In de bloote kont.quote:Op zondag 12 december 2021 00:23 schreef Schakeltopia het volgende:
en dansen en springen en we zijn zo blij![]()
niet meer! ze speelde verstippertjequote:Op zondag 12 december 2021 00:23 schreef Schakeltopia het volgende:
zou @:suzi1 nog achter het poesje aanzitten?
Ja Sjors.quote:
Paniek!!!!squote:
Moet effe slikkuh.quote:
Valt ook heel niet op .quote:Op zondag 12 december 2021 00:28 schreef Schakeltopia het volgende:
het lukt haar aardig
[ afbeelding ]
dit is hardcorequote:
soesje het was weer reuze gezellig. succes met je katje vangen en tot de volgende keerquote:Op zondag 12 december 2021 00:30 schreef suzi1 het volgende:
ik ga nog 1 katje proberen te vangen en dan naar bed retteketet
o en![]()
![]()
weltrustenquote:Op zondag 12 december 2021 00:30 schreef suzi1 het volgende:
o en![]()
![]()
Leuk dat je was,en lekker slipe.quote:Op zondag 12 december 2021 00:30 schreef suzi1 het volgende:
o en![]()
![]()
Slaap lekker.quote:
Ik weet precies op welke CD ik deze heb staan.quote:
Hoop niet dat je ons aanspreekt?quote:Op zondag 12 december 2021 00:38 schreef aloa het volgende:
Tijd om te gaan.
Wat een ellendige mensen hier op FOK..
Hier niet nee...quote:Op zondag 12 december 2021 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop niet dat je ons aanspreekt?
Gelukkig maar, ik begon mij al schuldig te voelen.quote:
yessssssssssssssquote:
En ik sla dat graag over.quote:Op zondag 12 december 2021 00:53 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik blijf wel op twitch denk ik
Mijn smaak van muziek zal het niet worden.quote:
Trusten.Morgen appelkoeken.quote:
Stuiterballetje.quote:
quote:
come on with your fucking fingersquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 01:12 schreef engine het volgende:
handjes voor adaroooooooooooooooo lets gooooooooooooooo yihaaaaaaaaaaaaa
Jij bent hier wel de gangmaker.quote:Op zondag 12 december 2021 01:12 schreef engine het volgende:
handjes voor adaroooooooooooooooo lets gooooooooooooooo yihaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zondag 12 december 2021 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent hier wel de gangmaker.
Ze wult zo graag.quote:
Face down,ass up.quote:
quote:
Ik wil echt een keer met jou naar een feest.quote:
jaaquote:Op zondag 12 december 2021 01:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil echt een keer met jou naar een feest.
quote:Op zondag 12 december 2021 01:41 schreef Schakeltopia het volgende:
wop wop wop wop wop check hem gaan
klinkt als sandstormquote:Op zondag 12 december 2021 01:56 schreef Schakeltopia het volgende:
JAAAAAA tudududuuuududududududuuuu
slaaplekker kerelquote:Op zondag 12 december 2021 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een leuk feestje. Ik ga slipen.
Oanr moarn.![]()
quote:Op zondag 12 december 2021 02:03 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga straks ook wat draaien als je weet wat ik bedoel
quote:Op zondag 12 december 2021 01:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
insert kusje op dansende reet van FF gif
Morguh Roguequote:
Morguh ToTquote:
O van wie moet datquote:
Hoe is het met de hulp?quote:Op zondag 12 december 2021 08:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Kort weer, helaas. Maar in ieder geval wel iets.
Ga ik straks ook doen, als mevrouw ToT wakker is en voor de kleine kan zorgen.quote:Op zondag 12 december 2021 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is zondag - misschien straks er nog even induiken?
Morgen gaat het echt op gang komen, dan hebben we de eerste echte sessie.quote:
Ben benieuwd, eindelijk ToT.quote:Op zondag 12 december 2021 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen gaat het echt op gang komen, dan hebben we de eerste echte sessie.
Maar het manneke heeft nu naast de gezwollen amandelen ook nog eens een virale infectie in de luchtwegen.
Vrij onschuldig, standaard voor kinderen, maar in combinatie met de toch al gezwollen amandelen die al snel veel hoestbuien en grote slijm-ontwikkeling veroorzaken, is dit toch wel ff heel erg rot.
De KNO-arts zegt dat de huidige klachten onvoldoende zijn om de amandelen te verwijderen. We moeten een maand lang zijn neus 2x per dag met grote hoeveelheden zout water spoelen en dan kijken ze wel weer verder.quote:Op zondag 12 december 2021 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd, eindelijk ToT.
Hoop dat jullie er echt iets aan hebben.
O dat is vervelend voor hem, hebben ze al overwogen om de amandelen te verwijderen?
Nope, alleen dezelfde pufjes en neusspray gebruiken die hij al had.quote:Op zondag 12 december 2021 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Arme mini-ToT.
Heeft hij een kuurtje gekregen?
Jemig toch. Op een gegeven moment moeten ze er toch uit, waarom dan zo door laten klungelen. Vooral in combi net dat slijm en hoesten van het mannekequote:Op zondag 12 december 2021 08:22 schreef ToT het volgende:
[..]
De KNO-arts zegt dat de huidige klachten onvoldoende zijn om de amandelen te verwijderen. We moeten een maand lang zijn neus 2x per dag met grote hoeveelheden zout water spoelen en dan kijken ze wel weer verder.
Hey JSquote:
"Gelukkig" heeft hij nu af en toe wel last van apneu (stokkende adem tijdens het snurken). Dat is wel een reden om de amandelen te laten verwijderen. Dat hij regelmatig hele nachten ligt te vechten om door het slijm heen te kunnen ademen was onvoldoende reden.quote:Op zondag 12 december 2021 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig toch. Op een gegeven moment moeten ze er toch uit, waarom dan zo door laten klungelen. Vooral in combi net dat slijm en hoesten van het manneke
Ja, truste en sterkte bij jullie!quote:Op zondag 12 december 2021 08:27 schreef ToT het volgende:
M'n vrouw is wakker, ik ga weer ff liggen.
Je snapt het soms echt niet hequote:Op zondag 12 december 2021 08:24 schreef ToT het volgende:
[..]
"Gelukkig" heeft hij nu af en toe wel last van apneu (stokkende adem tijdens het snurken). Dat is wel een reden om de amandelen te laten verwijderen. Dat hij regelmatig hele nachten ligt te vechten om door het slijm heen te kunnen ademen was onvoldoende reden.
Slaap lekker ToTquote:Op zondag 12 december 2021 08:27 schreef ToT het volgende:
M'n vrouw is wakker, ik ga weer ff liggen.
Ze slaapt nog. Ik zal haar zo even wakker zoenenquote:
Morguh aloaquote:
Allang wakkerquote:Op zondag 12 december 2021 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze slaapt nog. Ik zal haar zo even wakker zoenen
Had net b oodschappen gedaan. Vies waterkou dus maar gelijk een lekker bakkie gepaktquote:
Yeah Hamiltonquote:Op zondag 12 december 2021 09:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Klaar voor de grote overwinning van de almachtige Lewis?
Mooi optijdquote:Op zondag 12 december 2021 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had net b oodschappen gedaan. Vies waterkou dus maar gelijk een lekker bakkie gepakt
quote:Op zondag 12 december 2021 09:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Klaar voor de grote overwinning van de almachtige Lewis?
Sowwwwwquote:
Ik voorspel alvast dat hij er in bocht 1 af gaat.quote:Op zondag 12 december 2021 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Liefst zou ik vooruit spoelen naar het einde van de race
En dan Maximaal genieten
Van MAX![]()
![]()
![]()
Hoe mooi kan het zijn
We gaan het zienquote:Op zondag 12 december 2021 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sowwwww
Echt wel
Helemaal na die lekkere poll gisteren
Ja door de week ga ik om 7 uur gelijk. Dan is het nog niet druk i.v.m met je weet welquote:
Als het door Hamilton isquote:Op zondag 12 december 2021 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik voorspel alvast dat hij er in bocht 1 af gaat.
Ik kan helaas niet eens kijken. Heb een verjaardagquote:Op zondag 12 december 2021 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het door Hamilton is
Prima
Dan is hij alsnog WK
quote:Op zondag 12 december 2021 09:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet eens kijken. Heb een verjaardag
Ik verwacht een safety car, veroorzaakt door een Mercedesmotor, in ronde 12 als Verstappen net voorbij Pit Entry is.quote:Op zondag 12 december 2021 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het door Hamilton is
Prima
Dan is hij alsnog WK
O dat is wel balen, stiekem op je mobiel kijken af en toe.quote:Op zondag 12 december 2021 09:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet eens kijken. Heb een verjaardag
Ja, hier ook vieze miezer regen.quote:
Dat komt ze dan duur te staan denk ikquote:Op zondag 12 december 2021 09:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik verwacht een safety car, veroorzaakt door een Mercedesmotor, in ronde 12 als Verstappen net voorbij Pit Entry is.
Dirty Toto deinst nergens voor terug
Lees net in de krant, kans op een witte kerst, een hele kleine kansquote:
Beetje moe, beetje spierpijn. Verder wel primaquote:
Ik verwacht geen witte kerst. Wel kou.quote:Op zondag 12 december 2021 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net in de krant, kans op een witte kerst, een hele kleine kans
quote:Op zondag 12 december 2021 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje mop, beetje spierpijn. Verder wel prima
Dan kan het alleen maar meevallen als je eerste kerstdag de gordijnen opendoet en er ligt een dik pakquote:Op zondag 12 december 2021 09:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik verwacht geen witte kerst. Wel kou.
Te hard getraind wel. Maar dat is alleen maar prima.quote:Op zondag 12 december 2021 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Te hard getraind
En te hard gefeest ?
Hoe komt dat nou?quote:Op zondag 12 december 2021 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Te hard getraind wel. Maar dat is alleen maar prima.
Slecht geslapen. Vannacht weer anderhalf uur wakker gelegen.
Ik hoop het, maar kans is klein.quote:Op zondag 12 december 2021 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan het alleen maar meevallen als je eerste kerstdag de gordijnen opendoet en er ligt een dik pak
Stress, teveel aan m'n hoofd 🤷🏼♂️quote:
Ja, maar zou wel een keer weer mooi zijnquote:
Zeker, mag van mij.quote:Op zondag 12 december 2021 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar zou wel een keer weer mooi zijn
Klopt. Maar gaat wel weer over.quote:Op zondag 12 december 2021 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
erop
Heel slecht voor je stress❤
Ga je nog wat leuks doen met de Kerstquote:
Niks bijzonders. Gourmetten en verder rustig aan.quote:Op zondag 12 december 2021 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen met de Kerst
IK sprak van de week iemand die ging het buiten vieren. Met allemaal van die vuurdingen. WOnen op een boerderij dus ruimte genoeg.
Lijkt mij wel gezellig, maar ondanks het vuur toch koud om zo te zitten
O lekker, ik zou met de hele meuk uit eten gaan. Maar dat ga ik nu niet meer doen.quote:Op zondag 12 december 2021 09:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Gourmetten en verder rustig aan.
Volgend jaar is alles weer goedquote:Op zondag 12 december 2021 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, ik zou met de hele meuk uit eten gaan. Maar dat ga ik nu niet meer doen.
Volgend jaar beter.
We hebben het verplaatst naar de zomer met zijn alle uit eten gaanquote:
We blijven hopen komt goedquote:
quote:
Heeft ie wel goed kunnen slapen gisteren?quote:Op zondag 12 december 2021 10:43 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
Kanonne, het manneke is intens vrolijk vandaag en mevrouw ToT en ik willen niets anders doen dan slapen!
Net maar ff gedouched.
Ik heb hem gisteravond helemaal ingepakt. Hoge kussens zodat hij meer rechtop zit, lekker omringd door z'n knuffels, lading dekens over hem heen die hij weg kan duwen als het te warm wordt, geknuffeld, gekust, speen er in en toen zijn mevrouw ToT en ik naar bed gegaan.quote:Op zondag 12 december 2021 10:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heeft ie wel goed kunnen slapen gisteren?
Daar wordt meestal ook wel weer iets wakkerder van..
Heeft ie idd wel genoeg slaap gehad, misschien dat ie vanmiddag ook wel weer in slaap valtquote:Op zondag 12 december 2021 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteravond helemaal ingepakt:
[ afbeelding ]
(Hij kijkt een beetje verschrikt omdat de flits nog aan stond op de telefoon, maar ook wat zielig door de keelpijn enzo.)
Hoge kussens zodat hij meer rechtop zit, lekker omringd door z'n knuffels, lading dekens over hem heen die hij weg kan duwen als het te warm wordt, geknuffeld, gekust, speen er in en toen zijn mevrouw ToT en ik naar bed gegaan.
We lagen nét in elkaars armen toen hij als een malle de kamer in kwam stormen: "HAWWO!!!" en hij dook bij ons in bed.
Klimmen, stuiteren, springen, kruipen, lachen, kwebbelen enz.
Uiteindelijk in slaap gevallen, maar wel weer te vroeg hevig hoestend wakker geworden.
Gecombineerd met het middagdutje van gistermiddag is het misschien net genoeg geweest; hij is nu weer heel energiek en vrolijk.
Ga ik wel van uit!quote:Op zondag 12 december 2021 10:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heeft ie idd wel genoeg slaap gehad, misschien dat ie vanmiddag ook wel weer in slaap valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |