En de hele zakenmannetjesvibe er omheen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zo'n gezicht.
De elite van Nederland zit daar momenteel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:30 schreef heywoodu het volgende:
"Het kostte wel heel wat, hahahaha!!"
wat is hier gunstiger P2 of P3?quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga echt helemaal kapot als Max van pole start morgen
Je ziet het ook echt aan letterlijk iedereen die ze interviewen hequote:Op zaterdag 11 december 2021 13:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De elite van Nederland zit daar momenteel.
Meer belasten die hap.
Is racismequote:Op zaterdag 11 december 2021 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Waarom lopen die Nederlanders niet in jurken rond? CULTUURBARBAREN.
Klopt, echt een jongensdroom voor de gemiddelde makelaer dit.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je ziet het ook echt aan letterlijk iedereen die ze interviewen he
Yolo maat. Dit wordt een historische gebeurtenisquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:30 schreef heywoodu het volgende:
Dat was halverwege de baan, nu gebeurt dit in de bocht direct na de pits waar Hamilton vandaan komt. Hij kon geen kant op. Vooral botte pech.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:30 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Vorige week kreeg Hamilton hier een reprimande voor. Hij zou sowieso door zijn team gewaarschuwd moeten worden dat Mazepin met een snelle ronde bezig was.
Wat een volk was dat zegquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:30 schreef heywoodu het volgende:
Ga je voor de witte of de rode compound?quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik regel alvast heel veel wijn. Voor de zenuwen voor de race en voor het verdriet na de race.
Heb maandag vrij genomen, gaat een flinke kater wordenquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik regel alvast heel veel wijn. Voor de zenuwen voor de race en voor het verdriet na de race.
Golden shower.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ga je voor de witte of de rode compound?
Rode wijn beste wijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ga je voor de witte of de rode compound?
Verwacht het onverwachte, zoals wel vaker dit seizoenquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:43 schreef beantherio het volgende:
Niet helemaal duidelijk waarom mensen het nog spannend vinden. Voor mijn gevoel is de titel al beslist. We kunnen wel doen alsof het nog spannend is maar dat is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |