abonnement Unibet Coolblue
pi_202622354
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 21:28 schreef Mylene het volgende:

[..]
Vervolgens Leontien gevraagd om zijn imago glad te strijken. Het weer verliefd op elkaar gewauwel, ook groots uitgepakt in de roddelbladen. Zij moet dus geweten hebben van de geruchten als Knoops er al mee bezig was in 2020.
daarmee vraag je toch juist aandacht terwijl je dat niet wil
pi_202622360
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 21:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
zoals hoe dit gebracht wordt gaat 't nog steeds nergens over.
John van de Heuvel die vraagt of meisjes vooral hem willen bellen als ze zijn aangeraakt door Marco.
als je werkelijk onzedelijk betast bent dan stap je naar de politie. En niet naar een telegraafverslaggever, die zogenaamd discreet met je verhaal omgaat, zolang hij maar elke dag wat te schrijven heeft.
Politie doet toch niets.
pi_202622361
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:32 schreef TjjWester het volgende:

[..]
In 2019 heeft de moeder van de vrouw een dagboek ontdekt waarin het seksueel misbruik gedetailleerd is beschreven. De moeder is toen met Borsato gaan praten en heeft om opheldering gevraagd. Het vermeende slachtoffer heeft daarna therapie gevolgd, waarbij de zanger ook aanwezig zou zijn geweest. Borsato zou daar huilend zijn excuses hebben aangeboden
Vervolgens:
- In september 2019 heeft moeder de samenwerking met MB beëindigd en daarna in Story week 49/2021: ‘Ik heb Marco al twee jaar niet gezien of gesproken!.' (https://www.tijdschrift.n(...)rondom-marco-borsato). Wanneer waren die sessies bij de psycholoog dan?

- Evert Santegoeds zou door moeder zijn benaderd in maart 2020 ("Er zouden (toen ook al) dagboekaantekeningen zijn, en een bandopname zijn.”(https://www.mediacourant.(...)al-sinds-maart-2020/)

- Yvonne eind 2021 (?)

- John een half jaar geleden nu blijkbaar wel met dagboek+ondersteunend bewijs

Ondertussen volgen MB, diens de kinderen en Leontine de moeder en de dochter op Instagram en vice versa.

En MB stelt via Knoops (medio 2020 ingeschakeld) tot vandaag niet te hebben geweten waar de geruchten vandaan komen.
Is er destijds misschien geschikt en is Evert gebruikt om de druk op te voeren?
  dinsdag 14 december 2021 @ 21:33:15 #279
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202622378
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 21:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
zoals hoe dit gebracht wordt gaat 't nog steeds nergens over.
John van de Heuvel die vraagt of meisjes vooral hem willen bellen als ze zijn aangeraakt door Marco.
als je werkelijk onzedelijk betast bent dan stap je naar de politie. En niet naar een telegraafverslaggever, die zogenaamd discreet met je verhaal omgaat, zolang hij maar elke dag wat te schrijven heeft.
Dat zei hij niet. Hij zei: doe in dat geval aangifte en als je dat te lastig vind mag je ook mij benaderen.
pi_202622385
Ik heb wel een beetje te doen met die user die Marco verdedigde, maar vooralsnog staat zij in het gelijk. Er is nog niks bewezen, maar ik waardeer wel haar input. Klein beetje naïef, maar wel goed dat er strijders zijn om hun eigen mening.
Probeer positief te blijven
pi_202622396
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 21:32 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Politie doet toch niets.
bij diefstal van goederen niet nee. zedenincidenten worden zeker wel serieus opgepakt.
er is een team bij de politie die zeer kundig is in het herkennen van een valse aangifte.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202622446
Oh no
Go hard or go home
pi_202622449
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 21:33 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat zei hij niet. Hij zei: doe in dat geval aangifte en als je dat te lastig vind mag je ook mij benaderen.
Precies, genuanceerd, ook melden als je een ontlastende verklaring heb.
pi_202622455
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 21:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
zoals hoe dit gebracht wordt gaat 't nog steeds nergens over.
John van de Heuvel die vraagt of meisjes vooral hem willen bellen als ze zijn aangeraakt door Marco.
als je werkelijk onzedelijk betast bent dan stap je naar de politie. En niet naar een telegraafverslaggever, die zogenaamd discreet met je verhaal omgaat, zolang hij maar elke dag wat te schrijven heeft.
Ja dat vond ik ook echt zwak. Daar stond hij te glunderen achter de balie toen hij zei dat mensen die iets wisten met hem contact op konden nemen.
pi_202622471
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 21:34 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
bij diefstal van goederen niet nee. zedenincidenten worden zeker wel serieus opgepakt.
er is een team bij de politie die zeer kundig is in het herkennen van een valse aangifte.
Soms is een valse aangifte voor de persoon niet vals. Dat is verschrikkelijk moeilijk herkenbaar
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 14 december 2021 @ 21:39:40 #286
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_202622476
Benieuwd hoe dat beroepsgeheim zit als dat meisje naar haar psychiater is gegaan en Marco daarbij was. Kan zij het dan "opheffen", aangezien zij de patiënt was?

Als ze samen bij Marco's shrink waren snap ik dat hij dat zelf nooit goed gaat vinden.

Kan natuurlijk ook dat binnenkort die opname van die ma lekt *)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_202622510
Mensen moeten echt ophouden met psychiater en psycholoog/therapeut inwisselbaar gebruiken.
Koel en donker bewaren
pi_202622514
Sowieso wordt dat gelekt. Alle aandacht ervoor, er is niets te doen door Corona.
pi_202622524
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 december 2021 21:39 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Soms is een valse aangifte voor de persoon niet vals. Dat is verschrikkelijk moeilijk herkenbaar
Of het allemaal waar is of niet laat ik in het midden, maar het menselijk geheugen is zeer bekwaam om zichzelf te plezieren en/of herinneringen anders te interpreteren of te herinneren naar eigen heug en meug naar verloop van tijd.
Probeer positief te blijven
  dinsdag 14 december 2021 @ 21:43:26 #290
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202622537
Ik kijk nooit M maar daar hebben ze het er ook over blijkbaar. Daar zit die advocate die de vraag stelt waarvoor MB zijn excuses heeft aangeboden. Volgens mij weet niemand dat, want dat gebeurde toch in de sessie die onder dat beroepsgeheim valt.

https://www.gids.tv/video(...)ses-aangeboden-video
pi_202622548
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 21:39 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd hoe dat beroepsgeheim zit als dat meisje naar haar psychiater is gegaan en Marco daarbij was. Kan zij het dan "opheffen", aangezien zij de patiënt was?

Als ze samen bij Marco's shrink waren snap ik dat hij dat zelf nooit goed gaat vinden.

Kan natuurlijk ook dat binnenkort die opname van die ma lekt *)
Nee dat kan niet. Een ieder die aan het gesprek deelneemt valt onder het beroepsgeheim van de therapeut. Het is ook een onjuiste conclusie dat marco geen client is, hij heeft immers vrijwillig ingestemd. Mocht het verhaal waar zijn.
speak only if it improves the silence.
pi_202622625
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 21:32 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Vervolgens:
- In september 2019 heeft moeder de samenwerking met MB beëindigd en daarna in Story week 49/2021: ‘Ik heb Marco al twee jaar niet gezien of gesproken!.' (https://www.tijdschrift.n(...)rondom-marco-borsato). Wanneer waren die sessies bij de psycholoog dan?

- Evert Santegoeds zou door moeder zijn benaderd in maart 2020 ("Er zouden (toen ook al) dagboekaantekeningen zijn, en een bandopname zijn.”(https://www.mediacourant.(...)al-sinds-maart-2020/)

- Yvonne eind 2021 (?)

- John een half jaar geleden nu blijkbaar wel met dagboek+ondersteunend bewijs

Ondertussen volgen MB, diens de kinderen en Leontine de moeder en de dochter op Instagram en vice versa.

En MB stelt via Knoops (medio 2020 ingeschakeld) tot vandaag niet te hebben geweten waar de geruchten vandaan komen.
Is er destijds misschien geschikt en is Evert gebruikt om de druk op te voeren?
Therapie tussen het interview en Evert?

Yvonne was volgens mij rond 20 augustus.

Waar past de burnout in de tijdlijn?
Spoilers!
  dinsdag 14 december 2021 @ 21:50:53 #293
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202622661
Alles stort zo'n beetje in elkaar nu.

quote:
Reputatie hitzanger aan gruzelementen

Op welke vrienden kan Marco Borsato nog rekenen?


Reacties vol ongeloof op berichten die al anderhalf jaar als een zwaard van Damocles boven het hoofd van Marco Borsato hingen. Al zo lang wordt de zanger, de grootste en meest succesvolle artiest van zijn generatie, achtervolgd door verhalen die in steeds grotere kring werden gefluisterd, tot ze nu hebben geleid tot de aangifte die een jonge vrouw tegen hem deed en die hij ’met vertrouwen’ tegemoet zegt te zien.

https://www.telegraaf.nl/(...)-borsato-nog-rekenen
  dinsdag 14 december 2021 @ 21:53:36 #294
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202622708
twitter
pi_202622709
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 21:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
zoals hoe dit gebracht wordt gaat 't nog steeds nergens over.
John van de Heuvel die vraagt of meisjes vooral hem willen bellen als ze zijn aangeraakt door Marco.
als je werkelijk onzedelijk betast bent dan stap je naar de politie. En niet naar een telegraafverslaggever, die zogenaamd discreet met je verhaal omgaat, zolang hij maar elke dag wat te schrijven heeft.
Sjon zal meer fungeren als raadgever, vertrouwenspersoon en woordvoerder. Het slachtoffer zal dat hard nodig hebben.
Het ligt aan de instanties zelf
  dinsdag 14 december 2021 @ 21:54:02 #296
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202622714
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Therapie tussen het interview en Evert?

Yvonne was volgens mij rond 20 augustus.

Waar past de burnout in de tijdlijn?
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:21 schreef AgnesGru het volgende:
N. is in september 2019 gestopt met haar werkzaamheden voor Marco, sindsdien geen enkel contact meer gehad.

In januari 2020 kwam naar buiten dat Marco mogelijk het seizoen van TVK niet af zou maken: https://www.telegraaf.nl/(...)ids-mogelijk-niet-af
Maart 2020: Ilse vervangt Marco bij de finale van TVK:
https://www.televizier.nl(...)e-van-the-voice-kids
Juni 2020: Marco keert niet terug bij TVK:
https://www.televizier.nl(...)co-borsato-op-straat
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202622873
Mick van de Lely straks bij Beau.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202622956
Ik ga nu full retarded, maar Marco muziek op rtl5 bij deal or no deal van gisteravond. Wisten ze meer... Doen ze het express.. Onzekere tijden.. 🙄
Probeer positief te blijven
pi_202622972
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 22:09 schreef Edje_NL_ het volgende:
Ik ga nu full retarded, maar Marco muziek op rtl5 bij deal or no deal van gisteravond. Wisten ze meer... Doen ze het express.. Onzekere tijden.. 🙄
Toeval
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202623000
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 22:10 schreef superniger het volgende:

[..]
Toeval
I know, maar je Weet HeT nOoIt 8)7
Probeer positief te blijven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')