Onvoorstelbaar en lachwekkend tegelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:40 schreef SolidasRock het volgende:
Bijzonder, al die mensen die met elkaar ruziën om 1 persoon die elders fluitend doorpost.
Wat wij als mods kunnen doen hebben wij gedaan. Zoals Benny laatst al zei is niet alles zichtbaar wat wij doen. Maar het wordt heus wel gemeld. Wij kunnen als mod niet iemand bannen dat doen de fa's en de adminsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom reageer je eigenlijk op een trol? Mario heeft een vrijkaart om de cos te besmeuren. Daar komt bij dat Mario Mario is. Mario komt over alsof hij het allemaal niet snapt, maar neem maar aan, dat hij precies weet wat hij bedoeld en zegt. Mario heeft enkele fans hier die hem tot het bot verdedigen. Kijk maar wie de posting van Engine geliked hebben, dan zie je wie de fans van Mario zijn. Voor de rest adviseer ik je een abbo aan hier op FOK, want daarmee kun je users blokkeren, zodat je er ook geen last meer van deze users hebt. Dat bespaart je veel ergernis en je kunt posten met users, waar je het wel goed mee kunt vinden.
Heel eerlijk, het gaat mij niet om het bannen van een user. Laat hem lekker mee posten. Mario is Mario. Geef hem een seintje als hij weer eens te ver gaat en dan hopen dat hij er dan weer voor twee dagen van geleerd heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat wij als mods kunnen doen hebben wij gedaan. Zoals Benny laatst al zei is niet alles zichtbaar wat wij doen. Maar het wordt heus wel gemeld. Wij kunnen als mod niet iemand bannen dat doen de fa's en de admins
Het probleem van Mario is, dat hij dat ook vaak over zichzelf afroept. Bewust of onbewust, dat laat ik dan maar even in het midden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:02 schreef sylviae het volgende:
Wat Mario eruit kraamt is soms niet fraai. Maar ik zie ook dat bepaalde mensen hem telkens uitdagen. Daar zou ook eens iets van gezegd moeten worden.
Klopt, zien wij ook welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:02 schreef sylviae het volgende:
Wat Mario eruit kraamt is soms niet fraai. Maar ik zie ook dat bepaalde mensen hem telkens uitdagen. Daar zou ook eens iets van gezegd moeten worden.
Dit!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:02 schreef sylviae het volgende:
Ja zo gaat dat hierquote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:52 schreef suzi1 het volgende:
je had iig 2 likes. ik wilde net bekijken van wie en weg was je
Dat is idd erg raar.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit!!
Dit gebeurt continu, en aangezien mijn post ook gewoon wordt verwijderd , zegt dat ook wel iets over de manier van hoe hiermee wordt omgegaan . Jammer.
Voor mij reden om niet meer mee te lezen, ik hou het wel bij de streamverslagen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Het is gewoon zeer iritant. Heeft niets met de taal te maken. Wat mij betreft mag hij een permban krijgen. Zit hier alleen maar te stoken. Zou me niets verbazen als hij niet gewoon 3 hoog in een flat in de Amsterdam bijlmer woont🤣
Sinds een paar dagen volg ik ook voornamelijk de Streamverslagen. Ten eerste, omdat BB 2022 verschrikkelijk saai is, maar ook omdat ik toenemende mate plat en ordinair taalgebruik zie. De laatste dagen zag ik dat er her en der beledigd werd. Een ander niveau, dat ik hier nog niet kende. Daar ligt voor mij een scherpe grens. Niet beledigen! En als je daar op een vriendelijke wijze aandacht voor vraagt, zegt de grootste hork dat beledigen hetzelfde als een mening is. Een no-go voor mij. Kortsluiting, waarvoor nog een 'sorry'. En als een mod het daar ook nog mee eens is, dat beledigen mag.... houdt mijn actieve inzet hier voor mij op. Voorheen Cynix en Gert en afgelopen jaar Benny lieten het nooit zover komen. COS was tot voor kort zeer vermakelijk. Zeker in een tijd als je het persoonlijk moeilijk hebt. Maar ik hou het dan ook maar bij het lezen van de geweldige streamverslagen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:05 schreef Hunter het volgende:
[..]
Voor mij reden om niet meer mee te lezen, ik hou het wel bij de streamverslagen.
Wat een ongelofelijke bullshit komt er uit jouw mond, en daarnaast is het niet waar wat je over hem zegt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Het is gewoon zeer iritant. Heeft niets met de taal te maken. Wat mij betreft mag hij een permban krijgen. Zit hier alleen maar te stoken. Zou me niets verbazen als hij niet gewoon 3 hoog in een flat in de Amsterdam bijlmer woont🤣
En daarom deed jij gisteren ook maar even een duit in het zakje en viel je mij persoonlijk aan en niet zo'n klein beetje ook. Gast je hebt niet eens het recht om deze posting zo te formuleren hoe je hem nu geformuleerd hebt. Ga je schamen man. Spoel eerst je mond maar eens goed.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Sinds een paar dagen volg ik ook voornamelijk de Streamverslagen. Ten eerste, omdat BB 2022 verschrikkelijk saai is, maar ook omdat ik toenemende mate plat en ordinair taalgebruik zie. De laatste dagen zag ik dat er her en der beledigd werd. Een ander niveau, dat ik hier nog niet kende. Daar ligt voor mij een scherpe grens. Niet beledigen! En als je daar op een vriendelijke wijze aandacht voor vraagt, zegt de grootste hork dat beledigen hetzelfde als een mening is. Een no-go voor mij. Kortsluiting, waarvoor nog een 'sorry'. En als een mod het daar ook nog mee eens is, dat beledigen mag.... houdt mijn actieve inzet hier voor mij op. Voorheen Cynix en Gert en afgelopen jaar Benny lieten het nooit zover komen. COS was tot voor kort zeer vermakelijk. Zeker in een tijd als je het persoonlijk moeilijk hebt. Maar ik hou het dan ook maar bij het lezen van de geweldige streamverslagen.
Knipquote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit!!
Dit gebeurt continu, en aangezien mijn post ook gewoon wordt verwijderd , zegt dat ook wel iets over de manier van hoe hiermee wordt omgegaan . Jammer.
Eens met wat je zegt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Sinds een paar dagen volg ik ook voornamelijk de Streamverslagen. Ten eerste, omdat BB 2022 verschrikkelijk saai is, maar ook omdat ik toenemende mate plat en ordinair taalgebruik zie. De laatste dagen zag ik dat er her en der beledigd werd. Een ander niveau, dat ik hier nog niet kende. Daar ligt voor mij een scherpe grens. Niet beledigen! En als je daar op een vriendelijke wijze aandacht voor vraagt, zegt de grootste hork dat beledigen hetzelfde als een mening is. Een no-go voor mij. Kortsluiting, waarvoor nog een 'sorry'. En als een mod het daar ook nog mee eens is, dat beledigen mag.... houdt mijn actieve inzet hier voor mij op. Voorheen Cynix en Gert en afgelopen jaar Benny lieten het nooit zover komen. COS was tot voor kort zeer vermakelijk. Zeker in een tijd als je het persoonlijk moeilijk hebt. Maar ik hou het dan ook maar bij het lezen van de geweldige streamverslagen.
Goh wat verrassend. Deze had ik niet aan zien komen.quote:
Doe er iets mee zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Goh wat verrassend. Deze had ik niet aan zien komen.
Dat jullie die gast tot treurnis aan toe verdedigen is jullie keuze, maar wij hoeven niet alles te pikken wat die gast allemaal uitkraamt. Jij volgt BB toch niet meer, waar maak jij je dan druk over.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke bullshit komt er uit jouw mond, en daarnaast is het niet waar wat je over hem zegt.
Dat wat jij doet: dát is stoken
Nee wat jij doet is opbouwend bedoel je.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat jullie die gast tot treurnis aan toe verdedigen is jullie keuze, maar wij hoeven niet alles te pikken wat die gast allemaal uitkraamt. Jij volgt BB toch niet meer, waar maak jij je dan druk over.
Wat denk jezelf. Als jij dat asso gedrag goedkeurt zegt dat meer over jou dan over mij. En over uitdagen gesproken, wat doe jij nu dan. De heilige boon uithangen? Je bent geen haar betert, dus ga nu niet moeder Theresa uithangen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doe er iets mee zou ik zeggen.
Ja doet dat eens.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee wat jij doet is opbouwend bedoel je.
Je ziet van alles bij een ander, kijk eerst eens naar jezelf.
Tegen feedback kan je ook al niet, altijd een weerwoord willen hebben, Wat zegt dit over jou??? . @Harry heeft gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat denk jezelf. Als jij dat asso gedrag goedkeurt zegt dat meer over jou dan over mij. En over uitdagen gesproken, wat doe jij nu dan. De heilige boon uithangen? Je bent geen haar betert, dus ga nu niet moeder Theresa uithangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |