abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202643721
Sinds een dag of 3 hebben we een nieuwe koelkast. Dubbeldeurs met vriezer erbij van het merk Candy.

Ik hoor een hoge piep uit dat ding komen en ik ben de enige thuis die het hoort }:| De piep komt van de zijkant en/of achterkant vandaan. Iemand er ervaring mee en weet wat het kan zijn?
pi_202643733
Muis eerst doodmaken voordat je hem in de koelkast legt :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_202643738
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 10:07 schreef StateOfMind het volgende:
Muis eerst doodmaken voordat je hem in de koelkast legt :7
Ja grappig }:|
pi_202643748
Bloedserieus.
Dode muizen piepen niet 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 16 december 2021 @ 10:14:14 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202643806
Als ik er op google is het iets waar je naar moet laten kijken.

quote:
If you notice a refrigerator high pitched whining sound or whistling noise in your appliance coming from the vicinity of the freezer compartment, the most common reason for it will be the evaporator fan. ... You'll need to have the evaporator fan replaced entirely since the fan motor cannot be lubricated.
Je kunt ook zelf even googelen op je specifieke koelkast om te kijken of anderen dezelfde klacht melden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_202644898
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 10:14 schreef Lienekien het volgende:
Als ik er op google is het iets waar je naar moet laten kijken.
[..]
Je kunt ook zelf even googelen op je specifieke koelkast om te kijken of anderen dezelfde klacht melden.
Top!
pi_202651804
Zeker melding maken.

Geluiden die erbij horen zijn:
Brommen
Suizen
Knakken

Fluiten en piepen niet. Als het een elektronische piep is, dan zit het waarschijnlijk in de aansturing van de compressor. Candy is overigens ook wel onderkant markt. Daar moet je niet te veel van verwachten.
Laat die handjes wapperen!
pi_202652343
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 19:00 schreef Gieliovd het volgende:
Candy is overigens ook wel onderkant markt. Daar moet je niet te veel van verwachten.
Dit is het eerste waar ik aan dacht toen ik de OP las.

Ik vermoed dat ze zullen zeggen dat het normaal is en qua kwaliteit/prijs kan je ook niet heel veel meer verwachten.

Wat je kan doen is naar hele harde muziek luisteren dan hoor je na verloop de hoge tonen niet meer.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')