Allemaal met de mond opengemaakt zo te zien.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vermoed dat Gurney al een half kratje heeft stuk gezopen.
Hij zong mokerlam Sweet Caroline voor het podium.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had ik dat begrepen ja. Met dat theatrale gedoe na eoa toernooiwinst. Maar wat is er nu aan de hand dan?
Ik schakel wel een kwartiertje eerder in vanavondquote:Op donderdag 16 december 2021 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig uit te leggen maar hij stond net te zingen en doet nu weer debiel.
Oh ik dacht dat het over Zijtveld ging. Kon het al niet zo goed plaatsen allemaal. Naja.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zong mokerlam Sweet Caroline voor het podium.
Vervolgens ging Kleermaker er met een gestrekt been in maar wel een beetje te ver.
Beetje dommig dit (en ook wat ongepast).quote:Op donderdag 16 december 2021 17:46 schreef Tagliano het volgende:
Wat Kleermaker zegt kan echt prima in de kroeg of een topic als dit maar doe het nou niet op TV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |