Ik kan niet tegen feedback? Ga jij nu maar samen met je vriendjes een persoon verdedigen die de gehele cos in rep en roer houd. Ik ga mij verder niet lopen verdedigen tegen een persoon, die maar één mening heeft. Als je de discussie aan wilt gaan kom maar in mijn DM en aangezien je dat toch niet doet, want je hebt je eigen mening, stopt hier de discussie met jou.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tegen feedback kan je ook al niet, altijd een weerwoord willen hebben, Wat zegt dit over jou??? . @:Harry heeft gewoon gelijk.
Waarom moet Mario tot treurnis verdedigd worden. Ik draai de rollen even om.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:13 schreef suzi1 het volgende:
waarom moet gayguy eigenlijk verdedigd worden? dat is evengoed een schijnheilige
duidelijk hierboven ook nog eens aangehaald
makkelijk een tegenvraagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom moet Mario tot treurnis verdedigd worden. Ik draai de rollen even om.
Ze mogen van mij het hele topic BB verwijderen. Wat een gezeik, gezeur en gedram. Persoonlijke aanvallen door volwassen mensen zijn verheven tot de orde van de dag. Doek dus dat hele topic BB op.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Is er ook een Feedback voor het Feedback topic?
ik kreeg net pas mee wat jij gisteren hebt uitgekraamd, en dat is niet niks he.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:41 schreef Harry het volgende:
[..]
maar ook omdat ik toenemende mate plat en ordinair taalgebruik zie. De laatste dagen zag ik dat er her en der beledigd werd. Een ander niveau, dat ik hier nog niet kende. Daar ligt voor mij een scherpe grens. Niet beledigen! En als je daar op een vriendelijke wijze aandacht voor vraagt, zegt de grootste hork dat beledigen hetzelfde als een mening is. Een no-go voor mij. Kortsluiting, waarvoor nog een 'sorry'. En als een mod het daar ook nog mee eens is, dat beledigen mag.... houdt mijn actieve inzet hier voor mij op. Voorheen Cynix en Gert en afgelopen jaar Benny lieten het nooit zover komen. COS was tot voor kort zeer vermakelijk. Zeker in een tijd als je het persoonlijk moeilijk hebt. Maar ik hou het dan ook maar bij het lezen van de geweldige streamverslagen.
platte en ordinaire niveau??quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Sinds een paar dagen volg ik ook voornamelijk de Streamverslagen. Ten eerste, omdat BB 2022 verschrikkelijk saai is, maar ook omdat ik toenemende mate plat en ordinair taalgebruik zie. De laatste dagen zag ik dat er her en der beledigd werd. Een ander niveau, dat ik hier nog niet kende. Daar ligt voor mij een scherpe grens. Niet beledigen! En als je daar op een vriendelijke wijze aandacht voor vraagt, zegt de grootste hork dat beledigen hetzelfde als een mening is. Een no-go voor mij. Kortsluiting, waarvoor nog een 'sorry'. En als een mod het daar ook nog mee eens is, dat beledigen mag.... houdt mijn actieve inzet hier voor mij op. Voorheen Cynix en Gert en afgelopen jaar Benny lieten het nooit zover komen. COS was tot voor kort zeer vermakelijk. Zeker in een tijd als je het persoonlijk moeilijk hebt. Maar ik hou het dan ook maar bij het lezen van de geweldige streamverslagen.
Jammer .. je wordt gemist in CoS.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:29 schreef suzi1 het volgende:
ik heb een week mijn mond gehouden
vanaf morgen ben ik wederom stil
niks ervanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:29 schreef suzi1 het volgende:
ik heb een week mijn mond gehouden
vanaf morgen ben ik wederom stil
ik mis u ook ontzettend hardquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jammer .. je wordt gemist in CoS.
Ik zeg ook COS of SCquote:
Precies, ik kreeg ook gisteravond pas mee wat @Harry geschreven heeft, en gelukkig is dat verwijderd door de moderators, als je zoiets durft te schrijven, heb je idd geen rechten om over anderen te klagen . ( Spoel je mond)quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik kreeg net pas mee wat jij gisteren hebt uitgekraamd, en dat is niet niks he.
dus ik snap niet zo goed dat je hier vandaag een punt kwam maken waar je zelf ook aan meedeed. (zo niet groffer)
ondanks je 'sorry' (hoezo haakjes, niet gemeend?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |