abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 december 2021 @ 09:19:40 #26
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202626668
quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:15 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

we denken we hopen we weten het niet 8)7
quote:
DEN HAAG - Nederland moet zich schrap zetten tegen de omicronvariant van het coronavirus. Dat is een van de argumenten die premier Rutte en minister De Jonge (Volksgezondheid) dinsdagavond geven voor het verlengen van de avondlockdown met nog eens drie weken.
Hoe duidelijker wil je het hebben dat we in januari nog een schep onzin erboven op krijgen.
Mai pben rai~!
  woensdag 15 december 2021 @ 09:20:43 #27
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202626684
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:19 schreef KNAK het volgende:

[..]
[..]
Hoe duidelijker wil je het hebben dat we in januari nog een schep onzin erboven op krijgen.
of volgende week al
net voor de kerst
even alle hoop eruit rammen
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_202626691
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:07 schreef _I het volgende:

[..]
Als iedereen in z’n huis zou blijven niet. Maar de zusters drinken wekelijks koffie, de ene zus bezoekt een bepaalde broer, die weer contact heeft… etc

Dus sta je allemaal met elkaar in verbinding. En nu gaan sommige eisen dat anderen zich laten boosteren, anders wordt het contact verbroken.
Maar bepaalde kinderen willen weer niet/wel dat hun ouders iets doen.

Gewoon één grote clusterfuck.
Ik zou gewoon een statement maken dat die mensen moeten kappen met hun geesteszieke tunnelvisie.

"Mijn vaccin werkt alleen als jij hem ook neemt" lol, wat? Fuck off. Vaccin neem je voor jezelf.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202626695
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:17 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]

Ik kijk niet naar de poppenkast, maar kan iemand verifieren dat hij dit echt zei?

Zo ja: Moet in de OP.
Het sprookje is over. De kickbacks worden niet langer uitbetaald. Hop hop verplichting erin!
  woensdag 15 december 2021 @ 09:22:21 #30
421867 greysbones
pi_202626708
twitter
pi_202626714
quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik heb niet gekeken maar ja
veel op twitter terug te vinden
Wat een totale randdebiel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 15 december 2021 @ 09:23:07 #32
421867 greysbones
pi_202626717
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik zou gewoon een statement maken dat die mensen moeten kappen met hun geesteszieke tunnelvisie.

"Mijn vaccin werkt alleen als jij hem ook neemt" lol, wat? Fuck off. Vaccin neem je voor jezelf.
Het probleem is dat mensen zo ongelofelijk bang zijn gemaakt en geworden,.. dat ze daar niet meer om heen kunnen kijken
pi_202626727
quote:

[..]

Ja dat is allang niet meer zo natuurlijk. Inmiddels neem je hem voor de buitenwereld, door dat 3G/QR gezeik. Dat dwingt tot het openbaar maken van je status.

Lang niet iedereen kan omgaan met die groepsdruk. Maar het zou zo moeten zijn als jij zegt. ^O^
pi_202626732
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:04 schreef _I het volgende:

[..]
“Het virus is grillig”

Daar gaat het niet over. Als er weken gesproken wordt over het sluiten van de scholen en de minister die er verantwoordelijk voor is zegt dat dit niet gaat gebeuren, doe het dan ook niet een week van te voren.

Die maatregelen van 2/3 weken, hoewel iedereen inmiddels weet dat zo’n korte tijd geen wijziging gaat brengen. Zeg dan gewoon dat we in ieder geval t/m maart x en y blijven doen, etc

Mensen hebben behoefte aan structuur. Zelfs een ellendige structuur is beter dan chaos en beloftes.
Begrijpelijk, maar we leven in een democratie, waarbij allerlei belangen meespelen en een stem in het geheel hebben of willen hebben.
Veel makkelijker is dat we 1 sterke leider hebben die 1 koers aan houdt, ongeacht de consequenties.
Dan is het voor iedereen tenminste duidelijk en heeft iedereen houvast.
  woensdag 15 december 2021 @ 09:24:45 #35
421867 greysbones
pi_202626741
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat een totale randdebiel.
ik hoorde gisteren ook al een radiospotje waarbij het zorginfarct wordt gebruikt om mensen aan te spreken zich aan de regels te gebruiken.
pi_202626746
quote:

[..]

Nee, vaccins neem je niet alleen voor jezelf.
Enkele uitzonderingen daargelaten, zoals die tegen tetanus.
pi_202626751
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef _I het volgende:

[..]
Het sprookje is over. De kickbacks worden niet langer uitbetaald. Hop hop verplichting erin!
In economische zin met die lage rentes, hoge beurskoersen, giga druk op mogelijke inflatie...

= Risico dat de aandelen markt / huizenmarkt finaal instort.
= Risico dat het omgekeerde gebeurt omdat de waarde van valuta totaal inkeldert, cq inflatie.
= Risico dat men bij hogere inflatie --> hogere rente --> Hun rentebetalingen niet meer kunnen doen / dat zorgt voor daling van asset prices....
= Gepercipieerde rijkdom neemt af --> mensen geven minder uit --> economische recessie.

Potentieel trigger: Evergrande wordt al een tijdje over gesproken, wie weet wat dat mee gaat trekken.
En sowieso inflatie die opgevolgd wordt met snelle rente stijgingen.
  woensdag 15 december 2021 @ 09:26:22 #38
421867 greysbones
pi_202626762
twitter

de sneuheid van deze wereld in 1 zin
pi_202626770
quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het probleem is dat mensen zo ongelofelijk bang zijn gemaakt en geworden,.. dat ze daar niet meer om heen kunnen kijken
Weet ik, en tis familie, maar daarom ook aanspreken op een moment dat je hen wél kan raken.
  woensdag 15 december 2021 @ 09:27:43 #40
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202626777
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef _I het volgende:

[..]
En dat terwijl men zo stellig beloftes aan het rondstrooien was dat dat nooit zou gebeuren.
Hugo gaat vertrekken. Zijn rol is uitgespeeld.
Rutte? Vooralsnog zit ie er nog...

2022 gaat een flink kutjaar worden voor de weigeraar.
Mai pben rai~!
pi_202626780
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:23 schreef _I het volgende:

[..]
Ja dat is allang niet meer zo natuurlijk. Inmiddels neem je hem voor de buitenwereld, door dat 3G/QR gezeik. Dat dwingt tot het openbaar maken van je status.

Lang niet iedereen kan omgaan met die groepsdruk. Maar het zou zo moeten zijn als jij zegt. ^O^
Sorry voor het misspellen van je username gisteren, ik schaamde me diep durfde niet meer op je terechtwijzing te reageren. :@
  woensdag 15 december 2021 @ 09:28:55 #42
421867 greysbones
pi_202626788
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Weet ik, en tis familie, maar daarom ook aanspreken op een moment dat je hen wél kan raken.
mijn ouders zijn beide gevaccineerd
mijn vader heeft auto immuun gerelateerde problemen, vandaar dat hij die keus heeft gemaakt.
Hij is, nu hij weet dat het vaccin dus niet goed genoeg werkt zo bang om Corona te krijgen
pi_202626789
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Begrijpelijk, maar we leven in een democratie, waarbij allerlei belangen meespelen en een stem in het geheel hebben of willen hebben.
Veel makkelijker is dat we 1 sterke leider hebben die 1 koers aan houdt, ongeacht de consequenties.
Dan is het voor iedereen tenminste duidelijk en heeft iedereen houvast.
Een sterke leider zonder lange termijn plan wordt hem ook niet.

En van die democratie is weinig te merken. Als bijna niemand achter de maatregelen staat of er vertrouwen in heeft, heb je niet een sterke leider met een plan voor je.
pi_202626790
quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik hoorde gisteren ook al een radiospotje waarbij het zorginfarct wordt gebruikt om mensen aan te spreken zich aan de regels te gebruiken.
Ook van die totale nonsense inderdaad, prima dat men extra voorzichtig moet zijn bij symptomen maar laten we verder ff normaal doen zeg hey,zeker bij gezonde / gevaccineerde mensen.

Kerst met 4 mensen? Dikke lul.
pi_202626799
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, vaccins neem je niet alleen voor jezelf.
Enkele uitzonderingen daargelaten, zoals die tegen tetanus.
|:(
pi_202626801
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:07 schreef _I het volgende:

[..]
Als iedereen in z’n huis zou blijven niet. Maar de zusters drinken wekelijks koffie, de ene zus bezoekt een bepaalde broer, die weer contact heeft… etc

Dus sta je allemaal met elkaar in verbinding. En nu gaan sommige eisen dat anderen zich laten boosteren, anders wordt het contact verbroken.
Maar bepaalde kinderen willen weer niet/wel dat hun ouders iets doen.

Gewoon één grote clusterfuck.
Da's wel klote.
Ik heb 2 schoonfamilies, bij de een is iedereen gevaccineerd en halen ze ook allemaal de booster. Daar is dus verder geen discussie.
Bij de andere is een deel niet gevaccineerd, en daar wordt verder niet moeilijk over gedaan.
  woensdag 15 december 2021 @ 09:29:46 #47
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202626806
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
In economische zin met die lage rentes, hoge beurskoersen, giga druk op mogelijke inflatie...

= Risico dat het omgekeerde gebeurt omdat de waarde van valuta totaal inkeldert, cq inflatie.
= Risico dat men bij hogere inflatie --> hogere rente --> Hun rentebetalingen niet meer kunnen doen / dat zorgt voor daling van asset prices....
= Gepercipieerde rijkdom neemt af --> mensen geven minder uit --> economische recessie.

Potentieel trigger: Evergrande wordt al een tijdje over gesproken, wie weet wat dat mee gaat trekken.
Banken gaan vallen, en dan gaan we pas echt de shitshow-rollercoaster in
Mai pben rai~!
pi_202626819
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
|:(
Ja, ik weet dat je daar je ogen voor sluit...
pi_202626825
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het wordt een bloedbad. Er wordt veel geld onttrokken aan de beurs de laatste weken. Zie de boel wel instorten financieel.
pi_202626830
quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:28 schreef greysbones het volgende:
Hij is, nu hij weet dat het vaccin dus niet goed genoeg werkt zo bang om Corona te krijgen
Was dat ook al met influenza..... Denkt die dat er een uitweg is... Is deze manier van leven wel het beste voor hem naar zijn eigen inzichten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')