abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_546899
Toen ik hoorde dat ze die geit uit het BB huis gingen weghalen, dacht ik dat ze een bewoner bedoelden en niet een echte geit. Achteraf gezien was dit eigenlijk nog een belediging, voor die geit dan. Deze serie was ik al na 1 aflevering verknocht aan De Bus. Die mensen zijn zo heerlijk bekijkbaar en leuk. En omdat ze meer te doen hebben en af en toe eens wegmogen heb je niet de hele tijd dat overloze geouwehoer van Overgrootopa Koos, Hieke (alsof d'r vader dronken bij Burgerlijke Stand stond toen ze was geboren), Desirééébéébééé die zich gedraagt als een schaap dat door de wei dartelt en de rest van die zielige excuses die zich zelf mens noemen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over Beau " waar is de rest van mijn opplakborsthaar " v.E.D. En die @!#$ Belgische trut natuurlijk ook.

Bij De Bus heb je gewoon lekkere, kleine Zoë, homo Hans en Bart (want die droomt stiekum van Hans en niet van onze Buspoes), labiele Mariska, lieve Sandra en ondeugende en gemene (en daardoor voor veel vrouwen onweerstaanbaar) Koen.

BB is gewoon als een open GFT-bak in de zomer. Als je lang wacht dan zie je vanzelf een paar maden lopen.

En De Bus? DE BUS RULES!!

woensdag 13 december 2000 @ 14:37:14 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_546909
5, 4, 3, 2, 1...

HAVOC!!!!

*poef*

pi_546921
Hoi en welkom. Maar eigenlijk erg dubbel

Neem rustig de tijd om ook eens naar de oudere topics te kijken zodat je enigzins al weet wat er besproken is en wordt

deze gaat op slot

*Poef*

oh hier is nog de link waar het in gekund had

http://www.fokforum.nl/showtopic/16526

[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 13-12-2000 14:41]

I'm getting too old for this....
pi_546928
zucht..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: