SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Gelukkig (voor ons) dat ze daarvoor gekozen hebben. Ik vond 'Toto it's called a motorrace' ook wel een mooiequote:Op zondag 12 december 2021 15:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
FIA wou geen gestript einde maar een echte race, goede beslissing.
Latifi bedankt voor de SCquote:Op zondag 12 december 2021 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het koffiemomentje in de huiskamer hadden ze vervroegd en verlengd om dit te kunnen zien. Anders was ik gewoon boven gebleven. We hadden echt iets van dit gaat nooit meer lukken (net als zovelen). Maar die laatste ronde, WTF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je wel even een avondje voor uittrekken, ging vrij hardquote:Op zondag 12 december 2021 16:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga even het F1 topic teruglezen vanaf het moment van de SC....![]()
![]()
Die wist allang dat 'ie niet ging winnen.quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die wist allang dat 'ie niet ging winnen.
Gok dat die heel erg hoog zullen zijnquote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef Ama het volgende:
Nooit verwacht dat ik samen met mijn vriend een F1 wedstrijd zou gaan kijken.Beide verder geen fan ofzo namelijk. Ben wel benieuwd naar de kijkcijfers..
Ja denk dat half NL wel heeft gekeken.quote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat die heel erg hoog zullen zijn
Zoggi had het kanaal ook opengegooid voor iedereenquote:Op zondag 12 december 2021 16:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja denk dat half NL wel heeft gekeken.
Kloptquote:Op zondag 12 december 2021 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoggi had het kanaal ook opengegooid voor iedereen
M'n vader zat bij een of andere familieding. Arme man.quote:Op zondag 12 december 2021 16:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja denk dat half NL wel heeft gekeken.
Ik ben irl aan het sociaal doen.quote:
Hrrrquote:Op zondag 12 december 2021 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben irl aan het sociaal doen.
Een leven? Hoax hoaxquote:Op zondag 12 december 2021 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ieeuw ...quote:Op zondag 12 december 2021 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat hier staat.quote:Op zondag 12 december 2021 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zie je wel, jij ook alquote:Op zondag 12 december 2021 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat hier staat.
Red Bull had hetzelfde gedaan. Het is topsport.quote:Op zondag 12 december 2021 16:43 schreef Koen66 het volgende:
Lol dat Mercedes is wel sneu met z'n protesten
Tsja, als ze (Masi) de regels negeren, waarom heb je ze dan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:43 schreef Koen66 het volgende:
Het gaat om geld dus tjaquote:Op zondag 12 december 2021 16:43 schreef Koen66 het volgende:
Iedereen heeft de finish afgewacht.quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 17:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmmm de spareribs van gisteren nog ff opwarmen
Ik zit niet in Abu Dhabi.quote:Op zondag 12 december 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En cocktails, en op de tafel dansen, en korte oranje strakke jurkjes en vrouwenzweet
Met een kort rokje zit je daar nog wel even tussen de harige achtergebleven onwelriekende medemens in het cachot.quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit niet in Abu Dhabi.
Kouddddd.
Alleen feesten zuipen hoeren sloeren in hotels. Daar mag allesquote:Op zondag 12 december 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een kort rokje zit je daar nog wel even tussen de harige achtergebleven onwelriekende medemens in het cachot.
Ja of zuipen, dansen en batsen op zo'n bootje in de havenquote:Op zondag 12 december 2021 17:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen feesten zuipen hoeren sloeren in hotels. Daar mag alles
Gaan ze straks ons ook nog bellen om referentie te geven en uit te leggen dat je als Burgemeester niet chantabel was.quote:Op zondag 12 december 2021 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Gristus, hele papierwinkel aangeleverd bij HR van de nieuwe budabaan.
Wat moet je allemaal inleveren dan?quote:Op zondag 12 december 2021 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Gristus, hele papierwinkel aangeleverd bij HR van de nieuwe budabaan.
"Geen decolleté diep genoeg om hem van de wijs te brengen"quote:Op zondag 12 december 2021 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan ze straks ons ook nog bellen om referentie te geven en uit te leggen dat je als Burgemeester niet chantabel was.
Ik heb al een VOG aangevraagd bij Dannyquote:Op zondag 12 december 2021 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan ze straks ons ook nog bellen om referentie te geven en uit te leggen dat je als Burgemeester niet chantabel was.
Verdomme dat is mijn broertje nu aan het doen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of zuipen, dansen en batsen op zo'n bootje in de haven
Geheimhoudingsverklaring, verklaring nevenwerkzaamheden, persoonsgegevens, diploma’s, scan van mijn bankpas, scan van mijn paspoort.quote:Op zondag 12 december 2021 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal inleveren dan?
quote:Op zondag 12 december 2021 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Geen decolleté diep genoeg om hem van de wijs te brengen"
Als de ene man tegen een vrouw zegt wat heb je toch mooie borsten dan krijgt hij justitie achter zich aan, als een ander het zegt slechts een verlegen glimlachje, je mag een keer raden koekertquote:Op zondag 12 december 2021 17:52 schreef Karzai het volgende:
Uitstraling zou sowieso geen overheidsbaan krijgen vanwege metoo
Welcome to the slow world.quote:Op zondag 12 december 2021 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geheimhoudingsverklaring, verklaring nevenwerkzaamheden, persoonsgegevens, diploma’s, scan van mijn bankpas, scan van mijn paspoort.
Ik krijg justitie achter me aanquote:Op zondag 12 december 2021 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de ene man tegen een vrouw zegt wat heb je toch mooie borsten dan krijgt hij justitie achter zich aan, als een ander het zegt slechts een verlegen glimlachje, je mag een keer raden koekert
quote:Op zondag 12 december 2021 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een cirkelende aasgier op 2 kilometer hoogte.
ik hoef niet te raden, jij lult grotendeels onzinquote:Op zondag 12 december 2021 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de ene man tegen een vrouw zegt wat heb je toch mooie borsten dan krijgt hij justitie achter zich aan, als een ander het zegt slechts een verlegen glimlachje, je mag een keer raden koekert
kerstfilm, vond het geen echt goede actrice ken weinig goede films van haarquote:Op zondag 12 december 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
staat een nieuwe film met sandra bullock op netflix
Sandra Bullock eet poep tijdens de seks dus daar kijk ik liever niet naar.quote:Op zondag 12 december 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
staat een nieuwe film met sandra bullock op netflix
Thuis ook al van Utrecht verloren en gelijk tegen GAE. Lijkt wel of dat stadion behekst isquote:
lamme takken, hup drie wissels erinquote:Op zondag 12 december 2021 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thuis ook al van Utrecht verloren en gelijk tegen GAE. Lijkt wel of dat stadion behekst is
Heerlijkquote:Op zondag 12 december 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen lekker naar de Veluwe. ‘s Avonds lekker bubbelen
Waar doe je dat precies dan? Ik wil ook wel eens een keertje. Kan niet ver weg zijnquote:Op zondag 12 december 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen lekker naar de Veluwe. ‘s Avonds lekker bubbelen
quote:Op zondag 12 december 2021 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sandra Bullock eet poep tijdens de seks dus daar kijk ik liever niet naar.
ziet er niet echt kerstig uitquote:Op zondag 12 december 2021 18:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
kerstfilm, vond het geen echt goede actrice ken weinig goede films van haar
Zijn alle protesten er al doorheen?quote:Op zondag 12 december 2021 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar Max heeft gewonnen dus dat vergoedt alles
Kasteel de Vanenburgquote:Op zondag 12 december 2021 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar doe je dat precies dan? Ik wil ook wel eens een keertje. Kan niet ver weg zijn
oh, een serieuze rol,quote:Op zondag 12 december 2021 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ziet er niet echt kerstig uit
The Unforgivable (2021) - IMDb
had toch een tijd geleden een soort triller/horror film gemaakt ook? Ben de naam kwijt maar dat ze altijd geblinkdoekt wasquote:
Birdbox ofzoquote:Op zondag 12 december 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
ze
[..]
had toch een tijd geleden een soort triller/horror film gemaakt ook? Ben de naam kwijt maar dat ze altijd geblinkdoekt was
Ja stelletje jankzakken dat het zijnquote:Op zondag 12 december 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Mercedes heeft protest aangetekend en een advocaat ingeschakeld.
