SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Sorry Galantis voor de kaap, het duurde mij te lang.wees niet boos op mij hiervoor.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Ze hadden gewoon moeten aankondigen dat ze het niet gaat doen ipv allemaal onzin te verkopen. Of een stukje eigen verantwoordelijkheid te laten nemen. Ik kan wel allerlei argumentatie hier zetten maar als het kabinet een stuk onbenullen zijn met allerlei kul argumenten kan ik volstaan met het argument dat het een stel onbetrouwbare kneuzen zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 19:48 schreef AlwaysHappy het volgende: Maar dit hadden ze gewoon twee weken terug moeten aankondigen. Die kinderen overleven wel een weekje extra vakantie, maar om het zo kort van te voren te droppen (als het door gaat) is voornamelijk onhandig voor de ouders.
![]()
Of……quote:Op maandag 13 december 2021 19:52 schreef galantis het volgende:
[..]
Na al 20 maanden deze drek aan te horen zou nu toch iedereen wel met een-gezicht voor RTL zitten.
Je kijkt gewoon niet meer naar dat soort drek. Geen aandacht geven aan de fearmongers.
Fuck em.
Life’s too short.![]()
![]()
De exacte context weet ik niet.quote:
Ze vond het wel lekker om even te benoemen.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Hopelijk herinneren mensen zich dit als ze weer op de VVD willen stemmen.quote:Op maandag 13 december 2021 19:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat vind ik het lastige eraan. Er wordt alles aan gedaan om kerst voor de ene groep ‘leuk’ te laten zijn, door kerst voor de andere groep effectief te cancelen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Hetgene wat ik het slechtst kan verkroppen is dat dit nergens voor nodig was geweest als die boostercampagne een beetje peper in de billen had. Dan waren alle opa’s en oma’s allang geweest voor de booster.![]()
Fijn hoor die omicron(voor pfizer dan iig)
En booster samen met pil en dan ook eerder de 4e
En dan herziening voor nieuw vaccin
Dat wordt een lang feest
https://www.independent.c(...)micron-b1972621.htmlquote:“A third dose will give very good protection I believe,” Mr Bourla said, adding that treatments such as Pfizer’s oral antiviral pill Paxlovid will help prevent hospitalisations and control Covid during winter.
He had said even earlier that a fourth shot may be needed, but estimated that it would be required only around a year after the third dose. But now, he said that it could be needed sooner.
“With omicron, we need to wait and see because we have very little information. We may need it faster,” he said.
Mr Bourla added that the company was evaluating whether any adjustments were needed to the current vaccine to provide better protection against the omicron variant or other future variants, or whether an entirely different vaccine would be needed to target it.![]()
![]()
De spreiding van patienten lijkt niet geheel ''eerlijk'' te verlopen door het LCPS. Regio Brabant heeft 53 patiënten teveel in de ziekenhuizen liggen, terwijl Regio Oost nog ruimte heeft voor 52 patiënten.
@Lenny_Leonard
weet jij wie deze interne cijfers heeft kunnen lekken? En het lijkt mij een duidelijke zaak dat het FOK! OMT dit eventjes wereldkundig maakt![]()
![]()
Nee juist dankbaar! Ik klikte hem per ongeluk weg dus was hem kwijt en dacht dat ik het halve forum had gesloopt.quote:Op maandag 13 december 2021 19:56 schreef PinkLow het volgende:
Sorry Galantis voor de kaap, het duurde mij te lang.wees niet boos op mij hiervoor.
I'll give you something to do![]()
Mijn kind groeit op met het idee dat een mondkapje normaal is. Bah.quote:Op maandag 13 december 2021 20:00 schreef Emmerdeur het volgende:
Fijn hoor die omicron(voor pfizer dan iig)
En booster samen met pil en dan ook eerder de 4e
En dan herziening voor nieuw vaccin
Dat wordt een lang feest
[..]
https://www.independent.c(...)micron-b1972621.htmlJe kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Laat ik het erop houden dat ik het zwaar vervelend vind voor de ouders die nu zo kort van te voren alsnog verrast worden. Terwijl dat ook twee weken terug gedaan had kunnen worden. Maar de schoolsluiting (van een weekje) op zich snap ik wel als ze zich zorgen maken om het oplaaien van een nieuwe variant; helemaal met kerst in het vizier.quote:Op maandag 13 december 2021 19:56 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon moeten aankondigen dat ze het niet gaat doen ipv allemaal onzin te verkopen. Of een stukje eigen verantwoordelijkheid te laten nemen. Ik kan wel allerlei argumentatie hier zetten maar als het kabinet een stuk onbenullen zijn met allerlei kul argumenten kan ik volstaan met het argument dat het een stel onbetrouwbare kneuzen zijn.![]()
Lief! Maar ik heb liever dat corona sloopt ipv het forumquote:Op maandag 13 december 2021 20:00 schreef galantis het volgende:
[..]
Nee juist dankbaar! Ik klikte hem per ongeluk weg dus was hem kwijt en dacht dat ik het halve forum had gesloopt.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Ja, maar je mag kerst maar met plus 4 vieren. Dus aan de opa's en oma's geldt vast het dringende verzoek om het dit jaar over te slaan.quote:Op maandag 13 december 2021 20:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat ik het zwaar vervelend vind voor de ouders die nu zo kort van te voren alsnog verrast worden. Terwijl dat ook twee weken terug gedaan had kunnen worden. Maar de schoolsluiting (van een weekje) op zich snap ik wel als ze zich zorgen maken om het oplaaien van een nieuwe variant; helemaal met kerst in het vizier.
Maar wie weet is dit wel hun laatste kerst. Denk trouwens dat veel mensen toch gewoon kerst vieren zoals ze dit voor corona deden.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Als het over corona gaat zap ik hem steevast weg hoor. Beter voor mijn bloeddruk. Dat dogmatische gelul in de ruimtequote:Op maandag 13 december 2021 19:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Of……
Je kijkt gewoon niet meer naar dat soort drek. Geen aandacht geven aan de fearmongers.
Fuck em.
Life’s too short.Hier op COR heb je tenminste een common sense dat meegroeit.
I'll give you something to do![]()
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
En net op dit moment, nu men de scholen graag wat eerder wil sluiten enzo. Wat puur toevallig..quote:Op maandag 13 december 2021 19:57 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
De exacte context weet ik niet.
Ze vond het wel lekker om even te benoemen.![]()
Bron?quote:Op maandag 13 december 2021 20:07 schreef Complotwappie het volgende:
[ afbeelding ]
@:tijger_m @:trein2000zie email 27 oktober![]()
En daar ligt het probleem. Die kinderen worden er zelf niet heel ziek van, maar nemen het wel mee. En opa en oma komen wel gewoon rustig langs (niet elke opa en oma FYI - ik weet dat er ook een hoop zijn die wel hun verantwoordelijkheid pakken) ondanks de recente persconferentie. Wordt ook niet altijd een zelftest gedaan. Overheid weet prima dat dat gebeurd en dat ze daar niks aan kunnen veranderen. Dus dan maar ingrijpen bij de kinderen.quote:Op maandag 13 december 2021 20:04 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ja, maar je mag kerst maar met plus 4 vieren. Dus aan de opa's en oma's geldt vast het dringende verzoek om het dit jaar over te slaan.
Maar wie weet is dit wel hun laatste kerst. Denk trouwens dat veel mensen toch gewoon kerst vieren zoals ze dit voor corona deden.![]()
De Andere Krantquote:(zie ik nu - wist niet dat die geprinte uitgave hebben), maar lees nu ook hier:
https://www.vanityfair.co(...)us-research-in-wuhan
https://nypost.com/2021/1(...)is-repeated-denials/
Al van even terug overigens“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Maar er kan toch niemand verbaasd zijn over de zoveelste draai in Den Haag? Dit ad hoc beleid zien we nu al 22 maanden, elke keer weer is men 'overvallen' door de ontwikkelingen, zelfs als die met 200 per uur, neonlichten en getelefoneerd onze kant op komen.![]()
Martijn Bloem?quote:
De Andere Krant.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik zie dus helemaal niets in die preventieve maatregelen. Wat hoopt men daarmee te bereiken? De boel vertragen met welgeteld 1 dag ofzo? Nu zou omikron reden zijn om scholen te sluiten, terwijl ze in januari gewoon weer open zijn? Ik volg dit niet. Als omikron een echt gevaar is dan slaat dit nog geen deuk in een pakje boter. En als het dat niet is dan is een sluiting ook nergens voor nodig.quote:Op maandag 13 december 2021 20:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat ik het zwaar vervelend vind voor de ouders die nu zo kort van te voren alsnog verrast worden. Terwijl dat ook twee weken terug gedaan had kunnen worden. Maar de schoolsluiting (van een weekje) op zich snap ik wel als ze zich zorgen maken om het oplaaien van een nieuwe variant; helemaal met kerst in het vizier.I'll give you something to do![]()
Totaal niet, neemt niet weg dat het wel weer enorm ergeniswekkend is.quote:Op maandag 13 december 2021 20:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar er kan toch niemand verbaasd zijn over de zoveelste draai in Den Haag? Dit ad hoc beleid zien we nu al 22 maanden, elke keer weer is men 'overvallen' door de ontwikkelingen, zelfs als die met 200 per uur, neonlichten en getelefoneerd onze kant op komen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: