Ik weet over het algemeen geeneens wat ik de volgende dag ga doen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:09 schreef Charz het volgende:
Vandaag al gedeeltelijk kerstboodschappen in huis gehaald.. ennnn ga voor het eerst oliebollen bakken met oud en nieuw.
Het is FRIET godverdommequote:Op vrijdag 17 december 2021 18:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Patat.
Ik doe ook patat. Met twee snacks.
je zou kunnen starten met maaltijden inplannenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet over het algemeen geeneens wat ik de volgende dag ga doen.
Doe lekker zelfquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:14 schreef Charz het volgende:
Kan een blauwe die link fixen aub, zo niet ook prima.
Normaal werk ik mijzelf de tering in en vandaag had ik mijn BE rijbewijs en heb ik amper bewogen. Misschien ligt het daaraan, maar goed, ik eet vanavond een alcoholmaaltijd bij nader inzien.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je zou kunnen starten met maaltijden inplannen
Ja.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al 2 dagen geen trek dus waarschijnlijk een tosti of zo.
Denk je dat ik terminaal ben?
geen slecht ideequote:Op vrijdag 17 december 2021 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Normaal werk ik mijzelf de tering in en vandaag had ik mijn BE rijbewijs en heb ik amper bewogen. Misschien ligt het daaraan, maar goed, ik eet vanavond een alcoholmaaltijd bij nader inzien.
Viesdik een pizza gedaanquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten dus weet niet wat er op het menu staat.
Normaal doen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:14 schreef Charz het volgende:
[..]
Het is FRIET godverdomme
https://www.instagram.com/tv/CViTCrpp5pT/?utm_medium=copy_link
Wat is dat voor vies mormelquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben zojuist achter een tiktokfenomeen genaamd morena gekomen
Erg vermakelijk
Ik weet zeker dat @:littlerabbit dit ook wel kan waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |