Hopelijk word hij komende nacht weer beroofd.quote:Op maandag 13 december 2021 19:19 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
‘Mooi dat ik zoveel aandacht krijg’ - Ali B
Laat die vent dan ook met rust zoals met elke debiel
Man man man, en Ali B heeft ook 2 keer toegeslagen, een keer een freestyle voor Ziggo en de andere voor Verstappenquote:Op maandag 13 december 2021 19:24 schreef ToT het volgende:
Die reacties onder dat gênante Youtube-filmpje!
Weer die verstappen lul gvd geen commentaar openslaan of die mafkees staat er bij. Kk op met hemquote:Op maandag 13 december 2021 20:02 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Man man man, en Ali B heeft ook 2 keer toegeslagen, een keer een freestyle voor Ziggo en de andere voor Verstappen
Check echt die reacties!quote:
Ik moet nog eten maar zal die als toetje nemen.quote:
Is er 33n commentaar waarin je deze niet kan noemen?quote:Op maandag 13 december 2021 20:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik moet nog eten maar zal die als toetje nemen.
En aan Max Verstappen het vriendelijke verzoek een coronatest af te nemen na die slis-escapade.
Zelfs een kansarme van de straatquote:Op maandag 13 december 2021 20:37 schreef Ixnay het volgende:
Kan elke willekeurige mavo brugklasser dit niet "freestylen"?
Soorteerders?quote:Op maandag 13 december 2021 19:19 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
EDIT: Voor de pallet soorderteers hier uitleg
https://www.rtlnieuws.nl/(...)onszelf-egocentrisme
Pardon?quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:46 schreef DapperDan het volgende:
[..]
Is er 33n commentaar waarin je deze niet kan noemen?
Van zn telefoon, meteen afgelopen met die aandachtshoererijquote:Op maandag 13 december 2021 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk word hij komende nacht weer beroofd.
Geen interesse, geen behoefte aan uitleg. 🥱quote:Op maandag 13 december 2021 19:19 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
EDIT: Voor de pallet soorderteers hier uitleg
https://www.rtlnieuws.nl/(...)onszelf-egocentrisme
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |