Nee hoor, het gala heeft geen enkele formele functie.quote:Op zondag 12 december 2021 23:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het moet sowieso voor het gala beslist zijn en dat is vrijdag meen ik dus CAS lijkt me geen optie, denk dat Mercedes hun beroep wel intrekt.
ja die was mooi :-)quote:Op zondag 12 december 2021 23:03 schreef RAVW het volgende:
[..]
Kansloze opmerking inderdaad. Heb races van Jos gezien die nog in mijn herinnering staan. Canada in de regen... woow. Schumacher afhouden op Sepang.
Nou ik zag het bij de finish, die heeft net als Max in de laatste ronde nog ff Bottas ingehaald na de sc Nu even bij met lezen maar nog geen beelden gezien van die actie, die net zo mooi is als die van Max.quote:Op zondag 12 december 2021 23:19 schreef StephanL het volgende: Yuki 4e
compleet gemist
De rest was ook moeilijk in de gaten te houden
![]()
Ze hebben ook alleen maar aangekondigd om een beroep te overwegen. Om de optie open te houden, maar ik hoop dat ze zo verstandig zijn om gewoon hun verlies te nemen....quote:Op zondag 12 december 2021 23:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het moet sowieso voor het gala beslist zijn en dat is vrijdag meen ik dus CAS lijkt me geen optie, denk dat Mercedes hun beroep wel intrekt.
jawel prijsuitreikingquote:Op zondag 12 december 2021 23:22 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee hoor, het gala heeft geen enkele formele functie.
En bij de overige races 2x een crash, 1x een klapband en 1x plek 9 nadat hij door Bottas van de baan was gekegeld.. ook wel bizarre cijfers en dan alsnog had hij met plek 2 vandaag de titel niet gepakt..quote:Op zondag 12 december 2021 23:18 schreef opreis het volgende:
Max trouwens in dit seizoen 18x in de top 2 gefinishd. Dat is ook echt wel bizar goed.
Coulthard kwam er niet langs en dat wiel was van een crash van De la Rosa in de 2de chicane waar DlR niets aan kon doen.quote:Op zondag 12 december 2021 23:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ja die was mooi :-)
Wat mij ook nog bij staat is het zelfde team Bernoldi geloof ik die ronden lang iemand achter zich hield , was volgens mij Monaco
En dat met een auto die daar helemaal niet geschikt voor was .. maar goed die zelfde gast heeft wel een marshall gedood met een wiel dat los vloog op monza was dat geloof ik , behoorlijke klapper
Nee hoorquote:Op zondag 12 december 2021 23:06 schreef Evenstar het volgende:
Iedereen ook vergeten dat Lewis in eerste ronde nogmaals wegkwam met het afsnijden
Ik weet niet of het de eerste was, maar de (voormalig) burgemeester van Lommel heeft ook een lintje.quote:Op zondag 12 december 2021 23:22 schreef nils7 het volgende:
Wordt Max de eerste Belg met een lintje?
quote:Op zondag 12 december 2021 23:23 schreef Johannes788 het volgende:
Het commentaar op forums zoals autosport forum.
Ik quote:
Spot on, after 8 consecutive WCC and 7 WDC in a row it's obvious FIA has agenda against Merc.
Hahahaahhah
Het gala is slechts symbolisch. Staat een eventueel beroep niet in de weg.quote:Op zondag 12 december 2021 23:23 schreef gbm het volgende:
[..]
Ze hebben ook alleen maar aangekondigd om een beroep te overwegen. Om de optie open te houden, maar ik hoop dat ze zo verstandig zijn om gewoon hun verlies te nemen....
Maar toon als Mercedes maar eens aan dat Masi een vooropgezet plan had om daarmee Max te bevoordelen. Zelfs als daar al sprake van was is het nagenoeg onmogelijk om daar hard bewijs van te vinden.quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 23:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het gala is slechts symbolisch. Staat een eventueel beroep niet in de weg.
Nee, de prijsuitreiking is slechts symbolisch. Eventuele beroepen hoeven niet behandeld en gesloten te zijn voor het gala.quote:
Toto krijgt morgenochtend gewoon een telefoontje vanuit de directiekamer in Stuttgart met de mededeling om er vanaf te zien en het moedermerk niet te betrekken in een maandenlang durend schandaal.quote:Op zondag 12 december 2021 23:23 schreef gbm het volgende:
[..]
Ze hebben ook alleen maar aangekondigd om een beroep te overwegen. Om de optie open te houden, maar ik hoop dat ze zo verstandig zijn om gewoon hun verlies te nemen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |