abonnement Unibet Coolblue
pi_202690758
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 20:42 schreef soapie het volgende:

[..]
Even gemist, welke gek is erin getrapt?
Ik denk dat ze met het wassen beeld van André senior gaat.
pi_202691443
D’r roep om aandacht met haar hart van ballen. Geen idee van wie ze die heeft, wat dat staat er vervolgens weer niet bij.
pi_202703305
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 21:18 schreef ootjekatootje het volgende:
D’r roep om aandacht met haar hart van ballen. Geen idee van wie ze die heeft, wat dat staat er vervolgens weer niet bij.
Zou me niet verbazen als ze m zelf heeft gekocht!
pi_202703311
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 20:48 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ik denk dat ze met het wassen beeld van André senior gaat.
_O-
pi_202716441
https://www.mediacourant.(...)er-andre-en-monique/

Sarah van Soelen reageert op geruchten over André en Monique

Sarah van Soelen reageert op de geruchten dat André Hazes jr. weer terug is bij zijn grote liefde Monique Westenberg. Ze hekelt de ‘onzinvragen’ daarover, laat de verwarde influencer weten.

André Hazes jr. heeft het drie maanden geleden uitgemaakt met Sarah van Soelen, maar zij vindt het moeilijk om dat te accepteren. Ze staat momenteel met een groot interview in de Beau Monde, waarin ze beweert dat ze slechts een relatiepauze met elkaar hebben. Begin vorige week verwijderde André echter alle foto’s van Sarah van zijn Instagram.

Volgens showbizzwatchers woont André inmiddels weer bij Monique en hebben ze al lang en breed het bed met elkaar gedeeld. Wat vindt Sarah van die geruchten? Ze wordt ermee geconfronteerd door showbizzwatcher Farja Farvardin, bekend als FawryNotSawry.

Farja in zijn programma De RoddelLoog: “Ik heb Sarah laatst een bericht gestuurd van: ‘Hé schat, hoe is het? Ik vroeg me af of je wil reageren op de geruchten die er zijn dat André en Monique weer bij elkaar zijn.’ Ik heb natuurlijk ook weer een tijdje geleden verteld dat André en Monique gewoon weer bij elkaar zijn en dat hij haar heel graag terug wil.”

André en Monique slapen alweer bij elkaar, meent ook Farja. “Monique is natuurlijk wel een beetje voorzichtig. Ik geloof dat ze alweer bij elkaar zijn. Hij slaapt heel vaak daar.

Ze praat nog steeds in een wij-vorm, terwijl André zoiets heeft van: wij-vorm? Er is geen wij-vorm meer, ik heb net al je foto’s verwijderd van Instagram!”

Wat heeft Sarah geantwoord? Ze is behoorlijk pissig: “He lieverd. Ik zou het fijn vinden als je stopt met deze onzinvragen aan mij te stellen. Nogmaals, wij willen graag rust! Hoop dat je dat begrijpt.”

Het zal Farja niets verbazen als André en Monique aan het eind van de week een gezamenlijke kerstfoto publiceren. “Ik voorspel dat we tijdens de feestdagen weer een mooie foto zien van Monique en André.”

Volgens de Privé ‘staat niets een kerst met Monique nog in de weg’. Een bron tegen het blad: “André wil niets liever dan het familiegevoel weer terug, maar Monique laat dat niet vanzelf toe. Ze wil, voor zover dat mogelijk is, eerst voor de volle honderd procent zeker weten dat André het meent. Dan zou ze deze relatie – voor de vierde keer – een kans willen geven.”
pi_202716483
Grappig dat die Semi bekende Nederlanders altijd rust willen als ze negatief in het nieuws zijn. Het werkt twee kanten op hé.
  Moderator woensdag 22 december 2021 @ 00:06:21 #82
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202747649
Voor de vierde keer een kans geven _O- Het is dat het eigenlijk te sneu voor woorden is maar dit kun je toch niet serieus nemen? :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_202747714
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:06 schreef MaJo het volgende:
Voor de vierde keer een kans geven _O- Het is dat het eigenlijk te sneu voor woorden is maar dit kun je toch niet serieus nemen? :X
Het is maar een jongen van 27, beetje respect graag…
_O-
pi_202747728
Maar ff serieus, Saartje laat fillers zetten vanwege migraine.

Nu heb ik gelukkig nooit migraine, maar ik heb nog nooit gehoord dat fillers helpen tegen migraine. Iemand enig idee?
  woensdag 22 december 2021 @ 00:28:14 #85
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202747740
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ff serieus, Saartje laat fillers zetten vanwege migraine.

Nu heb ik gelukkig nooit migraine, maar ik heb nog nooit gehoord dat fillers helpen tegen migraine. Iemand enig idee?
uitgewerkte fillers geven dat soort klachten ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 22 december 2021 @ 00:30:04 #86
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202747748
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ff serieus, Saartje laat fillers zetten vanwege migraine.

Nu heb ik gelukkig nooit migraine, maar ik heb nog nooit gehoord dat fillers helpen tegen migraine. Iemand enig idee?
Ik wel maar ik geloofde het nooit :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202747760
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:30 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik wel maar ik geloofde het nooit :@
Net ff gekeken wat migraine nu precies is, maar ik leg die link niet. Ga ff zoeken hoor, vond het zo’n vreemde opmerking van Saartje.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 22 december 2021 @ 00:35:33 #88
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202747766
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Net ff gekeken wat migraine nu precies is, maar ik leg die link niet. Ga ff zoeken hoor, vond het zo’n vreemde opmerking van Saartje.
Ik lees die shit niet, maar een vriendin vertelde dat vroeger een keer , en ik vond het toen raar. Maar kan best waar zijn, ik hou me daar niet mee bezig :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202747776
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-chronische-migraine

Best interessant, hoeveel pillen slikt Saartje?
pi_202747787
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ff serieus, Saartje laat fillers zetten vanwege migraine.

Nu heb ik gelukkig nooit migraine, maar ik heb nog nooit gehoord dat fillers helpen tegen migraine. Iemand enig idee?
Bedoel je geen Botox? Ik heb zelf ook botox en doordat ik mijn spieren niet kan aanspannen heb ik geen spanningshoofdpijn meer. Voorheen had ik altijd erge migraine aanvallen en dat is echt gigantisch verminderd.

Maar de voornamelijkste reden dat ik botox gebruik is omdat ik gewoon een strakke huid wil :')
pi_202747812
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:40 schreef Mintymintyy het volgende:

[..]
Bedoel je geen Botox? Ik heb zelf ook botox en doordat ik mijn spieren niet kan aanspannen heb ik geen spanningshoofdpijn meer. Voorheen had ik altijd erge migraine aanvallen en dat is echt gigantisch verminderd.

Maar de voornamelijkste reden dat ik botox gebruik is omdat ik gewoon een strakke huid wil :')
ja dat klinkt ergens wel logisch, ben je ook 25 net als Sarah? Serieuze vraag, mijn ex had enorme clusterhoofdpijn das echt niet grappig.
pi_202747877
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
ja dat klinkt ergens wel logisch, ben je ook 25 net als Sarah? Serieuze vraag, mijn ex had enorme clusterhoofdpijn das echt niet grappig.
26. Maar heb ook 2 kinderen en door weinig slapen/ stress ben ik er slecht uit gaan zien. Ik heb vaker botox en fillers gebruikt en ik moet zeggen dat het verslavend is. Ik had mijzelf ooit voorgenomen één keer lipfillers te nemen. Binnen een paar maanden is dat verandert in meerdere keren.

Als ik naar Sarah van Soelen haar gezicht kijk zie ik direct dat het bij haar ook het geval is.
pi_202748280
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ff serieus, Saartje laat fillers zetten vanwege migraine.

Nu heb ik gelukkig nooit migraine, maar ik heb nog nooit gehoord dat fillers helpen tegen migraine. Iemand enig idee?
Ik heb ook veel migraine, kon ook botox laten inspuiten, schijnt te helpen. Heb het niet gedaan, heb nu medicijnen die goed helpen!
pi_202751986
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:06 schreef MaJo het volgende:
Voor de vierde keer een kans geven _O- Het is dat het eigenlijk te sneu voor woorden is maar dit kun je toch niet serieus nemen? :X
Voor de 4e keer? Hij is toch eerst weggegaan voor Bridget en daarna voor Sarah? Welke mis ik dan nog? Dit zou dan toch de 3e keer zijn als ze hem terugneemt?
  Spellchecker woensdag 22 december 2021 @ 13:56:39 #95
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202752319
quote:
17s.gif Op woensdag 22 december 2021 13:39 schreef praadje het volgende:

[..]
Voor de 4e keer? Hij is toch eerst weggegaan voor Bridget en daarna voor Sarah? Welke mis ik dan nog? Dit zou dan toch de 3e keer zijn als ze hem terugneemt?
Dat is toch vóór de 4e keer? :P
pi_202755718
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 13:56 schreef maily het volgende:

[..]
Dat is toch vóór de 4e keer? :P
Huh, ik snap hem niet. Hij ging weg voor Bridget en ging daarna terug. Dat is 1. Toen ging hij weg voor Saartje maar is nog niet terug. Dus dan zou ze hem nu toch voor de tweede keer terugnemen? (sorry, ik zei drie maar bedoel twee)
  Moderator woensdag 22 december 2021 @ 20:39:50 #97
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202759209
quote:
17s.gif Op woensdag 22 december 2021 13:39 schreef praadje het volgende:

[..]
Voor de 4e keer? Hij is toch eerst weggegaan voor Bridget en daarna voor Sarah? Welke mis ik dan nog? Dit zou dan toch de 3e keer zijn als ze hem terugneemt?
Ze zijn zelf ook al eens uit elkaar geweest, misschien wel 2x zelfs. Dan zou voor de 4e keer kloppen :Y

Edit: zie ook de eerste 2 regels van de OP:
- April 2018: André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
- September 2019 :André Hazes en Monique Westenberg zijn weer uit elkaar
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_202760319
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:39 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ze zijn zelf ook al eens uit elkaar geweest, misschien wel 2x zelfs. Dan zou voor de 4e keer kloppen :Y

Edit: zie ook de eerste 2 regels van de OP:
- April 2018: André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
- September 2019 :André Hazes en Monique Westenberg zijn weer uit elkaar
Zelfs voor de geboorte van de kleine zijn ze al eens uit elkaar geweest (en vast nog wel vaker). En daarna vond die wijze volwassen vrouw van bijna 40 het dus een goed idee om hier nog een kind mee te krijgen :')
  Spellchecker woensdag 22 december 2021 @ 21:32:47 #99
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202760520
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 21:24 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Zelfs voor de geboorte van de kleine zijn ze al eens uit elkaar geweest (en vast nog wel vaker). En daarna vond die wijze volwassen vrouw van bijna 40 het dus een goed idee om hier nog een kind mee te krijgen :')
En eitjes in de vriezer!
pi_202760808
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 21:24 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Zelfs voor de geboorte van de kleine zijn ze al eens uit elkaar geweest (en vast nog wel vaker). En daarna vond die wijze volwassen vrouw van bijna 40 het dus een goed idee om hier nog een kind mee te krijgen :')
Hij blijkt nu alweer koudwatervrees te hebben, eerst dumpt die Sarah redelijk onverwachts. Vervolgens jaagt die weer op Monique, die leek weer te happen rond Sinterklaas en meneer pakt snel het vliegtuig naar Las Vegas.

Maar meneer is redelijk blut volgens sommigen dus of bij Monique of zijn moeder, meer keuzes heeft die niet. En dat grijpt hem weer naar de keel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')