SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit ja, veel praktischer dan ideal en allesquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee?
Alles wta ik daarmee kan betalen betaal ik daar mee
Het was wel voor 98 dus dan viel het nog 'mee'quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat had ook prima 2.08 of 2.11 kunnen zijn
Het is gewoon lekker makkelijkquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wat is daar het voordeel van dan?
Dat heb ik nog nooit getanktquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was wel voor 98 dus dan viel het nog 'mee'
Ik eigenlijk altijdquote:
Nee gewoon een nieuwe, maar op 98 rijdt die lekkerder en istie ietsjes zuiniger.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom? Heb je een oude auto waar geen E10 in mag of zo?
Is totale onzin en wellicht zelfs schadelijk voor je motortje, daarom kun je ook vaak met tankpassen geen 98 tanken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon een nieuwe, maar op 98 rijdt die lekkerder en istie ietsjes zuiniger.
Ah, ja, maar dat is dan waarschijnlijk voornamelijk omdat er minder alcohol in 98 zit.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon een nieuwe, maar op 98 rijdt die lekkerder en istie ietsjes zuiniger.
Eerder andersom hoor door de bio-ethanol in E10quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is totale onzin en wellicht zelfs schadelijk voor je motortje, daarom kun je ook vaak met tankpassen geen 98 tanken.
Ja is een paar % zuiniger, en ik vind het met mijn huidige auto lekkerder rijdenquote:
Staat op je tankdop waar de motor van je auto op afgesteld is, raadzaam om dat erin te gooien.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerder andersom hoor door de bio-ethanol in E10
Als je vaak bij goedkope tankstations tankt, kan je motor na verloop van tijd minder lekker gaan lopen. Die brandstof komt allemaal van Shell of Esso, maar daar stoppen ze bepaalde additieven niet bij. Bij hun merkbenzine doen ze dat wel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is totale onzin en wellicht zelfs schadelijk voor je motortje, daarom kun je ook vaak met tankpassen geen 98 tanken.
Over het algemeen heb ik vermogen zatquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is een paar % zuiniger, en ik vind het met mijn huidige auto lekkerder rijden
Vroeger rook het wel een stuk beterquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Wel een beetje heimwee naar de geur van loodvervanger in mijn kevertje.
Vooral in de winter, als ik dan in dat puffende en lekkende en knallende kevertje naar mijn werk was getuft dan rook ik de hele dag naar benzinequote:Op zaterdag 11 december 2021 23:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vroeger rook het wel een stuk beter
Kevertjesquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vooral in de winter, als ik dan in dat puffende en lekkende en knallende kevertje naar mijn werk was getuft dan rook ik de hele dag naar benzine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |