Kom je weer lekker trollen jongequote:Op dinsdag 14 december 2021 19:11 schreef bianconeri het volgende:
Dringend advies onzin.
Verplicht vaccinatie nou eens een keer.
Zet nou eindelijk eens een keer 1G of 2G.
Stel nou eindelijk eens een keer een lockdown in, want NEE we hebben in NL nog geen lockdown gehad (dit softie gedoe is geen lockdown).
De Nederlander is gewoon een ongelofelijk egoistische koppige gek die echt geen zin heeft om zich aan adviezen te houden. En die wappie schaapjes ga je toch niet zo ver krijgen, zeker niet met domme booster adviezen ook als je jong en gezond bent.
Dit moet Johan Derksen zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:11 schreef bianconeri het volgende:
Dringend advies onzin.
Verplicht vaccinatie nou eens een keer.
Zet nou eindelijk eens een keer 1G of 2G.
Stel nou eindelijk eens een keer een lockdown in, want NEE we hebben in NL nog geen lockdown gehad (dit softie gedoe is geen lockdown).
De Nederlander is gewoon een ongelofelijk egoistische koppige gek die echt geen zin heeft om zich aan adviezen te houden. En die wappie schaapjes ga je toch niet zo ver krijgen, zeker niet met domme booster adviezen ook als je jong en gezond bent.
Die, en moskeeën, bestaan volgens mij niet in de wereld van het kabinet. Compleet doodgezwegen.quote:
Als ik naar Duitsland rij kan ik gewoon naar het voetbal of de kroeg in.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Idd, dat domme softe gedoe hier.
In elk land is het veel zwaarder dan hier, maar in dit gekke land blijven we het met kansloze softe regeltjes doen.
Was je lul stuk!quote:
Lul toch geen onzin achterlijke gek.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Idd, dat domme softe gedoe hier.
In elk land is het veel zwaarder dan hier, maar in dit gekke land blijven we het met kansloze softe regeltjes doen.
Hier Hof van Saksen in januari.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:11 schreef capricia het volgende:
CenterParcs is geboekt vanaf vrijdag.
Beschikbaarheid liep al terug vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |