D. paste de titel zelf al aan, waardoor er commotie bestond door een persoon, die vervolgens tekeer ging als een malle, terwijl diezelfde user het volgende topic kaapte binnen de afgesproken 2min. Vervolgens druipt diezelfde persoon af na 10 minuten en een verdeelde cos achterlatende. Daar gaat het al mis. D. treft eigenlijk in dit hele verhaal geen blaam, maar ik vind persoonlijk, dat de moderatie die hoort bij BB er veel dichter op hoort te zitten. De angel van het verhaal eruit pikken. De feedback is ervoor om de mods daar op te wijzen, dat er vervolgens niet gereageerd gaat worden en het arrogant naast zich neerlegt is een tweede.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:13 schreef suzi1 het volgende:
weet je, ik ben dat hele gezeik in cos ondertussen meer dan beu.
de ene keer wordt D. gevraagd iets aan te passen van de titel en de andere keer moet hij zich er niet mee bemoeien.
verder ben ik het met nog heel veel meer niet eens.
dikke vinger emee
Het was juist Dot, die meteen een duidelijke stelling gaf naar D. toe en dat siert haar. Benny daartegen had weer een compleet andere mening. Als de moderatie al niet op één lijn ligt, hoe wil je de users dan op één lijn krijgen. Daar gaat het mis.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:35 schreef suzi1 het volgende:
ja ik zag capu 'door het lint gaan'. allemaal lekker kinderachtig.zeker gezien zn eigen gedrag
de moderatie in bb is verder ook voor de helft van lik me vestje. een mod die het hele programma kut vindt (ja dot jij) en dat regelmatig laat merken. ook lijkt het er vaak op dat ze amper de boel volgt.
je ziet haar hier tot meerdere malen toe zich er makkelijk van af te maken. laat een ander antwoorden of antw met een wedervraag, of gwn niet.
en als het dan anderehalve cos gaat over dat soort gewauwel dan vraag ik of er 3/4 verwijderd kan worden, maar tot mijn grote verbazing (alhoewel..) wordt dat bericht verwijderd.
dus nogmaals bij deze, ik hoop dat benny dat heeft gedaan. van een ander zou ik het niet accepteren.
Zo hoort het eigenlijk ook te gaan. Als er geen mod aanwezig is en het loopt uit de hand dan mag een gast mod altijd ingrijpen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik stel wat voor, dat alleen de mods van het onderdeel BB zich bemoeien met hetgeen wat daar gebeurd en dat bezoekende mods zich als gast opstellen en niet als leidinggevende van dat onderdeel. Wie kan zich hierin vinden?
IK had mijn antwoord al gegeven en lag op tijd in bed.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Men vraagt om de feedback te gebruiken om indirect met argumenten te komen, om er vervolgens niet op te reageren. Is dit de nieuwe manier van benadering van de user?
En je hoeft een programma ook niet goed te vinden om te moddenquote:Op zondag 13 februari 2022 00:35 schreef suzi1 het volgende:
ja ik zag capu 'door het lint gaan'. allemaal lekker kinderachtig.zeker gezien zn eigen gedrag
de moderatie in bb is verder ook voor de helft van lik me vestje. een mod die het hele programma kut vindt (ja dot jij) en dat regelmatig laat merken. ook lijkt het er vaak op dat ze amper de boel volgt.
je ziet haar hier tot meerdere malen toe zich er makkelijk van af te maken. laat een ander antwoorden of antw met een wedervraag, of gwn niet.
en als het dan anderehalve cos gaat over dat soort gewauwel dan vraag ik of er 3/4 verwijderd kan worden, maar tot mijn grote verbazing (alhoewel..) wordt dat bericht verwijderd.
dus nogmaals bij deze, ik hoop dat benny dat heeft gedaan. van een ander zou ik het niet accepteren.
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijft lastig, spoilers, zeker met uitgesteld kijken. Eigenlijk kun je daar niet goed rekening mee houden. Het is net als een sportwedstrijd, als je het niet wilt weten, moet je zelf maar bewust niet op plekken kijken waar je het zou kunnen zien.
Voor spoilers buiten de live uitzending om is het wel vrij logisch. En ook lastig soms. Op dit moment staat er een redelijke spoiler in de TT. Maar ja, gezien het tijdstip is er geen mod om er naar te kijken.
Morguh Tuinfluitert,quote:Op zondag 13 februari 2022 07:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
Goedemorgen Dotteke, is mogelijk dat je vijf lege edit posten weg haalt uit topic: Wie is jouw favoriete bewoner?, een kale bedoening zo.![]()
Koos1958 in BB / Wie is jouw favoriete bewoner?
Dank je wel Dotteke, fijne dag!quote:Op zondag 13 februari 2022 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Tuinfluitert,
Dank je voor het melden,gedaan
Er was gisteravond niets aan de hand, voordat D. zich uit het niets geroepen voelde om de TT binnen no time aan te passen, terwijl daar geen reden voor was(althans vanuit het oogpunt van 90% van de users). Je merkte het ook aan de reacties van het merendeel van de users, toen was het hek van de dam, terwijl dat eigenlijk onnodig was. Ook als mod kun je het niet altijd goed doen, dat weet ik, maar dit ging een stapje te ver. Dat vervolgens de user, die als het ware als een bezetene doordraaide en helemaal uit zijn plaat ging en toen binnen 10 minuten aftaaide en de cos achterliet in een slacht veld is een tweede discussie. Dat is een taak voor jullie. De persoon gaf in een eerder stadium in de avond al aan, dat wanneer dat of dat zou gebeuren hij helemaal uit zijn plaat zou gaan, wat dus ook geschiede. Bij voorkennis had het misschien voorkomen kunnen worden. Ik snap natuurlijk ook, dat jullie niet overal 24/7 aanwezig kunnen zijn en dat het op vrijwillige basis is. Maar dit had misschien voorkomen kunnen worden. Misschien een les voor de volgende keer? Verder sierde het jou Dotteke, dat je meteen toegaf, dat het geen spoiler was. Zo behoort een goede scheids te reageren en daarvoor mijn complimenten. Verder heb ik er genoeg over gezegd en laat het hier ook bij. Weer een nieuwe dagquote:Op zondag 13 februari 2022 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo hoort het eigenlijk ook te gaan. Als er geen mod aanwezig is en het loopt uit de hand dan mag een gast mod altijd ingrijpen.
Als iemand vraagt aan een gast mod of de TT aangepast kan worden als daar een foute in staat is ook niet zo erg wat mij betreft.
IK had in eerste instantie de TT niet gezien omdat ik bezig was de foto's in de OP aan te passen. Toen ik in het topic kwam was het al de exit is 'bekend'
De regel is om niet te spoileren als de uitzending nog niet op tv is geweest.
ALs je elders gaat kijken wordt het al overal gelijk benoemd, waarom zal er dan hier een dag gewacht moeten worden.
Maar goed dat is mijn mening die ik de vorige keer ook al had gegeven.
[..]
IK had mijn antwoord al gegeven en lag op tijd in bed.
Dank je wel Utopia2.0.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er was gisteravond niets aan de hand, voordat D. zich uit het niets geroepen voelde om de TT binnen no time aan te passen, terwijl daar geen reden voor was(althans vanuit het oogpunt van 90% van de users). Je merkte het ook aan de reacties van het merendeel van de users, toen was het hek van de dam, terwijl dat eigenlijk onnodig was. Ook als mod kun je het niet altijd goed doen, dat weet ik, maar dit ging een stapje te ver. Dat vervolgens de user, die als het ware als een bezetene doordraaide en helemaal uit zijn plaat ging en toen binnen 10 minuten aftaaide en de cos achterliet in een slacht veld is een tweede discussie. Dat is een taak voor jullie. De persoon gaf in een eerder stadium in de avond al aan, dat wanneer dat of dat zou gebeuren hij helemaal uit zijn plaat zou gaan, wat dus ook geschiede. Bij voorkennis had het misschien voorkomen kunnen worden. Ik snap natuurlijk ook, dat jullie niet overal 24/7 aanwezig kunnen zijn en dat het op vrijwillige basis is. Maar dit had misschien voorkomen kunnen worden. Misschien een les voor de volgende keer? Verder sierde het jou Dotteke, dat je meteen toegaf, dat het geen spoiler was. Zo behoort een goede scheids te reageren en daarvoor mijn complimenten. Verder heb ik er genoeg over gezegd en laat het hier ook bij. Weer een nieuwe dag
Via image... Zoals je ook screens hots toevoegt.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:48 schreef Ireth het volgende:
Hoe kan je die bewegende animaties van giphy hier gebruiken in een bericht???
Rechtermuisknop op de afbeelding > Afbeeldings-url kopiëren > en op Fok! tussen [IMG]-tags plaatsen, dus:quote:Op zondag 13 februari 2022 12:48 schreef Ireth het volgende:
Hoe kan je die bewegende animaties van giphy hier gebruiken in een bericht???
Thnx Li0n.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Benny @:Dotteke, graag even aandacht voor CoS op dit moment .. ranzige teksten van Mario, en op de man spelen van een gebruiker als iemand daar commentaar op heeft.. allemaal erg overbodig.
Big Brother 2022 COS staat momenteel bovenaan in de "open topics".quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:02 schreef Bigbrotherfan2022 het volgende:
Iets helemaal anders van vraag.
Kan iemand mij helpen aub en uitleggen waar ik die veelbesproken cos kan vinden op deze site aub.
Ik vind dit nergens terug .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |