Ik heb ze wel gekocht. Echt briljant.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:36 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Nice, heb er alleen geen 110 ekkies voor over
Schweinehund? Aarschlog? Jude?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:05 schreef TLC het volgende:
Hoe zouden ze 'filthy animal' vertalen in t Duits ? ik zag namelijk dat het ook op de Duitse Sat1 komt
'Frohliche Weihnachten du ..... ??..........'
Zat wel weer veel humor in vond ik.quote:Op zondag 26 december 2021 10:30 schreef Benny het volgende:
Gister HA6 gekeken. De opbouw is wat traag. Er moest teveel worden uitgelegd /uiteen gezet worden om er een verhaal van te maken. Maar verder wel echt weer heel vermakelijk
4,5 en 6 zijn ook de moeitequote:Op zondag 26 december 2021 18:08 schreef pleeborstel het volgende:
Echt tijdloos, zo niet briljant. Alleen de eerste twee delen dan.
Haha wat.quote:Op zondag 26 december 2021 10:04 schreef Sebbeszweet het volgende:
Eigenlijk zijn HA 4 en 5 ook goed te pruimen. Uit de serie is alleen 3 niet leuk.
Deel 1 en 2 blijven ongeëvenaard
Home Alone 2 trok 362.000 kijkers gisterenavond. Keurige 22ste plek in de Kijkcijfer Top 25quote:Op zondag 26 december 2021 09:28 schreef Oliver23 het volgende:
Home Alone 1 trok gisteren 448.000 kijkers en werd keurig negende in de kijkcijfer top 25
Shut your piehole. Deeltje 4 is heel aardig gemaakt, tuurlijk niet zoals 1 en 2, maar zeker de moeite waard.quote:Op maandag 27 december 2021 09:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha wat.
Home Alone 4 is echt één van de slechtste films ooit gemaakt, echt heel droevig. Home Alone 3 is op zichzelf staand nog best prima, al voelt het niet aan als een Home Alone film natuurlijk.
Stront film alleen gelachen om de scene met Buzzquote:Op zondag 26 december 2021 10:30 schreef Benny het volgende:
Gister HA6 gekeken. De opbouw is wat traag. Er moest teveel worden uitgelegd /uiteen gezet worden om er een verhaal van te maken. Maar verder wel echt weer heel vermakelijk
Shut your pieholequote:Op maandag 27 december 2021 16:06 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
[..]
Stront film alleen gelachen om de scene met Buzz
Home Alone 1 en 2 zijn niet niet te overtreffen! Deze films kijk ik ieder jaar als traditie in de december maand.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |