Correct.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:51 schreef borisz het volgende:
Iedere club uit een land start het jaar op 20% van het landcoffecient + wat de prestaties van de club zelf heeft verzameld de laatste vijf jaar. Dus ook Volendam zou geplaatst zijn in de Q van de Conference League, mochten ze dat halen.
Dacht volgens mij het hoogste van de twee? 20% landcofficient of de clubcofficient.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:51 schreef borisz het volgende:
Iedere club uit een land start het jaar op 20% van het landcoffecient + wat de prestaties van de club zelf heeft verzameld de laatste vijf jaar. Dus ook Volendam zou geplaatst zijn in de Q van de Conference League, mochten ze dat halen.
Ik zie dat niet helemaal in de accesslist van Bert.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:52 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Abbink tweet is uit.
Malta op de UEFA-cofficintranglijst #1quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hamrun Spartans uit Malta al 2 voorronden doorgekomen. Voor het eerst in hun bestaan
Malta staat al op 2 punten dit jaar. Hoogste van wat ik zo snel terug heb kunnen vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |