quote:Op woensdag 15 december 2021 09:15 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
we denken we hopen we weten het niet
Hoe duidelijker wil je het hebben dat we in januari nog een schep onzin erboven op krijgen.quote:DEN HAAG - Nederland moet zich schrap zetten tegen de omicronvariant van het coronavirus. Dat is een van de argumenten die premier Rutte en minister De Jonge (Volksgezondheid) dinsdagavond geven voor het verlengen van de avondlockdown met nog eens drie weken.
of volgende week alquote:Op woensdag 15 december 2021 09:19 schreef KNAK het volgende:
[..]
[..]
Hoe duidelijker wil je het hebben dat we in januari nog een schep onzin erboven op krijgen.
Ik zou gewoon een statement maken dat die mensen moeten kappen met hun geesteszieke tunnelvisie.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:07 schreef _I het volgende:
[..]
Als iedereen in z’n huis zou blijven niet. Maar de zusters drinken wekelijks koffie, de ene zus bezoekt een bepaalde broer, die weer contact heeft… etc
Dus sta je allemaal met elkaar in verbinding. En nu gaan sommige eisen dat anderen zich laten boosteren, anders wordt het contact verbroken.
Maar bepaalde kinderen willen weer niet/wel dat hun ouders iets doen.
Gewoon één grote clusterfuck.
Het sprookje is over. De kickbacks worden niet langer uitbetaald. Hop hop verplichting erin!quote:Op woensdag 15 december 2021 09:17 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Ik kijk niet naar de poppenkast, maar kan iemand verifieren dat hij dit echt zei?
Zo ja: Moet in de OP.
Wat een totale randdebiel.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb niet gekeken maar ja
veel op twitter terug te vinden
Het probleem is dat mensen zo ongelofelijk bang zijn gemaakt en geworden,.. dat ze daar niet meer om heen kunnen kijkenquote:Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een statement maken dat die mensen moeten kappen met hun geesteszieke tunnelvisie.
"Mijn vaccin werkt alleen als jij hem ook neemt" lol, wat? Fuck off. Vaccin neem je voor jezelf.
Ja dat is allang niet meer zo natuurlijk. Inmiddels neem je hem voor de buitenwereld, door dat 3G/QR gezeik. Dat dwingt tot het openbaar maken van je status.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een statement maken dat die mensen moeten kappen met hun geesteszieke tunnelvisie.
"Mijn vaccin werkt alleen als jij hem ook neemt" lol, wat? Fuck off. Vaccin neem je voor jezelf.
Begrijpelijk, maar we leven in een democratie, waarbij allerlei belangen meespelen en een stem in het geheel hebben of willen hebben.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:04 schreef _I het volgende:
[..]
“Het virus is grillig”
Daar gaat het niet over. Als er weken gesproken wordt over het sluiten van de scholen en de minister die er verantwoordelijk voor is zegt dat dit niet gaat gebeuren, doe het dan ook niet een week van te voren.
Die maatregelen van 2/3 weken, hoewel iedereen inmiddels weet dat zo’n korte tijd geen wijziging gaat brengen. Zeg dan gewoon dat we in ieder geval t/m maart x en y blijven doen, etc
Mensen hebben behoefte aan structuur. Zelfs een ellendige structuur is beter dan chaos en beloftes.
ik hoorde gisteren ook al een radiospotje waarbij het zorginfarct wordt gebruikt om mensen aan te spreken zich aan de regels te gebruiken.quote:
Nee, vaccins neem je niet alleen voor jezelf.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
In economische zin met die lage rentes, hoge beurskoersen, giga druk op mogelijke inflatie...quote:Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef _I het volgende:
[..]
Het sprookje is over. De kickbacks worden niet langer uitbetaald. Hop hop verplichting erin!
Weet ik, en tis familie, maar daarom ook aanspreken op een moment dat je hen wél kan raken.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het probleem is dat mensen zo ongelofelijk bang zijn gemaakt en geworden,.. dat ze daar niet meer om heen kunnen kijken
En dat terwijl men zo stellig beloftes aan het rondstrooien was dat dat nooit zou gebeuren.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef _I het volgende:
[..]
Het sprookje is over. De kickbacks worden niet langer uitbetaald. Hop hop verplichting erin!
Sorry voor het misspellen van je username gisteren, ik schaamde me diep durfde niet meer op je terechtwijzing te reageren.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:23 schreef _I het volgende:
[..]
Ja dat is allang niet meer zo natuurlijk. Inmiddels neem je hem voor de buitenwereld, door dat 3G/QR gezeik. Dat dwingt tot het openbaar maken van je status.
Lang niet iedereen kan omgaan met die groepsdruk. Maar het zou zo moeten zijn als jij zegt.
mijn ouders zijn beide gevaccineerdquote:Op woensdag 15 december 2021 09:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Weet ik, en tis familie, maar daarom ook aanspreken op een moment dat je hen wél kan raken.
Een sterke leider zonder lange termijn plan wordt hem ook niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar we leven in een democratie, waarbij allerlei belangen meespelen en een stem in het geheel hebben of willen hebben.
Veel makkelijker is dat we 1 sterke leider hebben die 1 koers aan houdt, ongeacht de consequenties.
Dan is het voor iedereen tenminste duidelijk en heeft iedereen houvast.
Ook van die totale nonsense inderdaad, prima dat men extra voorzichtig moet zijn bij symptomen maar laten we verder ff normaal doen zeg hey,zeker bij gezonde / gevaccineerde mensen.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoorde gisteren ook al een radiospotje waarbij het zorginfarct wordt gebruikt om mensen aan te spreken zich aan de regels te gebruiken.
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, vaccins neem je niet alleen voor jezelf.
Enkele uitzonderingen daargelaten, zoals die tegen tetanus.
Da's wel klote.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:07 schreef _I het volgende:
[..]
Als iedereen in z’n huis zou blijven niet. Maar de zusters drinken wekelijks koffie, de ene zus bezoekt een bepaalde broer, die weer contact heeft… etc
Dus sta je allemaal met elkaar in verbinding. En nu gaan sommige eisen dat anderen zich laten boosteren, anders wordt het contact verbroken.
Maar bepaalde kinderen willen weer niet/wel dat hun ouders iets doen.
Gewoon één grote clusterfuck.
Banken gaan vallen, en dan gaan we pas echt de shitshow-rollercoaster inquote:Op woensdag 15 december 2021 09:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
In economische zin met die lage rentes, hoge beurskoersen, giga druk op mogelijke inflatie...
= Risico dat de aandelen markt / huizenmarkt finaal instort.
= Risico dat het omgekeerde gebeurt omdat de waarde van valuta totaal inkeldert, cq inflatie.
= Risico dat men bij hogere inflatie --> hogere rente --> Hun rentebetalingen niet meer kunnen doen / dat zorgt voor daling van asset prices....
= Gepercipieerde rijkdom neemt af --> mensen geven minder uit --> economische recessie.
Potentieel trigger: Evergrande wordt al een tijdje over gesproken, wie weet wat dat mee gaat trekken.
En sowieso inflatie die opgevolgd wordt met snelle rente stijgingen.
Het wordt een bloedbad. Er wordt veel geld onttrokken aan de beurs de laatste weken. Zie de boel wel instorten financieel.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
In economische zin met die lage rentes, hoge beurskoersen, giga druk op mogelijke inflatie...
= Risico dat de aandelen markt / huizenmarkt finaal instort.
= Risico dat het omgekeerde gebeurt omdat de waarde van valuta totaal inkeldert, cq inflatie.
= Risico dat men bij hogere inflatie --> hogere rente --> Hun rentebetalingen niet meer kunnen doen / dat zorgt voor daling van asset prices....
= Gepercipieerde rijkdom neemt af --> mensen geven minder uit --> economische recessie.
Potentieel trigger: Evergrande wordt al een tijdje over gesproken, wie weet wat dat mee gaat trekken.
En sowieso inflatie die opgevolgd wordt met snelle rente stijgingen.
Was dat ook al met influenza..... Denkt die dat er een uitweg is... Is deze manier van leven wel het beste voor hem naar zijn eigen inzichten?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:28 schreef greysbones het volgende:
Hij is, nu hij weet dat het vaccin dus niet goed genoeg werkt zo bang om Corona te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |