter


Luister naar je held, @Chivaz. You're playing into their hands!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202740440
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 18:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
De tekenen uit Zuid-Afrika zijn hoopvol, maar we weten simpelweg nog te weinig over de omicron-variant. Het is nog geen zekerheid dat omicron leidt tot minder ziekenhuisopnames (al ziet het er absoluut goed uit).

Omdat de ziekenhuizen momenteel al vol liggen, neemt het kabinet geen risico. Voorkomen is beter dan genezen. Als vast staat dat omicron enorm meevalt, kan de boel zsm weer open.
Zo snel mogelijk open met 2G. Een wens van je grote held Paternotte en zijn kameraden bij D66.
Wat vind je daar nu eigenlijk van die 2G nu delta uit onze samenleving verdwijnt en het veel besmettelijkere en minder gevaarlijke Omikron variant rondwaart?
pi_202740461
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 december 2021 18:42 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]

Luister naar je held, @:Chivaz. You're playing into their hands!
Nogmaals ik geef geen ene moer of iemand is gevaccineerd of niet. Het is een vooralsnog een vrije keuze die in rap tempo minder vrij word. Het grote gevaar is het covidfascisme en dat is waar ik de grootste moeite mee heb.
pi_202740466
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:44 schreef epicbeardman het volgende:
https://www.revolver.news(...)operators-january-6/

Hier, stukje leesvoer over "TEH INSURRECTION"

Internet detectives *O*
Dat verdient uiteraard ook een statement van President Trump.

pi_202740496
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 december 2021 17:06 schreef Kijkertje het volgende:
Fox News neemt ook geen genoegen meer met tests. Vaccinatie verplicht!

[ twitter ]
Helaas gaan die ook mee met het covidfascisme, jammer want ze hadden een statement kunnen maken door de keuze voor vaccinatie vrij te houden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')