Wat kinderachtig.quote:Op zondag 12 december 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Iedereen daarheen om buda te bespiedenquote:
Het is met een spatie zie ik maar was wel leuke film.quote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoiets ja. waar toen al die memes over kwamen
Dit was wel briljant trouwens van Masiquote:Op zondag 12 december 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Doei 2022quote:Op zondag 12 december 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
De huidige coronamaatregelen worden tot zeker begin volgend jaar verlengd. Dat is volgens bronnen de uitkomst van overleg op het Catshuis van experts en een deel van het demissionaire kabinet.
quote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen daarheen om buda te bespieden
Had jij anders verwacht?quote:Op zondag 12 december 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
De huidige coronamaatregelen worden tot zeker begin volgend jaar verlengd. Dat is volgens bronnen de uitkomst van overleg op het Catshuis van experts en een deel van het demissionaire kabinet.
He wat een verrassing.quote:Op zondag 12 december 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
Stiefmonster sadquote:
En vanaf februari in lockdown omdat omicron delta verdrongen heeft en we 100k besmettingen per dag gaan hebbenquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen daarheen om buda te bespieden
Nog langer thuiswerkenquote:Op zondag 12 december 2021 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
En vanaf februari in lockdown omdat omicron delta verdrongen heeft en we 100k besmettingen per dag gaan hebben
Zondagochtend uitchecken, dan gaat de hele boel op slot, dan gaan ze biblebelten en maandagmiddag kun je weer inchecken. En ze hebben alle denkbare faciliteiten maar een zwembad zie ik nergens. Veel plezier daarquote:
Nooit meer naar kantoorquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Godverdomme 3 weken zou het zijn.
Ze snappen er niks van in NL
Ja, moet je het nog even afzeiken omdat het niet naar jouw wens is?quote:Op zondag 12 december 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zondagochtend uitchecken, dan gaat de hele boel op slot, dan gaan ze biblebelten en maandagmiddag kun je weer inchecken. En ze hebben alle denkbare faciliteiten maar een zwembad zie ik nergens. Veel plezier daar
Nee ik heb even gegoogled en ik zeg wat ik ervan vind. Dat mag toch meneer de jankpolitie?quote:Op zondag 12 december 2021 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, moet je het nog even afzeiken omdat het niet naar jouw wens is?
In Engeland hadden ze alle maatregelen geschrapt en die zijn nu ook allemaal weer terug. Gaat gewoon overal ter wereld zoquote:Op zondag 12 december 2021 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Godverdomme 3 weken zou het zijn.
Ze snappen er niks van in NL
Naar aanleiding van wat?quote:Op zondag 12 december 2021 18:45 schreef Ama het volgende:
Bij welke talkshow zal Max komende week als eerste te gast zijn?
Het is een serieuze vraag? Nav zijn kampioenschap of nav dat dat teruggedraaid is door FIA of ja wat ?quote:
Ik denk dat ie niet staat te trappelen om na zo'n seizoen ook nog even halsoverkop naar Nederland te komen om allerlei plichtplegingen af te werken eigenlijk.quote:Op zondag 12 december 2021 18:45 schreef Ama het volgende:
Dat hoort wel bij de sport hequote:Op zondag 12 december 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet staat te trappelen om na zo'n seizoen ook nog even halsoverkop naar Nederland te komen om allerlei plichtplegingen af te werken eigenlijk.
Ja dat wel. Moet je maar geen WK wordenquote:
Oh jaquote:
Lomp stuk onbenul ben je.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik heb even gegoogled en ik zeg wat ik ervan vind. Dat mag toch meneer de jankpolitie?
zag humberto al slijmenquote:Op zondag 12 december 2021 18:45 schreef Ama het volgende:
je maakt nu een grap tochquote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef SolidasRock het volgende:
Oh wow, dit is de F1 SC niet, was al verbaasd om jullie daar allemaal te zien.![]()
Ik wou dat ik ja kon zeggen. Ik heb misgeklikt of zo en las half mee. Zag Ama wat zeggen en daar reageerde ik op en pas later zag ik dat dit F1 SC niet was.quote:
quote:
Ik heb 'm gevonden, de meest Uitstraling-smiley everquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 18:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wou dat ik ja kon zeggen. Ik heb misgeklikt of zo en las half mee. Zag Ama wat zeggen en daar reageerde ik op en pas later zag ik dat dit F1 SC niet was.
Jij bent hier de totale griezel die bijstandgrietjes cadeautjes stuurt, leuker kan ik het niet maken, wel duidelijker.quote:Op zondag 12 december 2021 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb 'm gevonden, de meest Uitstraling-smiley ever
Oh ja, de Battlestar Gallacticaquote:Op zondag 12 december 2021 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent hier de totale griezel die bijstandgrietjes cadeautjes stuurt, leuker kan ik het niet maken, wel duidelijker.
Hier klopt echt een heleboel niet aanquote:Op zondag 12 december 2021 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Flash is boos omdat ie uit frustratie de F1 niet heeft gekeken.
Nee... Hugo heeft direct nog wat 'opmerkingen'...quote:Op zondag 12 december 2021 19:01 schreef bitterbal het volgende:
oke heeft nu iedereen zijn zegje gedaan?
Stuur jij Ama kadotjes ja? Wil je haar dan ook in bed? Eerlijk zeggen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb 'm gevonden, de meest Uitstraling-smiley ever
Flash is chronisch boos na bijna een halve eeuw rukken denk ik eerder, leuker kan ik het niet maken, wel duidelijker.quote:Op zondag 12 december 2021 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Flash is boos omdat ie uit frustratie de F1 niet heeft gekeken.
Waarover? Want dan wil ik ook nog wel.quote:Op zondag 12 december 2021 19:01 schreef bitterbal het volgende:
Wat? Krijgen we een persco?quote:Op zondag 12 december 2021 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee... Hugo heeft direct nog wat 'opmerkingen'...
Zit je al klaar?
quote:Op zondag 12 december 2021 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stuur jij Ama kadotjes ja? Wil je haar dan ook in bed? Eerlijk zeggen.
Of Boa’s bewapend moeten worden.quote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarover? Want dan wil ik ook nog wel.
Het is de eerlijke tien minuten waar je je zegje kan doenquote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarover? Want dan wil ik ook nog wel.
quote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JAZEKER... iets met lepeltjes.
ik niet, waar gaat het over?quote:Op zondag 12 december 2021 19:01 schreef bitterbal het volgende:
MI van Mark en Hugo lepeltje lepeltjequote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JAZEKER... iets met lepeltjes.
Nee, dat ik de neiging heb om vrienden die jarig zijn een cadeau te geven.quote:Op zondag 12 december 2021 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat je bijstandsvrouwtjes lokt?
En werkelozen ook maar meteen, zwaar bewapenen die hap dan komt het goed, aanharken dat kikkerlandje.quote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of Boa’s bewapend moeten worden.
Neequote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of Boa’s bewapend moeten worden.
Ik heb niet zo'n zin in de kerstborrel/buiten BBQ.quote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is de eerlijke tien minuten waar je je zegje kan doen
uhm, niks eigenlijk, ik dacht dat er een onderwerp was waar we een mening over moesten hebbenquote:Op zondag 12 december 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt nog 8 minuten
wat zit je dwars
Oke. Ik heb het genoteerdquote:Op zondag 12 december 2021 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik heb niet zo'n zin in de kerstborrel/buiten BBQ.
Ama zit helemaal in de F1 sinds... pak 'm beet drieënhalf uur. Die zien we nooit meer terug.quote:Op zondag 12 december 2021 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
Als we dan toch allemaal onze zegje mogen doen: ik vind bitterbal nogal een harde buitenkant hebben maar van binnen is ze lekker heet en zacht.
En Ama heeft overigens nog steeds geen antwoord op mijn vraag gegeven en nou ben ik heel boos op haar.
Mn avondeten is opquote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook best joh. Kan allemaal hierquote:Op zondag 12 december 2021 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
Als we dan toch allemaal onze zegje mogen doen: ik vind bitterbal nogal een harde buitenkant heeft maar van binnen is ze lekker zacht en heet.
En Ama heeft overigens nog steeds geen antwoord op mijn vraag gegeven en nou ben ik heel boos op haar.
Ikke niet. Was het maar zo een feest. Ik ben gewoon niet goed snik. Of zo.quote:Op zondag 12 december 2021 19:08 schreef LTVDK het volgende:
Er hebben er hier geloof ik een paar glaasjes teveel op
ik heb wel een flesje open gemaakt toen max won jaquote:Op zondag 12 december 2021 19:08 schreef LTVDK het volgende:
mijne ook. het was boerenkool, het was fantastischquote:
Ik chocoladekruidnotenquote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel een flesje open gemaakt toen max won ja
Aaah, jammer. Ik mocht haar wel. RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 12 december 2021 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ama zit helemaal in de F1 sinds... pak 'm beet drieënhalf uur. Die zien we nooit meer terug.
Er zat gin in mn eten, want ik had geen Wodka.quote:Op zondag 12 december 2021 19:08 schreef LTVDK het volgende:
mag niet, de Sint is al in Spanjequote:
Kan je het 450x aanraden ?quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijne ook. het was boerenkool, het was fantastisch
Weet ik niet. Ik moet nog beginnen in ieder geval. En morgen weer lekker an die Arbeit dus heel schokkend zal het allemaal niet wordenquote:Op zondag 12 december 2021 19:08 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2021 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
Als we dan toch allemaal onze zegje mogen doen: ik vind bitterbal nogal een harde buitenkant heeft maar van binnen is ze lekker zacht en heet.
Schijt aan de kerstmanquote:Op zondag 12 december 2021 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag niet, de Sint is al in Spanje
nee, daar ben ik te lui voor.quote:
Doe de kurk maar weer terug dan. Pas om 20u gaan we horen of Max alsnog gewonnen heeft.quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel een flesje open gemaakt toen max won ja
”Lief dagboek.”quote:Op zondag 12 december 2021 19:11 schreef UitStraling het volgende:
Een kippenhok zonder vos is ook maar een saai schuurtje waar niet al te slimme vogels dagelijks een eitje leggen.
Is al lang opquote:Op zondag 12 december 2021 19:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doe de kurk maar weer terug dan. Pas om 20u gaan we horen of Max alsnog gewonnen heeft.
Waar hebben ze precies jeuk aan dan?quote:Op zondag 12 december 2021 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is al lang op
en dat protest van mercedes heeft geen enkele kans van slagen
Die wil ik op een tegeltjequote:Op zondag 12 december 2021 19:11 schreef UitStraling het volgende:
Een kippenhok zonder vos is ook maar een saai schuurtje waar niet al te slimme vogels dagelijks een eitje leggen.
Ik hoop oprecht dat je gelijk hebquote:Op zondag 12 december 2021 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is al lang op
en dat protest van mercedes heeft geen enkele kans van slagen
Verdomme, te laat.quote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat de regeltjes van de safety car niet goed nageleefd zouden zijn door de fia en dat max en misschien een paar centimeter voor zat op een bepaald momentquote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar hebben ze precies jeuk aan dan?
wil je een verlenging aanvragen?quote:
Ik denk doei doei Masi.quote:Op zondag 12 december 2021 19:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je gelijk heb
Nou, we gaan het zienquote:Op zondag 12 december 2021 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat de regeltjes van de safety car niet goed nageleefd zouden zijn door de fia en dat max en misschien een paar centimeter voor zat op een bepaald moment
*Uw bericht kan niet worden bezord omdat de ontvanger offline is*quote:Op zondag 12 december 2021 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je nu ineens collega van Liesje geworden?
Home Alone 6.quote:Op zondag 12 december 2021 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Weet iemand nog een leuke film op netflix, niveautje bridget jones?
Wie watquote:Op zondag 12 december 2021 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe is het met de Battlestar?
I onde dager.quote:Op zondag 12 december 2021 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Alles is zoals het zou moeten zijn?quote:Op zondag 12 december 2021 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Haat je jezelf zo dat je een volkomen uitgemolken concept (had al na deel 2 moeten stoppen) wilt gaan bekijken?quote:
Niveautje bridget jones?quote:
Geen film toch? Klinkt wel oke verderquote:
Tekenfilm... over konijnen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niveautje bridget jones?
[..]
Geen film toch? Klinkt wel oke verder
Jeugdtrauma ditquote:
Iets intelligenter en bloederiger maar wel uitermate geestig.quote:Op zondag 12 december 2021 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niveautje bridget jones?
[..]
Geen film toch? Klinkt wel oke verder
Hmmm, ik ga checken. Thanksquote:Op zondag 12 december 2021 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alles is zoals het zou moeten zijn?
Watquote:Op zondag 12 december 2021 19:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Haat je jezelf zo dat je een volkomen uitgemolken concept (had al na deel 2 moeten stoppen) wilt gaan bekijken?
Denk wel goedquote:Op zondag 12 december 2021 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja of Deathstar weet ik veel
Yeano, misschien ooit laterquote:Op zondag 12 december 2021 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets intelligenter en bloederiger maar wel uitermate geestig.
hmmja, is niet echt een gezellige tekenfilm zeg maar...quote:
Dat is geen leuke filmquote:
Oh, nee dan laat maarquote:Op zondag 12 december 2021 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmmja, is niet echt een gezellige tekenfilm zeg maar...
Natuurlijk wel Nederlands, dus niet heel hoog niveau, maar ik vond hem wel aardig. Misschien ook door Barbara Sloesenquote:Op zondag 12 december 2021 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, ik ga checken. Thanks
[..]
Wat
* IJsdraakje schraapt keelquote:
Dan snap je het verhaal niet goed.quote:Op zondag 12 december 2021 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmmja, is niet echt een gezellige tekenfilm zeg maar...
Ik zoek laag niveau en dan lekker in slaap vallen hmmquote:Op zondag 12 december 2021 19:25 schreef gianni61 het volgende:
Is
[..]
Natuurlijk wel Nederlands, dus niet heel hoog niveau, maar ik vond hem wel aardig. Misschien ook door Barbara Sloesen
quote:Op zondag 12 december 2021 19:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje schraapt keel
BRIIIGHT EEEEYES
Heb je alleen maar Netflix? Prime is erg betaalbaar (3 euro per maand) met een heleboel leuke series en films. Per maand opzegbaar. 1e maand gratis dacht ik.quote:
En Disney.quote:Op zondag 12 december 2021 19:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je alleen maar Netflix? Prime is erg betaalbaar (3 euro per maand) met een heleboel leuke series en films. Per maand opzegbaar.
Dan is het wel een prima optiequote:Op zondag 12 december 2021 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zoek laag niveau en dan lekker in slaap vallen hmm
Dat is wel mooiquote:Op zondag 12 december 2021 19:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje schraapt keel
BRIIIGHT EEEEYES
Ik kijk nu Seinfeldquote:Op zondag 12 december 2021 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zoek laag niveau en dan lekker in slaap vallen hmm
Ik ben alweer stil.quote:Op zondag 12 december 2021 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel mooi![]()
Nou ja, de versie van Art Garfunkel dan
doe eens rustig... beter kijk je Bob Rossquote:Op zondag 12 december 2021 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kijkt ook zo fijn weg
Ik kijk
WOEHOE *hypehype*
Over Warner Bros gesproken, Matrix 4 is uitgekomen. Had geen idee dat er een vervolg inzat na deel 3.quote:
was dat nog leuk dan, na film 1?quote:Op zondag 12 december 2021 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over Warner Bros gesproken, Matrix 4 is uitgekomen. Had geen idee dat er een vervolg inzat na deel 3.
Moet die eerste nog steeds eens kijken.quote:Op zondag 12 december 2021 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over Warner Bros gesproken, Matrix 4 is uitgekomen. Had geen idee dat er een vervolg inzat na deel 3.
Ik vond van wel? Deel 3 had een masterpiece gevecht met al die kloons vs Neo. En deel 2 liet ons het "echte leven" buiten de Matrix zien en was tevens toewerking naar deel 3. Dus ja ik heb van alle 3 delen genoten (alhoewel ik het onzin blijf vinden dat Neo perse blind moest worden, wat voegt dat toe aan het verhaal? )quote:
het is voor mij al enige tijd geleden maar kan mij herinneren dat ik met moeite 1 film heb kunnen uitkijkenquote:Op zondag 12 december 2021 19:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vond van wel? Deel 3 had een masterpiece gevecht met al die kloons vs Neo. En deel 2 liet ons het "echte leven" buiten de Matrix zien en was tevens toewerking naar deel 3. Dus ja ik heb van alle 3 delen genoten (alhoewel ik het onzin blijf vinden dat Neo perse blind moest worden, wat voegt dat toe aan het verhaal? )
Jezus Ama! Whats wrong with u?quote:Op zondag 12 december 2021 19:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet die eerste nog steeds eens kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |