Ben ik gedeeltelijk met je eens Mickytjuh. Dat steek ik ook niet onder stoelen of banken, maar hij veroorzaakt wel veel discussies in de cos, door ook vooral zijn eigen gedrag. Het irritatie level word meermaals op de proef gesteld en dat kun ook jij niet ontkennen. Maar goed ik heb hem geblockt en zal er geen hinder meer van ondervinden. Leek mij de verstandigste keuze.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er zijn er erg veel die zijn gedrag voeden. En dan zo dat de weten dat hij gaat flippen.
Waar ligt dan de schuld?
Mee eens Suuz. Ik weet ook wel welke mod hem vooral loopt te bemoederen, maar daar laat ik mij verder niet over uit. Ik ga uit van het goede van de mods. Het is voor hun ook op vrijwillige basis, dus zal ze daar niet op aanvallen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:45 schreef suzi1 het volgende:
het lijkt soms echt of een mod loopt te moederen over hem ipv modereren. alsof hij een beperking heeft. of moet ik zeggen bijzonder persoon.
verder maakt t me geen zak uit wat hij zegt, ik ga er tenslotte ook op in. het is toch een tamagotchi he
hoe gemeen weer, stoute suzi
Ah, de afgelopen maanden heb ik hem dagelijks gewaarschuwd en bemoederd zien worden door nogal wat mensen. Ben inmiddels gestopt met me te verbazen dat hij vogelvrij is en met alles wegkomt waar anderen voor minder al een ban krijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:52 schreef Benny het volgende:
Dat gebeurt ook zeker wel. Is een paar keer in de COS gebeurt, is een paar keer privé geweest. Dus het gebeurt ook echt wel
Gezien je postgeschiedenis... Dit is je tweede post in BB. Van een dagelijkse waarschuwing kan dan ook niet gesproken worden in dit geval. Als je komt rellen om mario ben je momenteel op de verkeerde plek.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah, de afgelopen maanden heb ik hem dagelijks gewaarschuwd en bemoederd zien worden door nogal wat mensen. Ben inmiddels gestopt met me te verbazen dat hij vogelvrij is en met alles wegkomt waar anderen voor minder al een ban krijgen.
Hoe kan je blokkeren?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat blokkeren bevalt me trouwens prima. Weer één op blokkeer gezet. Als member hier, heb je toch net wat meer mogelijkheden. Je bant de trollen uit en de leuke users blijven over. Win win situatie.
Er staat in dit geval wel "heb ik hem gewaarschuwd"quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:11 schreef suzi1 het volgende:
"Van een dagelijkse waarschuwing kan dan ook niet gesproken worden in dit geval."
gaat er ook niet over dat solid hem waarschuwde, maar anderen
Neem contact op met een mod en vraag hem/haarquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe kan je blokkeren?
* Ireth vraagt dit voor een vriend
Die jagen dan al jaren op dezelfde user? Roept die user dat ook niet over zichzelf af? Daar ook wel eens bij stilgestaan? Ben benieuwd waar de grens van het toelaatbare ligt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Er staat in dit geval wel "heb ik hem gewaarschuwd"
Het klopt dat er vaak genoeg wat van is gezegd. Maar nogmaals... Ik zie ook wel een bepaalde groep op hem jagen. Bouwend op vorig jaar, andere plekken, etc. Ik geef enkel aan dat ik oordeel op wat ik nu in BB zie.
Er is/wordt naar gehandeldquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die jagen dan al jaren op dezelfde user? Roept die user dat ook niet over zichzelf af? Daar ook wel eens bij stilgestaan? Ben benieuwd waar de grens van het toelaatbare ligt.
Je bent nu aan het zuigen. En behoorlijk ook.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:38 schreef suzi1 het volgende:
naar leeftijd en bijzonderheden gaat dat enzo
Erm... je leest mijn zin nogal verkeerd, er staat dus in andere woordvolgorde: ik heb de afgelopen maanden gezien dat nogal wat mensen hem dagelijks waarschuwen en bemoederen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:04 schreef Benny het volgende:
Gezien je postgeschiedenis... Dit is je tweede post in BB. Van een dagelijkse waarschuwing kan dan ook niet gesproken worden in dit geval. Als je komt rellen om mario ben je momenteel op de verkeerde plek.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah, de afgelopen maanden heb ik hem dagelijks gewaarschuwd en bemoederd zien worden door nogal wat mensen. Ben inmiddels gestopt met me te verbazen dat hij vogelvrij is en met alles wegkomt waar anderen voor minder al een ban krijgen.
Als je een abo hebt dan kan dat ..quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe kan je blokkeren?
* Ireth vraagt dit voor een vriend
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Wordt Mario op zijn gedrag aangesproken als mensen een tr zetten of aangeven dat hij bepaalde post/caps niet moet plaatsen?
Zo ja waarom gaat hij er dan mee door, doet hij zich dommer voor dan dat ie is.. wordt er minder streng opgetreden en ja ik weet dat een Mod ook niet veel kan doen dan TR's afvinken en het door geven aan Admin of FA's
Zelf vind ik Mario een prima user, als hij net zoals alle andere users in welke topic dan ook gewoon leuk mee post..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |