SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was geen grote opdracht hoor, ik heb hem gisteren ook helemaal over het hoofd gezien toen ik alles voor vandaag opschreef, maar anders had ik hem vanmorgen nog kunnen doen.quote:
oh dat scheelt. je hoeft dus geen droog brood te eten eind van de maandquote:Op donderdag 16 december 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was geen grote opdracht hoor, ik heb hem gisteren ook helemaal over het hoofd gezien toen ik alles voor vandaag opschreef, maar anders had ik hem vanmorgen nog kunnen doen.
Nee hoor, maar het staat niet netjes, want zij krijgen nu van de eindklant 'ja maar het is te laat' te horen.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat scheelt. je hoeft dus geen droog brood te eten eind van de maand
ja dat is een beetje jammerquote:Op donderdag 16 december 2021 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het staat niet netjes, want zij krijgen nu van de eindklant 'ja maar het is te laat' te horen.
amaramadingdongquote:
met een bokkepootje?quote:
Ik heb nog niet ontbeten, dus dat lijkt mij niet verstandigquote:
jeetje. hoe lang ben je al wakker?quote:Op donderdag 16 december 2021 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog niet ontbeten, dus dat lijkt mij niet verstandig
Nog niet zo heel lang: 8.00 uur of zoquote:Op donderdag 16 december 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje. hoe lang ben je al wakker?
in die tijd had ik best veel ontbijt naar binnen kunnen werkenquote:Op donderdag 16 december 2021 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang: 8.00 uur of zo
hoi hoiquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Psychopaten gapen niet mee als ze een ander zien gapen.
Met name mensen met psychopathische trekjes zijn veel minder gevoelig voor meegapen. Psychopathie wordt namelijk gekenmerkt door onder meer egoīsme, geen angst kennen en een gebrek aan empathie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |