abonnement Unibet Coolblue
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 15 december 2021 @ 15:05:21 #276
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202631598
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 december 2021 22:28 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]

_O-
:X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202633683
Weer zo'n onafhankelijke denker die niet eens zijn eigen onderzoek heeft gedaan maar gewoon nee zegt:
twitter
anonieme razernist
  woensdag 15 december 2021 @ 17:37:41 #278
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_202633744
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 22:54 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]

Schabouwelijk _O_
Marc Van Ranst is een legende.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_202634059
Baudet mag geen Holocaustafbeeldingen e.d. meer gebruiken en moet alles weghalen. 25.000 euro per dag of ding als hij de geboden en verboden van de rechter niet opvolgt. Kort geding Cidi/CJO vs baudet is zojuist afgelopen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_202634120
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:59 schreef Charmian het volgende:
Baudet mag geen Holocaustafbeeldingen e.d. meer gebruiken en moet alles weghalen. 25.000 euro per dag of ding als hij de geboden en verboden van de rechter niet opvolgt. Kort geding Cidi/CJO vs baudet is zojuist afgelopen.
Mooi zo.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202634138
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2021 18:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Mooi zo.
Ik pak mijn anti-rechtersbingokaart er eens bij.
pi_202634259
D'666-rechters-dIcTaTuUr: 'Baudet heeft zich ook schuldig gemaakt aan het creren van een voedingsbodem voor antisemitisme, zegt de rechter.'
anonieme razernist
pi_202634413
Terecht. Er zaten mensen in die rechtszaal die de holocaust meegemaakt hebben.
Compleet van de pot gerukt die oorlogsvergelijkingen.

nadeel is alleen dat je die vergelijkingen nu dus duizend keer zoveel zult krijgen.
want als iets niet mag, dan doet het plebs dat juist graag.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202634601
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Terecht. Er zaten mensen in die rechtszaal die de holocaust meegemaakt hebben.
Compleet van de pot gerukt die oorlogsvergelijkingen.

nadeel is alleen dat je die vergelijkingen nu dus duizend keer zoveel zult krijgen.
want als iets niet mag, dan doet het plebs dat juist graag.
Ja, ik weet niet zo zeker of ik deze rechtzaak wel een goede zaak vind, mede door dat averechtse effect.
anonieme razernist
pi_202634617
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:33 schreef NoCigar het volgende:
Weer zo'n onafhankelijke denker die niet eens zijn eigen onderzoek heeft gedaan maar gewoon nee zegt: [ twitter ]
Heerlijk dit zo kan ik nog jaren met maatregelen leven als er maar dagelijks een naar adem happende idioot getoond wordt die zijn ongelijk toegeven voor zijn gezondheid stelt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_202634937
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Terecht. Er zaten mensen in die rechtszaal die de holocaust meegemaakt hebben.
Compleet van de pot gerukt die oorlogsvergelijkingen.

nadeel is alleen dat je die vergelijkingen nu dus duizend keer zoveel zult krijgen.
want als iets niet mag, dan doet het plebs dat juist graag.
Zie hier:
twitter
anonieme razernist
pi_202635020
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Terecht. Er zaten mensen in die rechtszaal die de holocaust meegemaakt hebben.
Compleet van de pot gerukt die oorlogsvergelijkingen.

nadeel is alleen dat je die vergelijkingen nu dus duizend keer zoveel zult krijgen.
want als iets niet mag, dan doet het plebs dat juist graag.
Ik ben er ook bang voor.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_202635266
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Terecht. Er zaten mensen in die rechtszaal die de holocaust meegemaakt hebben.
Compleet van de pot gerukt die oorlogsvergelijkingen.

nadeel is alleen dat je die vergelijkingen nu dus duizend keer zoveel zult krijgen.
want als iets niet mag, dan doet het plebs dat juist graag.
De Complotmarmot is er al mee begonnen.

twitter
pi_202635331
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:10 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
De Complotmarmot is er al mee begonnen.

[ twitter ]
triest. gewoon triest, wat een kinderlijk niveau....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202635574
Het was te verwachten. Baudet gaat overigens in beroep las ik ergens. En er moet nu een bezem door de rechterlijke macht blablabla yaddayaddayadda, allemaal heel voorspelbaar deze reacties.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_202636807
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:33 schreef NoCigar het volgende:
Weer zo'n onafhankelijke denker die niet eens zijn eigen onderzoek heeft gedaan maar gewoon nee zegt: [ twitter ]
Maar dit is natuurlijk een acteur ingehuurd door de NOS en het is gewoon in een studio ipv een ziekenhuis, waarom denk je dat ze het mediapark hadden afgesloten en waarom er zoveel bewaking is... wij mogen dit niet zien. Als dit echt was dan hadden we het wel gezien op OnrechtTV en niet op de MSM. Media is een leugen! FRITUUR!!!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 15 december 2021 @ 20:50:18 #292
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202637857
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:33 schreef NoCigar het volgende:
Weer zo'n onafhankelijke denker die niet eens zijn eigen onderzoek heeft gedaan maar gewoon nee zegt: [ twitter ]
Mijn hemel hoe triest ben je dan :') :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202638907
quote:
15s.gif Op woensdag 15 december 2021 18:51 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Zie hier: [ twitter ]
Nou Bart, dan heb je er ook niets van begrepen.

- De situatie is er niet mee te vergelijken. Er is geen Gestapo, geen SA en geen SS of wat daar op lijkt. En zijn er soms kampen ergens? Nee toch? Worden er razzia's gehouden? Worden mensen afgevoerd om nooit meer gezien te worden? Ook niet toch?
- De ongevaccineerden krijgen nog steeds de keuze om zich te laten vaccineren of zich te laten testen. Ze worden in de grond nergens van uitgesloten. Dat ze er zelf voor KIEZEN om dat niet te doen, is aan hen. De Joden hadden helemaal geen keuze.
- De rest van de bevolking die dan zogezegd 'uitsluit' en 'wegkijkt' de nieuwe Nazi's en NSB'ers noemen, slaat als een tang op een varken. Niemand kijkt weg, niemand wil uitsluiten. Er worden genoeg handreikingen gedaan (zie eerdere punt) om de ongevaccineerden te helpen, maar als een kleine groep zich halsstarrig blijft gedragen als een klein kind schiet het gewoon niet op.

Steek je hand eerst maar eens in eigen boezem.

There, I said it.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202639279
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 21:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Nou Bart, dan heb je er ook niets van begrepen.

- De situatie is er niet mee te vergelijken. Er is geen Gestapo, geen SA en geen SS of wat daar op lijkt. En zijn er soms kampen ergens? Nee toch? Worden er razzia's gehouden? Worden mensen afgevoerd om nooit meer gezien te worden? Ook niet toch?
- De ongevaccineerden krijgen nog steeds de keuze om zich te laten vaccineren of zich te laten testen. Ze worden in de grond nergens van uitgesloten. Dat ze er zelf voor KIEZEN om dat niet te doen, is aan hen. De Joden hadden helemaal geen keuze.
- De rest van de bevolking die dan zogezegd 'uitsluit' en 'wegkijkt' de nieuwe Nazi's en NSB'ers noemen, slaat als een tang op een varken. Niemand kijkt weg, niemand wil uitsluiten. Er worden genoeg handreikingen gedaan (zie eerdere punt) om de ongevaccineerden te helpen, maar als een kleine groep zich halsstarrig blijft gedragen als een klein kind schiet het gewoon niet op.

Steek je hand eerst maar eens in eigen boezem.

There, I said it.
Hij citeert overigens een tweet van Baudet, dat was misschien niet helemaal duidelijk en doet verder nergens aan af.
anonieme razernist
pi_202639389
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 21:53 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Hij citeert overigens een tweet van Baudet, dat was misschien niet helemaal duidelijk en doet verder nergens aan af.
Goed, dat had ik niet gezien :)

Vervang Bart maar door Baudet dan, scheelt maar een paar letters ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 15 december 2021 @ 23:07:19 #296
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202640911
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 16 december 2021 @ 00:11:21 #297
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202641963
quote:
:D :D :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202642165
quote:
Is dat een bijwerking van z'n vaccinatie?
pi_202643397
Ocharm, hij is intens verdrietig ;(

https://www.ad.nl/binnenl(...)verdrietig~aca273cc/
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202643555
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 09:37 schreef El_Thijs het volgende:
Ocharm, hij is intens verdrietig ;(

https://www.ad.nl/binnenl(...)verdrietig~aca273cc/
Ik vind het treuriger dat hij het vonnis totaal niet begrijpt of accepteert.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')