SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Behalve beyond meatquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verschilt heel erg, meestal zijn de dingen die niet teveel op de vleesvariant er van willen lijken het lekkerst.
Ligt er aan wat voorquote:
Weet niet of ik dat wel eens op heb, weet wel dat die teringduur zijn en het nog goedkoper is om vrije uitloop vlees bij de slager te halen. Vind de eigen merk dingen van AH vaak wel prima, zijn niet duur maar wel smakelijk, alleen soms wat aan de droge kant of zo'n weeïge nasmaak.quote:
Zo vaak kom ik ook niet bij de slager, als ik dat dagelijks zou eten zou het haast goedkoper zijn om elke dag eten te laten bezorgenquote:
mja ik verdien genoeg om dat niet te hoeven doen, bestel vaak bij de boer en grutto, betaal je wel het dubbele maar is lekkerder en beter voor de beestjesquote:
True, echt mega duur. Ik eet het alleen op werk waar ze het voor 1,50 verkopen (??).quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat wel eens op heb, weet wel dat die teringduur zijn en het nog goedkoper is om vrije uitloop vlees bij de slager te halen. Vind de eigen merk dingen van AH vaak wel prima, zijn niet duur maar wel smakelijk, alleen soms wat aan de droge kant of zo'n weeïge nasmaak.
Haha meteen zelf ook?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hommer nu. Ook maar eens een brownie naar binnen goochelen.
maar niet die van de AHquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:51 schreef Ama het volgende:
Op de BBQ horen ook gewoon speklappen enz.
Beyond Meat The beyond burgerquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True, echt mega duur. Ik eet het alleen op werk waar ze het voor 1,50 verkopen (??).
Ja op de bbq hoef je die dingen niet te proberen
Ik heb eens zon beyond Burger gehad en die rook naar kattenvoer, dus heb nooit de neiging gehad het vaker te kopen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Behalve beyond meat
[..]
Ligt er aan wat voor
quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beyond Meat The beyond burger
¤5,29 voor 2 van die kleine burgertjes
Nee satéquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:51 schreef Ama het volgende:
Op de BBQ horen ook gewoon speklappen enz.
Ik vind ze niet kleinquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 + 1 gratis!!!quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |