abonnement Unibet Coolblue
pi_202633386
Wel opvallend hoe al die semi-BN'er engerds uit hun hol kruipen om Borsato met hand-en-tand te verdedigen.
  woensdag 15 december 2021 @ 17:16:40 #227
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202633411
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:14 schreef Harlekien2 het volgende:
Wel opvallend hoe al die semi-BN'er engerds uit hun hol kruipen om Borsato met hand-en-tand te verdedigen.
Zou het wel kunnen waarderen dat ze daar een ban voor krijgen, want ik trek het af en toe niet meer wat ik hier lees :{w
pi_202633426
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:14 schreef Harlekien2 het volgende:
Wel opvallend hoe al die semi-BN'er engerds uit hun hol kruipen om Borsato met hand-en-tand te verdedigen.

Je verwacht toch niks anders? Ze zijn een soort van beste vrienden van elkaar en ze beschermen elkaar.

Bij de Shownieuws-kliek merk je het heel erg. Bij Boulevard merk je het ook vaak met Bridget en Nikkie…..
SOONY
  Spellchecker woensdag 15 december 2021 @ 17:17:29 #229
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202633429
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:14 schreef Harlekien2 het volgende:
Wel opvallend hoe al die semi-BN'er engerds uit hun hol kruipen om Borsato met hand-en-tand te verdedigen.
Nogal ja ... en toch loopt het nog niet storm ...
pi_202633436
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:11 schreef DKUp het volgende:

[..]
Maantje heeft flink van hem geprofiteerd, dus wel begrijpelijk dat ze zwijgt…..
Ze heeft ook haar lieflijke imago hoog te houden. Zo vertelt ze in interviews vaak dat Tony haar eerste vriendje was, wat ze ook weer zelf ontkrachtte in een slip of the tongue bij dat kleffe programma waarbij zangers elkaar onderkwijlen elkaars liedje zingen.
pi_202633470
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:17 schreef DKUp het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Je verwacht toch niks anders? Ze zijn een soort van beste vrienden van elkaar en ze beschermen elkaar.

Bij de Shownieuws-kliek merk je het heel erg. Bij Boulevard merk je het ook vaak met Bridget en Nikkie…..
Maar dat niet met/naar elkaar want die gunnen elkaar het licht in de ogen niet.
Boulevard pakte het destijds wat slimmer aan toen B enige tijd van de presentatie werd gehaald toen ze net neukertje-af van André was.
pi_202633503
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:16 schreef Tengano het volgende:

[..]
Zou het wel kunnen waarderen dat ze daar een ban voor krijgen, want ik trek het af en toe niet meer wat ik hier lees :{w
En dan is Za niet eens een semi-BN'er :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 15 december 2021 @ 17:22:09 #233
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202633511
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:20 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Maar dat niet met/naar elkaar want die gunnen elkaar het licht in de ogen niet.
Boulevard pakte het destijds wat slimmer aan toen B enige tijd van de presentatie werd gehaald toen ze net neukertje-af van André was.
Hoe ging dat destijds met Kwalbert Verlinde toen Onno Hoes een schandaaltje had? Weet het niet meer.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_202633514
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:20 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Maar dat niet met/naar elkaar want die gunnen elkaar het licht in de ogen niet.
Boulevard pakte het destijds wat slimmer aan toen B enige tijd van de presentatie werd gehaald toen ze net neukertje-af van André was.
Niet met elkaar inderdaad, maar die twee beschermen altijd andere BN’ers.
Behalve als het de Meijlandjes zijn :+
SOONY
pi_202633536
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Hoe ging dat destijds met Kwalbert Verlinde toen Onno Hoes een schandaaltje had? Weet het niet meer.
Ja die weet ik nog, omdat ik er nu nog om kan gieren!!!!
Komt ie: Albert vroeg om privacy gedurende deze lastige periode.
  woensdag 15 december 2021 @ 17:25:12 #236
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202633561
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:23 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ja die weet ik nog, omdat ik er nu nog om kan gieren!!!!
Komt ie: Albert vroeg om privacy gedurende deze lastige periode.
Oh the hypocrisy...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_202633765
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 16:10 schreef timmmmm het volgende:

Ik wist ook niet dat er via de Story aangifte gedaan kan worden? :?

Het lijkt me dat dit gewoon via de politie is gegaan.

Dus wat wil je hiermee zeggen? Dat een aangifte minder waard is als men eerst naar John van den Heuvel is gegaan? Dat het feit dat roddelbladen hierover schrijven de zaak minder valide maken? Dat aanranding minder erg is als het besproken wordt bij een Jan Roos?

Vertel, wat is het punt wat je probeert te maken maar wat je niet durft te maken dus overal maar vraagtekens achter zet
OK.
Stel je hebt een kind dat op jonge leeftijd haar vader verloren is, daarna jarenlang ten prooi is aan sexueel misbruik.

De vermeende dader is een BN'er, en de vermeende handelingen, grooming whatever uitmeten in roddelbladen, op juice kanalen, in tabloid programma's leiden tot een explosie, een stroom van verontwaardiging, woede en walging.

De jonge vrouw die dit alles ondergaan zou hebben wordt mede onderdeel van dit enorme circus en heksenjacht, ze zal niet anoniem blijven. Elke dag zal er de confrontatie zijn, en dit zal voor altijd duren indien Marco zelfs indien niet veroordeeld de geschiedenis zal ingaan als de Michael Jackson van de lage landen.

Waarom zou je een kind (nu jonge vrouw) dat zoveel enorm veel leed heeft moeten doorstaan, willens en wetens deel uit laten maken van dit enorme media spektakel, wat is de winst voor deze jonge vrouw wanneer John vd Heuvel rept over de betastingen in alle shows die hem willen hebben? En dat terwijl je zgn een getuige hebt die een verklaring kan afleggen van de bekentenis, en je desnoods achter gesloten deuren om een zitting kan verzoeken, zodat je kind niet voor de 3e keer in haar leven een trauma hoeft mee te maken, dit keer als inzet bij een vermeende misbruikkwestie, waarbij men de gang naar de roddelbladen en alle bijkomende media verkiest boven de gebruikelijke kanalen.

Dit alles heeft maar 1 doel, het kapotmaken van de individu Marco Borsato, en iedereen is terstond bereid hem gelijk af te serveren als vuige smeerlap.

Het lijkt alsof mensen ervan genieten om hem massaal als smeerlap weg te zetten, bewijs is niet nodig, zich verlustigen aan deze "juice", niemand is veilig voor dit soort wolven die er hun saaie leven mee opleuken.
De man heeft ook kinderen, we leven in een rechtsstaat, maar trial bij media, en social media is, aan de orde van de dag.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 december 2021 @ 17:51:52 #238
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202633930
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 16:37 schreef maily het volgende:

[..]
OntkenD!
Klopt! Dat ik dat niet heb gezien, :') :@. Normaal ben ik zo’n taalnazi en verbeter ik andere mensen, :') ;(.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Spellchecker woensdag 15 december 2021 @ 17:53:16 #239
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202633957
quote:
17s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Klopt! Dat ik dat niet heb gezien, :') :@. Normaal ben ik zo’n taalnazi en verbeter ik andere mensen, :') ;(.
:*
pi_202633962
Ik lees hier al een tijd mee, maar reageer nu voor het eerst.
Ik wind me behoorlijk op over berichten dat je als moeder als eerste stap weet wat je te doen staat. Namelijk aangifte doen. Zo simpel is het echt niet en ik hoop dat mensen die hier nooit mee te maken hebben gehad zich dit beginnen te realiseren.

Ik ben zo’n moeder. Half jaar geleden heeft mijn dochter mij verteld dat ze zeer heftig is aangerand. Uiteraard was ook mijn eerste reactie “aangifte doen”. Maar nadat mijn dochter begreep wat dat inhoudt, heeft ze er bewust voor te kiezen om dit niet te doen. Ze wou niet een nog hele lange tijd bezig zijn met de aanranding, maar zich focussen op herstel door therapie. Lastig maar een keuze die wij echt dienen te respecteren. Een aangifte doen is zeer heftig en heeft ontzettende impact. Mensen die schreeuwen “ik als moeder zou gelijk aangifte doen” hebben geen idee waar ze over hebben. Gelukkig voor hen.

Zo ontzettend dapper dat het meisje dit na al die jaren wel heeft gedaan. Ik hoop dat mijn dochter dit ooit ook gaat doen als ze eraan toe is. Tot die tijd respecteer ik haar keuze.

Knuffel voor alle meiden die dit ook hebben meegemaakt. Ik schrik van de aantallen hier op dit forum.
pi_202634013
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:39 schreef Za het volgende:

[..]
OK.
Stel je hebt een kind dat op jonge leeftijd haar vader verloren is, daarna jarenlang ten prooi is aan sexueel misbruik.

De vermeende dader is een BN'er, en de vermeende handelingen, grooming whatever uitmeten in roddelbladen, op juice kanalen, in tabloid programma's leiden tot een explosie, een stroom van verontwaardiging, woede en walging.

De jonge vrouw die dit alles ondergaan zou hebben wordt mede onderdeel van dit enorme circus en heksenjacht, ze zal niet anoniem blijven. Elke dag zal er de confrontatie zijn, en dit zal voor altijd duren indien Marco zelfs indien niet veroordeeld de geschiedenis zal ingaan als de Michael Jackson van de lage landen.

Waarom zou je een kind (nu jonge vrouw) dat zoveel enorm veel leed heeft moeten doorstaan, willens en wetens deel uit laten maken van dit enorme media spektakel, wat is de winst voor deze jonge vrouw wanneer John vd Heuvel rept over de betastingen in alle shows die hem willen hebben? En dat terwijl je zgn een getuige hebt die een verklaring kan afleggen van de bekentenis, en je desnoods achter gesloten deuren om een zitting kan verzoeken, zodat je kind niet voor de 3e keer in haar leven een trauma hoeft mee te maken, dit keer als inzet bij een vermeende misbruikkwestie, waarbij men de gang naar de roddelbladen en alle bijkomende media verkiest boven de gebruikelijke kanalen.

Dit alles heeft maar 1 doel, het kapotmaken van de individu Marco Borsato, en iedereen is terstond bereid hem gelijk af te serveren als vuige smeerlap.

Het lijkt alsof mensen ervan genieten om hem massaal als smeerlap weg te zetten, bewijs is niet nodig, zich verlustigen aan deze "juice", niemand is veilig voor dit soort wolven die er hun saaie leven mee opleuken.
De man heeft ook kinderen, we leven in een rechtsstaat, maar trial bij media, en social media is, aan de orde van de dag.


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2021 17:57:09 ]
pi_202634031
Leontine en Marco nemen hun telefoon niet meer op, ook niet voor vrienden. Die zijn nu heel bezorgd.
Volgens Yvonne.
  Spellchecker woensdag 15 december 2021 @ 17:59:05 #243
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202634057
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Leontine en Marco nemen hun telefoon niet meer op, ook niet voor vrienden. Die zijn nu heel bezorgd.
Volgens Yvonne.
Dan sturen ze toch een mailtje?
  woensdag 15 december 2021 @ 17:59:20 #244
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202634062
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:53 schreef Jay2406 het volgende:
Ik lees hier al een tijd mee, maar reageer nu voor het eerst.
Ik wind me behoorlijk op over berichten dat je als moeder als allereerst weet wat je te doen staat. Nl aangifte doen. Zo simpel is het echt niet en ik hoop dat mensen die hier nooit mee te maken hebben gehad zich dit beginnen te realiseren.

Ik ben zo’n moeder. Half jaar geleden heeft mijn dochter mij verteld dat ze zeer heftig is aangerand. Uiteraard was ook mijn eerste reactie “aangifte doen”. Maar nadat mijn dochter begreep wat dat inhoudt, heeft ze er bewust voor te kiezen om dit niet te doen. Heel lastig, maar een keuze die wij echt dienen te respecteren. Een aangifte doen is zeer heftig en heeft ontzettende impact. Mensen die schreeuwen “ik als moeder zou gelijk aangifte doen” hebben geen idee waar ze over hebben. Gelukkig voor hen.

Zo ontzettend dapper dat het meisje dit na al die jaren wel heeft gedaan. Ik hoop dat mijn dochter dit ooit ook gaat doen als ze eraan toe is. Tot die tijd respecteer ik haar keuze.

Knuffel voor alle meiden die dit ook hebben meegemaakt. Ik schrik van de aantallen hier op dit forum.

Dankjewel voor je reactie. Eindelijk horen we het eens van iemand die het zelf, in jouw geval je dochter hebt meegemaakt. En sterkte voor jou en voor haar, want zoiets blijft jaren aan je kleven. Ik hoop dat ze een goede therapeute heeft of vindt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 december 2021 @ 17:59:45 #245
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202634068
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:53 schreef maily het volgende:

[..]
:*
:'( Bedankt voor je steun in mijn moeilijke tijden ;(
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202634081
De nieuwe Za is ook weer uit :D
SOONY
pi_202634088
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:39 schreef Za het volgende:

[..]
OK.
Stel je hebt een kind dat op jonge leeftijd haar vader verloren is, daarna jarenlang ten prooi is aan sexueel misbruik.

De vermeende dader is een BN'er, en de vermeende handelingen, grooming whatever uitmeten in roddelbladen, op juice kanalen, in tabloid programma's leiden tot een explosie, een stroom van verontwaardiging, woede en walging.

De jonge vrouw die dit alles ondergaan zou hebben wordt mede onderdeel van dit enorme circus en heksenjacht, ze zal niet anoniem blijven. Elke dag zal er de confrontatie zijn, en dit zal voor altijd duren indien Marco zelfs indien niet veroordeeld de geschiedenis zal ingaan als de Michael Jackson van de lage landen.

Waarom zou je een kind (nu jonge vrouw) dat zoveel enorm veel leed heeft moeten doorstaan, willens en wetens deel uit laten maken van dit enorme media spektakel, wat is de winst voor deze jonge vrouw wanneer John vd Heuvel rept over de betastingen in alle shows die hem willen hebben? En dat terwijl je zgn een getuige hebt die een verklaring kan afleggen van de bekentenis, en je desnoods achter gesloten deuren om een zitting kan verzoeken, zodat je kind niet voor de 3e keer in haar leven een trauma hoeft mee te maken, dit keer als inzet bij een vermeende misbruikkwestie, waarbij men de gang naar de roddelbladen en alle bijkomende media verkiest boven de gebruikelijke kanalen.

Dit alles heeft maar 1 doel, het kapotmaken van de individu Marco Borsato, en iedereen is terstond bereid hem gelijk af te serveren als vuige smeerlap.

Het lijkt alsof mensen ervan genieten om hem massaal als smeerlap weg te zetten, bewijs is niet nodig, zich verlustigen aan deze "juice", niemand is veilig voor dit soort wolven die er hun saaie leven mee opleuken.
De man heeft ook kinderen, we leven in een rechtsstaat, maar trial bij media, en social media is, aan de orde van de dag.
Ik denk ook niet dat het de bedoeling was dat dit in de media zou ontploffen, aangezien John er al een tijd mee bezig was achter de schermen. Maar met zo'n bekende artiest als Marco Borsato weet je gewoon dat het een media-circus zal worden en bijna niet anoniem valt af te handelen. Via via komen roddelkanalen er toch wel achter. Dit zou ook heel goed een van de redenen kunnen zijn waarom deze vrouw er jarenlang mee heeft gezeten, naast het feit dat hij een psychologisch spel met haar speelde door aan de andere kant hele lieve dingen voor haar te doen (fiets kopen, ect). Als je aangifte doet tegen de 'ideale schoonzoon' met allemaal fans die hem heilig hebben verklaard, dan weet je dat er een hoop gedoe richting jouw kant op zal komen en veel mensen je ook niet zullen geloven.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_202634103
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:53 schreef Jay2406 het volgende:
Ik lees hier al een tijd mee, maar reageer nu voor het eerst.
Ik wind me behoorlijk op over berichten dat je als moeder als eerste stap weet wat je te doen staat. Namelijk aangifte doen. Zo simpel is het echt niet en ik hoop dat mensen die hier nooit mee te maken hebben gehad zich dit beginnen te realiseren.

Ik ben zo’n moeder. Half jaar geleden heeft mijn dochter mij verteld dat ze zeer heftig is aangerand. Uiteraard was ook mijn eerste reactie “aangifte doen”. Maar nadat mijn dochter begreep wat dat inhoudt, heeft ze er bewust voor te kiezen om dit niet te doen. Ze wou niet een nog hele lange tijd bezig zijn met de aanranding, maar zich focussen op herstel door therapie. Lastig maar een keuze die wij echt dienen te respecteren. Een aangifte doen is zeer heftig en heeft ontzettende impact. Mensen die schreeuwen “ik als moeder zou gelijk aangifte doen” hebben geen idee waar ze over hebben. Gelukkig voor hen.

Zo ontzettend dapper dat het meisje dit na al die jaren wel heeft gedaan. Ik hoop dat mijn dochter dit ooit ook gaat doen als ze eraan toe is. Tot die tijd respecteer ik haar keuze.

Knuffel voor alle meiden die dit ook hebben meegemaakt. Ik schrik van de aantallen hier op dit forum.
:*

Welkom, FOK! heeft trouwens meer te bieden dan dit topic dus pin je niet vast aan de soms harde reacties hier ;)

Gelukkig zie je hier ook gewoon genoeg mensen die nuance brengen, niet aan victim blaming doen of de boel bagatelliseren.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_202634105
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:39 schreef Za het volgende:

[..]
OK.
Stel je hebt een kind dat op jonge leeftijd haar vader verloren is, daarna jarenlang ten prooi is aan sexueel misbruik.

De vermeende dader is een BN'er, en de vermeende handelingen, grooming whatever uitmeten in roddelbladen, op juice kanalen, in tabloid programma's leiden tot een explosie, een stroom van verontwaardiging, woede en walging.

De jonge vrouw die dit alles ondergaan zou hebben wordt mede onderdeel van dit enorme circus en heksenjacht, ze zal niet anoniem blijven. Elke dag zal er de confrontatie zijn, en dit zal voor altijd duren indien Marco zelfs indien niet veroordeeld de geschiedenis zal ingaan als de Michael Jackson van de lage landen.

Waarom zou je een kind (nu jonge vrouw) dat zoveel enorm veel leed heeft moeten doorstaan, willens en wetens deel uit laten maken van dit enorme media spektakel, wat is de winst voor deze jonge vrouw wanneer John vd Heuvel rept over de betastingen in alle shows die hem willen hebben? En dat terwijl je zgn een getuige hebt die een verklaring kan afleggen van de bekentenis, en je desnoods achter gesloten deuren om een zitting kan verzoeken, zodat je kind niet voor de 3e keer in haar leven een trauma hoeft mee te maken, dit keer als inzet bij een vermeende misbruikkwestie, waarbij men de gang naar de roddelbladen en alle bijkomende media verkiest boven de gebruikelijke kanalen.

Dit alles heeft maar 1 doel, het kapotmaken van de individu Marco Borsato, en iedereen is terstond bereid hem gelijk af te serveren als vuige smeerlap.

Het lijkt alsof mensen ervan genieten om hem massaal als smeerlap weg te zetten, bewijs is niet nodig, zich verlustigen aan deze "juice", niemand is veilig voor dit soort wolven die er hun saaie leven mee opleuken.
De man heeft ook kinderen, we leven in een rechtsstaat, maar trial bij media, en social media is, aan de orde van de dag.
Je markeert nu 1 aspect van de bemoeienis van John vd Heuvel. Natuurlijk heeft ze daar niks aan. Maar ze zal ongetwijfeld veel hebben aan zijn kennis en ervaring. Je doet nu net of het vermeende slachtoffer en haar moeder zelf naar allerlei bladen zijn gerend. Dat valt heus wel mee. In dat walgelijke artikel van de Story onthield de moeder zich van elk commentaar.

En wees je eens bewust van jouw toonzetting, met woorden als "zogenaamd" en vraag je dan eens af waarom echte slachtoffers soms zo huiverig zijn met aangiftes doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 15-12-2021 18:26:51 ]
  woensdag 15 december 2021 @ 18:01:25 #250
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202634110
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:39 schreef Za het volgende:

[..]
OK.
Stel je hebt een kind dat op jonge leeftijd haar vader verloren is, daarna jarenlang ten prooi is aan sexueel misbruik.

De vermeende dader is een BN'er, en de vermeende handelingen, grooming whatever uitmeten in roddelbladen, op juice kanalen, in tabloid programma's leiden tot een explosie, een stroom van verontwaardiging, woede en walging.

De jonge vrouw die dit alles ondergaan zou hebben wordt mede onderdeel van dit enorme circus en heksenjacht, ze zal niet anoniem blijven. Elke dag zal er de confrontatie zijn, en dit zal voor altijd duren indien Marco zelfs indien niet veroordeeld de geschiedenis zal ingaan als de Michael Jackson van de lage landen.

Waarom zou je een kind (nu jonge vrouw) dat zoveel enorm veel leed heeft moeten doorstaan, willens en wetens deel uit laten maken van dit enorme media spektakel, wat is de winst voor deze jonge vrouw wanneer John vd Heuvel rept over de betastingen in alle shows die hem willen hebben? En dat terwijl je zgn een getuige hebt die een verklaring kan afleggen van de bekentenis, en je desnoods achter gesloten deuren om een zitting kan verzoeken, zodat je kind niet voor de 3e keer in haar leven een trauma hoeft mee te maken, dit keer als inzet bij een vermeende misbruikkwestie, waarbij men de gang naar de roddelbladen en alle bijkomende media verkiest boven de gebruikelijke kanalen.

Dit alles heeft maar 1 doel, het kapotmaken van de individu Marco Borsato, en iedereen is terstond bereid hem gelijk af te serveren als vuige smeerlap.

Het lijkt alsof mensen ervan genieten om hem massaal als smeerlap weg te zetten, bewijs is niet nodig, zich verlustigen aan deze "juice", niemand is veilig voor dit soort wolven die er hun saaie leven mee opleuken.
De man heeft ook kinderen, we leven in een rechtsstaat, maar trial bij media, en social media is, aan de orde van de dag.
Het lijkt me op zich wel handig om iemand in jouw hoek te hebben staan die weet waar ie mee bezig is, zowel inhoudelijk op het gebied van dit soort delicten als iemand die weet hoe het eraan toe gaat in de media.

Je hebt helemaal gelijk als je zegt, je wordt onderdeel van dit mediaspektakel, de anonimiteit lukt niet en je verzeilt er linksom of rechtsom in. Dan kan ik me heel goed voorstellen dat dit een extra drempel is om aangifte te doen. Je wil niet jezelf niet als lammetje voor de wolven gooien.

Ik zou al niet weten waar ik moet beginnen met zo iets. Je hoort veel om je heen dat dit soort beschuldigingen vaak een 'he said she said' wordt, een welles nietes spelletje. Je schaamt je al kapot omdat je in die 5 jaar niks hebt durven zeggen en pas later de volle impact voelt van waar je onder gebukt ging. Je stond en staat in tweestrijd door de scheve machtsverhouding met je tweede vader en de gigantische belangen (baan moeder, stabiele thuissituatie etc etc) die hierbij komen kijken. Het is niet voor niks dat dit soort slachtoffers veel en veel vaker hulp zoeken vóór ze naar de politie stappen. Daar moet je dan nog de status van de dader bij optellen. Dan is het niet gek dat je iemand zoekt die als bliksemafleider kan dienen in die storm van media die je helaas moet ontketenen door aangifte te doen.

Moet je je voorstellen dat ze John vd Heuvel niet om hulp had gevraagd. Dan had iedereen nu 'op jacht' geweest naar haar. Dan had zij haar verhaal in de media moeten doen, hadden die haar niet met rust gelaten voor haar verhaal. Nu zit ze juist wél in de anonimiteit die je elk slachtoffer zou moeten gunnen.

Deze vrouw heeft de mediastorm niet opgezocht. Er is niet op voorhand een statement naar buiten gekomen, John vd Heuvel, de enige persoon in de media die hiervoor is benaderd door het slachtoffer, heeft hier vooraf geen uitspraken over gedaan en is zelfs nu behoorlijk terughoudend om het onderzoek niet in gevaar te brengen en reageert alleen op wat er aan of over het slachtoffer gevraagd wordt. Dus wat je verder bedoelt met je gang naar de media en de roddelbladen is me een raadsel.

Borsato is degene geweest die de media heeft opgezocht met de statements via onder andere zijn advocaat. Dat dit een zaak is die al heel lang speelt (zie bijvoorbeeld de al voor het statement geplande aangifte waar wij niks van wisten (want het slachtoffer speelt dit niet via de media) en het gesprek met de twee psychologen waar Borsato zelf bij zat of de confrontatie van moeders en Borsato) maakt het ook makkelijker om van allerlei kanten het roddelcircuit in te duiken. Bronnen rondom Borsato kunnen dit doorgeroddeld hebben, bronnen rondom John v/d Heuvel, een van de psychologen die de mond voorbij praat, er is van alles mogelijk. Jij lijkt uit te gaan van het minst waarschijnlijke, dat het slachtoffer lekker naar een Jan Roos gaat om bij hem Borsato zwart te maken. Van alle media outlets die je kan kiezen.
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')