Ik kan me niet heugen dat de pitstops van RB verkeerd zijn gegaan, de foute pitstops kwamen van andere teams. De grote fouten in pitstops kwamen pas nadat de eisen waren aangepast tijdens het seizoen en zorgde uiteindelijk ervoor dat het juist onveiliger werdquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Een keer of 2, 3 maar ... Max zegt dan wat en gaat daarna door (met racen, niet met zeiken).
Echt compleet RB was gefocused op het racen en het hele jaar door. Zo anders dan bij Mercedes.
Case in point: de bandenwissel. 1.88s voor RB (en dat zullen een hoop sessies zijn geweest om dat voor elkaar te krijgen) en het enige wat Mercedes er tegen kan doen is stellen dat onder de 2s onveilig is. Kan best waar zijn maar zorgen dat je zelf ook onder de 2s komt zou een uitdaging moeten zijn voor de pitcrew.
Terwijl mercedes al in '54 begonnen is. McLaren pas in '66 met racen. 12 jaar later.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat jij wil, knulletje.![]()
Anyway, het is qua historie een veel kleinere naam dan Ferrari, McLaren, Williams en Honda.
Nee dat is het niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dus in jouw boekje mag je iemand van de baan drukken?
Klopt, maar de enige reden om terug te komen is meer auto's verkopen en makkelijk instappen bij topteams.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:50 schreef Netsplitter het volgende: [..] Ze zitten af en aan sinds 1954 in de F1. Als motorenleverancier of als team zelf. Er is wel een flink gat tussen 1955 en 1994. https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_in_Formula_One
Hamilton is niet meer helemaal bekend met het trucje met de naam 'achterlangs kruizen' volgens mijquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.
Wat het is: Je hoeft niet van je race lijn af te gaan. De andere rijder heeft dan niet de racelijn en moet dan uitwijken of heeft een andere racelijn (en dat is dan meestal een crash)
Het is een keer fout gegaan maar niet bij RB.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat de pitstops van RB verkeerd zijn gegaan, de foute pitstops kwamen van andere teams. De grote fouten in pitstops kwamen pas nadat de eisen waren aangepast tijdens het seizoen en zorgde uiteindelijk ervoor dat het juist onveiliger werd
Zelfs zondag gebeurde datquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton is niet meer helemaal bekend met het trucje met de naam 'achterlangs kruizen' volgens mij
Dat terwijl hij dit seizoen tig maal op die manier is gepiepeld door Perez.
Dat komt om dat jouw vraag een suggestie bevat waar ik het niet mee eens ben.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Is nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Het is toch een vrij makkelijke gesloten vraag dus je kunt volstaan met een eenvoudig ja/nee antwoord.
Mercedes heeft slechts 249 starts tegen McLaren 901. Mercedes is in verhouding maar een klein stukje F1-geschiedenis tov de echte grote namen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:11 schreef Netsplitter het volgende:
Terwijl mercedes al in '54 begonnen is (en toen 40 jaar niet). McLaren pas in '66 met racen. 12 jaar later.
Zie boven, junior.quote:Ken je geschiedenis jochie.
Nou..... tig maal lijkt me wat overdrevenquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton is niet meer helemaal bekend met het trucje met de naam 'achterlangs kruizen' volgens mij
Dat terwijl hij dit seizoen tig maal op die manier is gepiepeld door Perez.
Minstens drie keer op één dagquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:22 schreef daNpy het volgende:
Is dit het live topic?
[..]
Nou..... tig maal lijkt me wat overdreven
Echt?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:15 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat komt om dat jouw vraag een suggestie bevat waar ik het niet mee eens ben.
Wijs even aan waar de suggestie precies zit, dan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dus in jouw boekje mag je iemand van de baan drukken?
En de andere 15 keer?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minstens drie keer op één dag
En in Turkije volgens mij ook twee keer
"Max, this is Toto..."quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:23 schreef gbm het volgende:
Max over de sms van Toto.... Weet niet of ie al voorbij was gekomen?
Besteld, thanks!quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:23 schreef RAVW het volgende:
Er komt binnen kort een mooi naslag werk over Max uit
Formule Max
https://nl.motorsport.com(...)formule-max/6881105/
alvast te reserveren
https://www.bol.com/nl/nl(...)=CPS&utm_content=txl
eigenlijk wel zuur , rij je een van je beste jaren en 40 sec voor tijd kan je als nog als tweede over de streep komen en het WK op je buik schrijvenquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:28 schreef -XOR- het volgende:
Dit topic zou eigenlijk #2 moeten zijn.
Ik:quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Wijs even aan waar de suggestie precies zit, dan?
Jij:quote:Sorry maar in mijn boekje als je voorligt bij de apex én je haalt de bocht gewoon, heb je niks fout gedaan.
Suggestie:quote:Dus in jouw boekje mag je iemand van de baan drukken?
Merc: "We want to appeal!"quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:31 schreef Drekkoning het volgende:
Wat zou Merc allemaal aan het eisen zijn van de FIA om niet in beroep te gaan?
Duurt nu zo lang, daar moeten wel flinke gesprekken gaande zijn op hoog niveau. Zal wel flink cashen worden.
Ja hier ookquote:
"Wij stappen uit de F1".quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:31 schreef Drekkoning het volgende:
Wat zou Merc allemaal aan het eisen zijn van de FIA om niet in beroep te gaan?
Duurt nu zo lang, daar moeten wel flinke gesprekken gaande zijn op hoog niveau. Zal wel flink cashen worden.
Michael no no no, this is so not rightquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Merc: "We want to appeal!"
FIA: "You appeal, you lose, you leave F1."
Statement Merc: "We decided not to appeal."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |