Ik snap wel dat het je niet lukt hoor, maar zo blijf je er ook over na denken. Dan kan je het beter doen zo dat het geweest is en je er misschien even last van hebt dan ergens last van hebben wat nog niet geweest is. Probeer hetquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik mezelf dan vind aanstellen![]()
Maar goed, ik kan zo een afspraak maken. Zin in. Ze hadden hier vorig jaar wel een hulphond. Mijn zus gaat daadwerkelijk van haar stokje bij het vaccineren dus die zat er ook al naar te kijken.
Ah fuck ik kan zo een afspraak maken. Ben geneigd om het gewoon niet te doen
Valeriaan of misschien bach bloesem rescue? Of, als je vader rijdt, zou je ook de huisarts kunnen vragen voor iets van oxazepam ofzo...quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Kan volgende week. M'n vader gaat met me mee. Deze keer gelukkig anderhalve kilometer verderop en niet in een ander dorp. Zou ik niet iets van Valeriaan kunnen slikken vooraf?
Goed gedaan!!! je mag trots zijn op je zlefquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:12 schreef Nijna het volgende:
Nou, ik ben geweest, de rij stond tot buiten... bij de eerste checkpost al aangegeven dat ik last had van de drukte, toen heb ik een stukje rij kunnen omzeilen (maar er waren meer mensen die assistentie nodig hadden om welke reden dan ook en daar stond de beveiliging naast mij over te discussieren, dat ze dat niet konden maken naar de andere mensen in de rij.).
De mensen die voor moderna kwamen, waren eerder aan de beurt, ik denk dat er daar meer hokjes voor waren, maar daar heb ik eigenlijk niet op gelet, ik zag alleen dat die mensen eerder aan de beurt waren.
En toen het meisje van de laatste check vroeg naar mijn leeftijd, kon ik die niet zo meer oplepelen. Geboortejaar lukte nog wel...
Goed zoquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:12 schreef Nijna het volgende:
Nou, ik ben geweest, de rij stond tot buiten... bij de eerste checkpost al aangegeven dat ik last had van de drukte, toen heb ik een stukje rij kunnen omzeilen (maar er waren meer mensen die assistentie nodig hadden om welke reden dan ook en daar stond de beveiliging naast mij over te discussieren, dat ze dat niet konden maken naar de andere mensen in de rij.).
De mensen die voor moderna kwamen, waren eerder aan de beurt, ik denk dat er daar meer hokjes voor waren, maar daar heb ik eigenlijk niet op gelet, ik zag alleen dat die mensen eerder aan de beurt waren.
En toen het meisje van de laatste check vroeg naar mijn leeftijd, kon ik die niet zo meer oplepelen. Geboortejaar lukte nog wel...
Dat kwartiertje wachten ging wel. Ik heb helemaal aan het randje van de wachtruimte gezeten, dat ging goed jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed zoNu jezelf trakteren
Kwartiertje wachten ging ook goed dus?
Doe je je moeder ook echt wat aan, of voelt het alleen zo vanwege een onrealistisch schuldgevoel?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:52 schreef Moonlight het volgende:
Na een week bij mijn moeder te hebben ''overleefd'' was het toch beter om weer naar huis te gaan wegens spanningen en zware discussies tussen ons.
Sinds vanmiddag weer in mijn eigen huis en het valt nog mee. Begeleiding is geweest en heb met een vriend gegeten dus het valt allemaal nog mee. Alleen de nare gedachten blijven en het schuld gevoel voor wat ik mijn moeder aan doe is er bij gekomen
Het voelt zo door een wss onrealistisch schuldgvoel.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:54 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Doe je je moeder ook echt wat aan, of voelt het alleen zo vanwege een onrealistisch schuldgevoel?
Ik neem aan dat een deel van de reden dat jij je zo rot voelt, bij haar ligt toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 06:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Het voelt zo door een wss onrealistisch schuldgvoel.
Maar door dat ze zo verdrietig is en mij niet kan helpen en ik soms zo boos word op haar door alle emoties waar ik niet mee om kan gaan voelt het gewoon alsof het allemaal aan mij ligt dat zij er nu ook door heen zit![]()
Ondanks alles toch gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 30 december 2021 13:51 schreef Cod_player het volgende:
Klaar mee, zit er helemaal doorheen. Ben jarig vandaag, dus eigenlijk een leuke feestdag, maar alle kopzorgen maken me gek. Ik wil gewoon in bed liggen huilen nu en slapen.
Dankjequote:Op donderdag 30 december 2021 15:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ondanks alles toch gefeliciteerd!!
Ik vond alles op mijn verjaardag meestal extra klote, ik herken dat gevoel..
Jeetje, dat werd tijd! Hopelijk helpt het je!quote:Op donderdag 30 december 2021 15:56 schreef Burner82 het volgende:
Sinds oktober heb ik eindelijk de hulp die ik sinds augustus 2018 zochtMaar omdat er sindsdien al een en ander gebeurd is en mijn depressieve klachten gelukkig vrij ver weg zijn, is mijn behandeling omgezet naar schematherapie (En daar kwamen ze helemaal zelf mee, omdat depressiviteit redelijk afwezig is op dit moment)..
Nee niet persequote:Op donderdag 30 december 2021 09:44 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een deel van de reden dat jij je zo rot voelt, bij haar ligt toch?
Het maakt ook niet uit. Ze is JOUW moeder en jij mag je emoties bij haar uitstorten. In had een moeder die precies het tegenovergestelde deed en dat is niet oké. Je hebt het recht om je rot te voelen en dit keer op keer te uiten. Als ouders heb je de rol om er voor je kind te zijn, dus je hoeft je niet schuldig te voelen.quote:
Ik begrijp hoe lastig het is als je continu slecht slaapt. Maar over dikgedrukte wil ik wel even zeggen dat dit geen helpende gedachte is. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar zo'n link leggen is, hoewel logisch, ook mogelijk een verergerende factor misschien op dit moment. En het legt de druk, of verwachting, bij de therapie erg hoog.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik trek die wachtlijsten niet. Ik kan alleen maar goed slapen als ik er ook therapie naast krijg, maar ik ben nu al zoveel maanden aan het aanklooien met slaapmiddelen, en toch werkt het gewoon niet. Ik kan nog steeds nu midden in de nacht NIET slapen, alles irriteert en is boos en wil schreeuwen en ontspanningsoefeningen helpen NIET, het is de zoveelste nacht ik word gek.
Nu nog een maand tot ik een kenningsmakingsgesprek krijg, eerder is niet mogelijk. Waarom duurt alles zo lang.
Herkenbaar, mijn moeder zegt dat ze PTSS heeft door wat ik heb gedaan, maar eerlijk gezegd voel ik me niet schuldig. Ik weet alleen niet wat ik ermee moet, met wat zij me vertelt.quote:Op donderdag 30 december 2021 06:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Het voelt zo door een wss onrealistisch schuldgvoel.
Maar door dat ze zo verdrietig is en mij niet kan helpen en ik soms zo boos word op haar door alle emoties waar ik niet mee om kan gaan voelt het gewoon alsof het allemaal aan mij ligt dat zij er nu ook door heen zit![]()
Dat is heel lastig. Ik zou zeggen dat je niet meer naar je ma moet luisteren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:18 schreef kuolema het volgende:
Herkenbaar, mijn moeder zegt dat ze PTSS heeft door wat ik heb gedaan, maar eerlijk gezegd voel ik me niet schuldig. Ik weet alleen niet wat ik ermee moet, met wat zij me vertelt.
Dankjewelquote:Op donderdag 30 december 2021 22:33 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit. Ze is JOUW moeder en jij mag je emoties bij haar uitstorten. In had een moeder die precies het tegenovergestelde deed en dat is niet oké. Je hebt het recht om je rot te voelen en dit keer op keer te uiten. Als ouders heb je de rol om er voor je kind te zijn, dus je hoeft je niet schuldig te voelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |