SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Gelukkig (voor ons) dat ze daarvoor gekozen hebben. Ik vond 'Toto it's called a motorrace' ook wel een mooiequote:Op zondag 12 december 2021 15:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
FIA wou geen gestript einde maar een echte race, goede beslissing.
Latifi bedankt voor de SCquote:Op zondag 12 december 2021 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het koffiemomentje in de huiskamer hadden ze vervroegd en verlengd om dit te kunnen zien. Anders was ik gewoon boven gebleven. We hadden echt iets van dit gaat nooit meer lukken (net als zovelen). Maar die laatste ronde, WTF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je wel even een avondje voor uittrekken, ging vrij hardquote:Op zondag 12 december 2021 16:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga even het F1 topic teruglezen vanaf het moment van de SC....![]()
![]()
Die wist allang dat 'ie niet ging winnen.quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die wist allang dat 'ie niet ging winnen.
Gok dat die heel erg hoog zullen zijnquote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef Ama het volgende:
Nooit verwacht dat ik samen met mijn vriend een F1 wedstrijd zou gaan kijken.Beide verder geen fan ofzo namelijk. Ben wel benieuwd naar de kijkcijfers..
Ja denk dat half NL wel heeft gekeken.quote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat die heel erg hoog zullen zijn
Zoggi had het kanaal ook opengegooid voor iedereenquote:Op zondag 12 december 2021 16:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja denk dat half NL wel heeft gekeken.
Kloptquote:Op zondag 12 december 2021 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoggi had het kanaal ook opengegooid voor iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |