Dat hij nu wereldkampioen is, scheelt een hoopquote:Op maandag 13 december 2021 22:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
zo jaar als dit zal je denk ik ook niet snel meer mee maken puur omdat als max weer de kans heb WK te worden is het toch minder stress omdat we het al eens mee gemaakt hebben
dit jaar had gewoon alles van mooi racen tot smerig spel maar ook de spanning die werd opgebouwd
de mooie punten van Zandvoort na jaren weer eens een race van de F1 mogen doen
Ja, maakt nu toch wat minder uit als ie net 2e zou wordenquote:Op maandag 13 december 2021 22:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat hij nu wereldkampioen is, scheelt een hoop
Sowieso jaquote:Op maandag 13 december 2021 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
Al die mensen die zuur reageren op deze zogenaamde gestolen overwinning. Hamilton had het zeker verdiend deze race te winnen. Maar mensen moeten ook een stap terug zetten en het gehele seizoen nog eens overzien. Dan kun je niet anders concluderen dan dat Max de meer dan terechte wereldkampioen is.
Kent ie al 30 jaarquote:
alleen maar goed. Het besef komt langzaam dat Hamilton dankzij Mercedes, Toto en mogelijk zichzelf verloren heeft.quote:Op maandag 13 december 2021 22:35 schreef Catatafishh het volgende:
Misschien al gepost, maar David Croft (sky) verwacht dat MERC niet gaat doorzetten met het beroep. En heeft onverwacht een redelijk gebalanceerd verhaal. Zeker voor een brit in deze broeierige tijden.
Tnxquote:Op maandag 13 december 2021 22:35 schreef Catatafishh het volgende:
Misschien al gepost, maar David Croft (sky) verwacht dat MERC niet gaat doorzetten met het beroep. En heeft onverwacht een redelijk gebalanceerd verhaal. Zeker voor een brit in deze broeierige tijden.
Dat ging wel om serieus geld volgens mij.quote:Op maandag 13 december 2021 22:43 schreef wdn het volgende:
4.91m. Ziggo go + ziggo sport + ziggo select. Dat gaan ze niet snel breken denk ik
Vorige nummer 1 was GP Zandvoort met 3m.
Zouden ze zich al voor de kop hebben geslagen dat ze niet toch nog iets meer hadden geboden voor de rechten?
Vast wel ergens streampje te vindenquote:Op maandag 13 december 2021 22:49 schreef DX11 het volgende:
Maar donderdag is dus de wereldbeker uitreiking? Kan er verrekt weinig over vinden, niet te zien op tv voor ons?
Dat kan best wel eens waar zijn jaquote:Op maandag 13 december 2021 22:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dat ging wel om serieus geld volgens mij.
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 13 december 2021 22:52 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Is dat die Sjaak die elke overwinning van Verstappen op z’n rug zou tatoeėren?
Ongelofelijk dat zo'n figuur een dergelijk podium krijgt.quote:Op maandag 13 december 2021 22:54 schreef nils7 het volgende:
Jack met z’n complotten… OMG als ie dat echt zelf gelooft snap ik VIAPlay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |