Alles over klussen en het huishouden in en om het huis: witgoed, meubels, kleuren en andere interieurtrends, schoonmaak en de-cluttertips. Laat zien wat je kan, stel je vragen, help een ander op weg of show je gloednieuwe keuken, pantry of herinrichting.
Wij gaan binnenkort verhuizen maar in onze nieuwe woning (met vloerverwarming) ligt een gelijmde pvc laminaat vloer. Wat raden jullie aan als wij dit willen laten veranderen? Het laten weg halen maar ik heb gehoord dat dit een hele klus is als het gelijmd is of er overheen leggen? Of hebben jullie andere tips?
Tegengeluid: zou het lekker laten liggen. PVC heeft een super lage warmteweerstand, laten liggen zorgt er hooguit voor dat je vloer iets langer nodig heeft om op te warmen.
Ik weet niet wat voor soort lijm er gebruikt is, maar bij de meeste pvc vloeren is het een kwestie van de föhn op een stuk pvc houden en je kan het er zo uittrekken. (De lijm laat los bij een bepaalde temperatuur)
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
Ik heb een winkel en verkoop PVC vloeren. mijn advies, ga niet met verfbranders kloten. probeer het met een föhn. plank warm maken en dan los trekken. gaat dit niet makkelijk.
Dan een vloerenbewerkingsbedrijf laten komen die halen je vloer er netjes binnen 3 uurtjes uit voor ongeveer ¤10/13 euro per m2.